مطالب مرتبط

13 دیدگاه

  1. 1
    pejy

    pejy

    با سلام
    ممنون از زحماتتون هم جناب محبی هم مدیریت سایت
    یه سئوال داشتم , آیا ۴ فصل اول کتاب نیلی کاربردی ندارد ؟
    فکر کنم بیشتر افراد پیگیر سبک نیلی با درک ۴ فصل اول مشکل دارند از جمله خودم. آیا راهی برای فهم آن وجود دارد؟

    با سپاس

  2. 0
    davood

    davood

    باسلام
    ممنون از زحماتتون.میخواستم اگر اطلاعاتی در مورد الگوهای جدیدی که نیلی در بازار پیدا کرده هم اگر آشنایی دارید توضیحاتی بدید.

  3. -1
    eng.mohebi

    eng.mohebi

    در پاسخ به سوالات و ایمیل هایی که از جانب برخی از دوستان مطرح گردیده است..لازم به توضیح این نکته میباشد که هندبوک حاضر به هیچ عنوان آموزش سبک نئوویو نمیباشد. با توجه به اینکه در سبک های مختلف الیوت از جمله سبک پریچر قوانین سخت گیرانه ای در رابطه با شمارش امواج وجود ندارد و گاها شمارش بر اساس سلیقه تحلیلگر صورت میگیرد لذا این نقیصه با استفاده از مطالعات صورت گرفته توسط آقای گلن نیلی برطرف گردید. از اینرو در این هندبوک بر اساس مطالعات ایشان، نسبت به ارایه قواعدی که امکان شمارش سلیقه ای را از تحلیلگر تا حد زیادی سلب مینماید، اقدام شده است. در حقیقت کتاب استادی درامواج الیوت آقای نیلی پایه و اساس شمارش هم بر اساس سبک نئوویو و هم دیگر روشهای الیوت شماری میباشد.

  4. -2
    ارش سرابی

    ارش سرابی

    با سلام و ارادت خدمت اقای محبی
    درود بر شما که چراغی روشن کردید

  5. -3
    eng.mohebi

    eng.mohebi

    دوستان بعضا در برخی از کانالها مواردی به عنوان نقد مطرح گردیده است لازم دیدم نسبت به برخی از موضوعات پاسخ دهم:
    ۱٫ بنده به هیچ عنوان نه ادعای تحلیل گری دارم، نه تریبونی همچون کانال تلگرامی…تنها از طریق لطف دوستان فراچارتی ارتباطم با عزیزان میسر شده است. کاری هم که در این زمینه انجام دادم نه ادعای تالیف دارم نه کار جدید، در ابتدای جزوه هم اشاره شده است که از ترجمه آقای دادگستر بهره فراوان برده شده است و جزوه گردآوری مطالب ایشان و سایر دوستان میباشد. پس اگر عزیزی اشاره میکنند که “بماند که کپی از آثار دیگر است” نکته جدیدی کشف نفرموده اند. پیشاپیش خود بنده به این موضوع اشاره کرده ام….پس اگر غرض نقد منصفانه میباشد بد نیست به مطلب ابتدای جزوه هم اشاره شود. این مجموعه با توجه به یادداشت های شخصی بنده در این حوزه گردآوری شده است. و از آنجایی که در این حوزه کمبود منابع وجود داشته و دارد تلاش کردم در حد توان خودم تلاشی هر چند کوچک داشته باشم. قطعا این جزوه دارای کاستی هایی است. که انشالله در آینده ویرایش جدید از آن با رفع کاستی های آن و اضافه شدن الگوهای سبک نیوویو منتشر خواهد شد.
    ۲٫ بنده برخلاف خیلی از دوستان نه ادعای استادی دارم نه مبالغ گزافی برای آموزش یا انتشار این جزوه دریافت میکنم.
    ۳٫ این جزوه قطعا برداشت شخصی بنده نیست. ممکن است ایراداتی در نوع نگارش باشد که حتی برخی از این ایرادات از لحاظ ترجمه به اثر آقای دادگستر هم وارد است ولیکن دلیلی بر این نمیشود که کل آن اثر دارای ایراد باشد. با توجه به نکاتی که دوستان به ایمیل بنده داشتند این ایرادات در ویرایش بعدی اصلاح خواهد گردید.به عنوان مثال اشاره شده است که لیدینگ دیاگونال از نظر آقای نیلی وجود ندارد. اما چون بسیاری از اساتید این حوزه به آن اشاره کرده اند در جزوه آورده شده است و اشاره گردیده است که در سبک ایشان این الگو وجود خارجی ندارد.
    ۴٫ در زمینه سبک نیو ویو تنها و تنها یک کتاب از آقای نیلی و سایت ایشان میباشد که منبع آموزش ها و دریافت هزینه های سنگین از جانب برخی از این “””اساتید””” میباشد.
    ۵٫ شما میتوانید به تحلیل به عنوان مثال “خودرو” مراجعه کنید که دوستان تحلیلگری همچون ارشیا رحیمی، آقای حسین حیدرپور و سایر دوستان از آن داشته اند. حتی تحلیل این عزیزان با یکدیگر متفاوت است.. بنابراین حتما هر تحلیلی به لحاظ ذات تحلیل تکنیکی دارای ضریب خطا میباشد. و این دلیلی رهیافت غلط این دوستان از این سبک نمیباشد.

  6. -4
    eng.mohebi

    eng.mohebi

    جالب اینجاست که برادر بزرگوارمون اشاره داشتند که به قسمت مثال ها که رفتم هیچکدوم از شمارش ها درست نبود…..عجبببببببب… دوست عزیز شما اگه دنبال جذب دانشجو برای کلاسهات هستی حداقل از مسیر درست اینکارو انجام بده نه نقد مغرضانه…. بزرگوار کلیه مثالها عینا بر گرفته از کتاب اصلی میباشد غیر از دو سه مثال….احتمالا خود آقای نیلی هم در محضر شما عزیزان دارای دانش ناقصی هستند.

  7. -5
    hadi

    hadi

    آقای محبی عزیز بسی جای تشکر و قدردانی داره زحمات شما و همچنین آقای دادگستر
    آقا درود بر شما

  8. -6
    r.nikkhah

    r.nikkhah

    سلام جناب محبی از زحمات شما بابت تهیه دوکتاب “کتاب راهنمای امواج الیوت به سبک نئو ویو” و “راهنمای امواج الیوت به سبک کلاسیک” بسیار تشکر میکنم. واقعا عالی هستند.
    حقیقتش من میخواستم پرینتش کنم و به صورت کتابی داشته باشمش منتهی چون تعداد صفحاتش زیاد بود هزینش زیاد میشد. و صدالبته حجم زیادی می گرفت و همراه داشتنش برای مطالعه توی هر زمانی و هرجایی تقریبا ناممکنه؛ و اگه توی هر برگ دو صفحه هم جا مینداختم فونتش ریز میشد و چشم درد میاورد. میشه ازتون تقاضا کنم که فایل ورد دوتا کتاب رو برام ارسال کنید تا من به صورت کتابی دربیارم با فونت استاندارد وزارت علوم و با تعداد صفحات کمتر مثل یک کتاب برای خودم درش بیارم؟ قول میدم نسخه های تهیه شده رو براتون ارسال کنم و خودتون توی سایت فراچارت بار گذاری کنید. این نسخه ای که الان توی سایت هست برای مطالعه با کامپیوتر مناسبه ولی بخایم پرینتش کنیم خیلی حجیم میشه. ممنون
    ارسالم نکردید هم دوستون داریم، کتاب ها بسیار عالی هستند.

  9. -7
    khalilkhoshrou

    khalilkhoshrou

    واقعا جای تشکر و سپاس بیکران داره از شما کسی که کتابهای اموزش الیوت رو خونده میدونه چقدر زحمت داره اینطور دسته بندی کردن و ارائه این مطالب بدون هیچگونه چشمداشت بینهایت ممنون

  10. -8
    tam3xx

    tam3xx

    سلام

    بسیاری از مشکلاتم داره تو زمینه موج شماری حل میشه، این که بی منت این کتاب رو گذاشتین برای دانلود بسیار کار پسندیده ای هست و از طرف تمامی جامعه بورسی هدفمند از شما نهایت قدردانی را داریم.
    استاد عزیز سوالی داشتم از محضرتان :
    سما دو تا در این زمینه کتاب منتشر کردید یکی برای نئو و یکی کلاسیک
    مطالب هم فرق میکنن سوالم الان این هست که اصل کتاب الیوت کلاسیک بوده که شما مطال جدیدی رو بهش اضفه کردی و نئو ویو رو نوشتین یا اصل اون بودهه اصلاحات زدید شده کلاسیک؟!! یا اینکه کتاب ایشون تقسیم بندی جدایی واسه کلاسیک و نئو ویو داره؟!!

  11. -9
    tam3xx

    tam3xx

    سلام مجدد

    کسی پاسخگوی سوال بنده نشد؟!!

  12. پینگ کردن: سوال 52-نظر شما در خصوص استفاده از اسیلاتور الیوت چیست؟ - الیوت نئوویو مرجع تحلیل بازار های مالی

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.