مطالب مرتبط

60 دیدگاه

  1. 26
    reza

    reza

    سلام جناب مدیر سایت فراچارت
    من مدت زیادی از سایت شما استفاده میکنم و بهره زیادی بردم و به خاطرش از شما تشکر صمیمانه میکنم واقعا سایت وزین و کاربردی دارید . ولی این اولین بار هست که نظر میدم و گلایه دارم از شما به خاطر زمان زیادی که صرف کردم و این چند ویدیو رو دیدم .اولش فکر کردم که ایشون یک حرف جدید یا روش مدون مشخصی دارند و خودم و ملزم کردم که تمام ویدیو ها رو ببینم و حتی pdf مربوط رو هم خوندم هر چند که ایشون اولش کلی ناله نفرین کردند که اگه پول ندادید نخونیدو امیدوارم که بارها کال بشید!! تعجبم از دو نکته است یکی اینکه بعضی ها از اینکه این مجموعه رایگان عرضه شده خیلی تشکر کردند دوم اینکه پس اون همه احساس دلسوزی برای جامعه تریدری و حس انجام وظیفه اخلاقی که تو تمام فیلم ها ایشون ازش صحبت میکنن چیه؟؟!!! ایشون حق دارن پکیج درست کنن و بفروشن ولی این حرفای متناقض ادم و اذیت میکنه.
    اما گله من از شما مدیر محترم اینه که شما هر مجموعه ویدیویی که بدستتون رسید رو که بدون بررسی نباید تو سایت بزارید!!! لااقل به دو نفر که فعال اون حوزه هستند نشون بدید. شما اون قسمتی رو که ایشون راجع به امواج الیوت صحبت میکنن به یک الیوت کار نشون بدید متوجه منظور من میشید!! اخه برادر من شما حرف درست و همون اول زدی که گفتی من الیوت کار نمیکنم بعدش چرا وارد حوزه‌ای که چیزی ازش نمیدونید میشید خب این فیلم و ۴ تا مبتدی مثل من میبینن چرا یه همچین چیزی تحویلشون میدید!!! بعدم‌ این بنچ مارکی که شما به قول خودتون ابداع کردید و اسمم روش گذاشتید چیه دیگه ؟؟ شما به صورت کاملا رندوم یه خط افقی روی هر چارتی بنداز بعد ۷ یا ۸ تا تایم رو بالا پایین کن مسلمه که یک جایی تو این تایما یه نوک کومو صعودی یا نزولی هست اگر نبود یه فلت بالاخره هست اگرم نبود یک کم بالاتر یا پایین تر هست اگرم نبود که حتما تو تایم یک دقیقه هست که اونم که لود نمیشه!!!! اخه شما مفاهیم ساده پرایس اکشن رو با این اش شلم شوربا قاطی کردید به خورد این ملت میدید بعد پولم ازشون میگرفتید؟؟ تو کل این فیلم ها یک مفهوم ورود با شکست و پولبک بود که اونم بیشتر از ده سال پیش من تو ویدیوهای اقای گلشاهیان خیلی کاملتر و جامع تر دیدم وکلا به اسم استراتژی GTS به اسم ایشون میشناسمش.
    bpm و شما به تقلید از ایشون درست کردید؟ شکست ولید چیه! نور مفید نشنیده بودم(شاید منظورتون ATR هست ) لاقل اصطلاح درست میکنید یه توصیحی راجع بهش بدید که یه مبتدی مثل من بفهمه از چی حرف میزنید! شما اولش روند کارها رو نمیپسندید و میگید بعضی ها از خطوط اریب خوششون میاد من نمیکنم از این کارها بعد اخر پکیج رو میارید به خطوط روند و خط تعادل درست میکنید!! سیستم تریدی که نشه درست توضیحش داد و نشه طبق یک قانون مشخص به کارش برد نباید پکیج کرد و به مردم فروخت حتی اگه برای شما کار میکنه که بعید میدونم اگر کار میکرد پکیج فروش نبودید.مدیر محترم با احترام فراوان اگر به فکر وقت دوستان که تلف میشه نیستید به فکر اون مبتدی هایی باشید که تا مدتها باید با این توهمات سرو کله بزنن!!

    • 26.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: reza

      سلام دوست عزیز. ویدئو ها بدون چک شدن روی سایت نمیره. این مجموعه غیر رایگان بوده که بعد ها خود اقای کاظمی اونو رایگان اعلام کردند. همانطور که در کامنت ها مشاهده می کنید این مجموعه برای خیلی ها مفید بوده حالا اگر برای شما مناسب نبوده و انتقادی دارید اوکی مشکلی نیست و انتقاد شما در سایت ثبت شد. موفق باشید.

    • 26.2
      i love trade

      i love trade

      در پاسخ به: reza

      سلام دوست عزیز هر اموزشی هم که باشه مطمعنا برای عده ای مناسب هست همینطور که جناب کاظمی فرمودند اگر شما استراتژیتون الان تو سود هست با هر روشی که دارید بدرد شما نمیخوره و حقیقتا شما اصلا نباید هیچ فیلم اموزشی جدیدی ببینید و فقط استراتزی خودتون رو دنبال کنید من بشخصه قبل ایشون تمام فیلم های کریس عزیز رو دیده بودم و سالها تمرین کرده بودم اما موفق نبودم اما با همین توضیحات ساده جناب کاظمی خیلی خیلی بهتر از قبل شدم و مسیرم تا حدودی نمایان شد پس بی انصافی نکنیم در قبال زحمت ایشون امیدوارم هر جا هستن موفق باشن هم تو فارکس هم زندگی

    • 26.3
      آریا

      آریا

      در پاسخ به: reza

      خیلی کم لطفی میکنید
      من بعد از دوسال در بازار وشکست های فراووووان با فراچارت و استاد بزرگوار آقای بابک کاظمی آشنا شدم و تحول بزرگی در ترید به وجود آورد و مبتدی و ندیده هم نیستم روشهای زیادیییییی تست کردم ولی روش استاد واقعا عالیه و تشکر میکنم از ایشان هر کجا هستند خداوند پشتیبان او باشد وهمچنین از مدیریت و کارکنان محترم فراچارت تشکر میکنم

  2. 25
    shein

    shein

    بسیار عالی بود,
    من اولش که کامنتارو خوندم یه مقدار مردد شدم راجع به دیدن ویدیوها ولی الان خوشحالم که تا آخر تماشا کردم.
    سپاس فراوان از آقای کاظمی عزیز و سایت شما

  3. 24
    hamed mirzaei

    hamed mirzaei

    استاد بی نظیر هستن
    حتما استفاده کنید

  4. 23
    mohammad

    mohammad

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم وعزیز سایت بسیار عالی و مفید فراچارت.واز همه اساتید محترمی که در این سایت حاصل تجربیاتشون را به رایگان در اختیار دیگران قرار میدهند تشکر میکنم.
    با اجازه شما میخواستم نظر خودم را به این شخص که به استاد عزیزمون آقای کاظمی توهین کردند اعلام کنند
    شما از تجربه استاتید گرامی که بدونه هیچ چشم داشتی دارید استفاده میکنندبه صورت رایگان باید تشکر کنید نه اینکه طلبکار باشید.خودت میگی مبتدی هستی اول چندتا کتاب بخون تا بتونی این مطالب استاد رو که حاصل یک دهه تجربه است را بتونی تو مغزت تجزیه و تحلیل کنی.اگر شما نمیتونی مطلبی را درک کنی حق نداری به هیچ استادی تو این سایت بی احترامی کنی واینکه ببین اینقدر با تجربه شدی که در حد اظهار نظر دادن باشی.

  5. 22
    arash

    arash

    سلام
    وقت بخیر
    این دو مجموعه واقعا عالی بود.یک بار دیدمش ولی بازم میخوام از اول ببینم چون خیلی نکته داره توش.
    خیلی ممنون از جناب کاظمی عزیز و ممنون از سایت فراچارت.

  6. 21
    Matiiin

    Matiiin

    دوره های استاد کاظمی بسیار پر محتوا تر از دوره های پولی دیگری که مشاهده کردم بود به شدت دید من رو نسبت به بازار تغییر داد بدون اغراق عرض میکنم دوستان از دوره این استاد با تجربه غافل نشید کامل ببینید.
    تیم و مدیریت محترم فراچارت برای تمام دوره ها و زحماتی که کشیدید بسیار متشکرم
    خسته نباشید.

  7. 20
    آریا

    آریا

    سلام
    روش استاد واقعا عالیه و میتونم بگم که بی نظیره
    بعد از دوسال و تست روشهای مختلف ننتیجه بجز شکست نبود تا اینکه با فراچارت و استاد بزرگوار آشنا شدم و تحول بزرگی در من به وجود آمد بنابراین تشکر میکنم از استاد کاظمی هرکجا هستند خداوند پناه اوباشد
    همچنین از سایت خوب و عالی فراچارت تشکر میکنم

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.