مطالب مرتبط

14 دیدگاه

  1. 1
    علی

    علی

    این کتاب ها توی کتاب فروشی شهرستان ها وجود نداره حداقل لینک خرید اینترنتی اش رو بذارید

  2. 0
    Sina

    Sina

    کتاب بسیار خوبیه، مخصوصا برای افرادی که رشته اقتصاد و حسابداری نخوندن و می خوان نسبت ریسکهای معاملاتیشون رو حساب کنن توصیه میکنم
    خلاصه و مفید هست و ارزش خریدن و چندبار مطالعه رو داره

  3. -1
    فرشید انصاری

    فرشید انصاری

    اول اینکه کتاب تالیف نیست و ترجمه بسیار ناشیانه و غیر حرفه ای از لحاظ ادبیات چند تا مقاله همزمان و یک سری جستجوی ساده مفایم کلی مدیریت سرمایه در اینترنت و ویکی پدیا هست.(هر کسی میتونه بره توی یکی از سایت های آمارساز مثل MQL5 یا MYFXBOOK و آیتم هاشو توی ویکی پدیا جستجو کنه و بعد فارسی کنه …)

    دوم علامت گزاری های مبتدی. عزیز ( مخاطب، مولف ) توی فرمول های ریاضی جایگزاری علامت منفی و مثبت از دو جهت اهمیت داره:‌۱- برای نتیجه نهایی ۲-برای فهم خواننده. مثل اینکه فایلی که توش تایپ کردید توی دستگاه ناشر Disorder شده. ( رجوع شود به صفحه ۲۶ کتاب )

    سوم سخن با مدیر: شما قبل از انتشار مطالب در سایت، بازبینیشون میکنید؟ اگر نمیکنید آیا حیف نیست اعتبار سایتتون رو با این مدل مطالب که یه نفر ۱۰ میلیون سرمایه گزاری کنه(با چاپ مزخرفی به نام کتاب) و اسمش رو بعنوان مولف سر زبون بندازه و بعد از مردم چه به عنوان معمله گر و چه به عنوان مشاور و چه به عنوان مدرس سواستفاده کنه؟ لازم به گفتن نیست که همزمان از شما هم سو استفاده شده برای تبلیغ کتاب.

    پی نوشت: یه بنده خدایی یه کتابی نوشته بود، زیاد فروش نمیرفت. رفت تو مدرسه های راهنمایی و دبیرستان ها گفت به بهترین فیلمنامه ای که از این کتاب نوشته بشه فلان قدر پاداش میدم. ( لازم به یادآوری نیست که برای نوشتن فیلمنامه از روی کتاب باید کتاب رو خواند و برای خواندن کتاب باید کتاب را خرید.)

    • -1.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: فرشید انصاری

      اینکه کسی کتابی را منتشر می کنه کاملا به خود او مربوطه و ما وظیفه تایید یا عدم تایید کتاب های منتشر شده را نداریم. شما اگر نقدی به کتاب دارید کامل و مستند همین جا ارسال کنید در غیر اینصورت این موضوع استنباط میشه که قصد تخریب دارید. در مورد ترجمه ساده آیتم های سایت هایی که ذکر کردید اگر شما می توانید بهتر و با کیفیت تر را انجام دهید ما در خدمت شما هستیم و منتشر می کنیم.

      • -1.1.1
        فرشید انصاری

        فرشید انصاری

        در پاسخ به: مدیریت

        چشم.

        پی نوشت:
        اکهارت توله یه کتاب داره به اسم: تمرین نیروی حال. ( پیشنهاد میکنم همه مطالعه کنند این کتاب رو) یه جاش میگه یک شیطنت ذهنی مغر انسان انجام میده که آدم خودش رو با فکر یا اندیشه یا نظر یا ایده یا شغل خودش یکی احساس میکنه. در نتیجه اگر کسی با فکر یا اندیشه یا ایده یا شغل آدم مخالفت کنه یا حمله کنه شخص احساس میکنه که حمله و مخالفت به خودش شده. امیدوارم این حس ایجاد نشده باشه.

        • -1.1.1.1
          مدیریت

          مدیریت

          در پاسخ به: فرشید انصاری

          ممنون. نه این حس ایجاد نشده. صرفا چون مطالب زیاده باید اگر کسی انتقادی داره مستند و مستدل مطرح کنه. چیزی که بدون دلیل مطرح بشود را می توان بدون دلیل رد کرد. ما روی هیچ یک از این اموزش ها یا کتاب ها یا نویسنده ها تعصب نداریم ولی یک نقد سالم باید ویژگی بالا را داشته باشد.
          در ضمن حتی صحبت شما هم درست باشد. اکنون این فرصت پیش امده که با ۱۴ هزار تومان شما بتوانید اطلاعات خوبی از مدیریت سرمایه بدست بیاورید. حالا به فرض هدف نویسنده مشهور شدن یا هر چیز دیگری که باشد این به خود شخص مربوطه دوست عزیز.

    • -1.2
      sam1370

      sam1370

      در پاسخ به: فرشید انصاری

      آقای انصاری. با احترام فراوان. شما از کجا میدونید کتاب ترجمه هست؟؟
      شما آقای علی سعدی را میشناسید؟؟

  4. -2
    سجاد کاظمی

    سجاد کاظمی

    آقای انصاری شما اصلا آقای سعدی رو میشناسید؟
    ایشون اصلا احتیاج به معروف شدن نداره ( اصلا یک تریدر چه احتیاجی به معروف شدن داره!!… )
    اگر هم بخواد معروف بشه ، توی وزارت نفت که هستند بهتر میتونه معروف بشه تا به وسیله کتاب
    یکم رزومه ایشون رو بخونید تا بفهمید احتیاجی به معروف شدن نداره
    ایشون شاگرد البروکس و ماینر بودن
    یک تریدر فقط میتونه با هیستوری حسابش معروف بشه نه بیشتر !

  5. -3
    Ali_kh

    Ali_kh

    با سلام
    کتاب خوبی هست و مختصرو مفید، منتها ایرادی که نشر آراد داره ایرادات نگارشی و املایی فراوان

  6. -4
    نوید

    نوید

    با سلام و احترام به همه منتقدان و همه نقد شوندگان
    دوستان نقد اگر سازنده باشد به گونه ای که حداقل یک مرحله ما را به وضعیت مطلوبتر نزدیک کنند قابل تحسین و پذیرش است.نقد سازنده معمولا اگر به قصد ارتقا کیفیت کتاب باشد از طریق ایمیل نویسنده مطالب دریافت و درچاپ های بعدی ویرایش های لازم انجام می گیرد بنابراین نوشتن کلماتی که اثر دیگران را کمرنگ کند آن هم بطور غیر مستقیم که شخص نویسنده یا صاحب اثر قدرت دفاع از خود را ندارد در محافل علمی قابل پذیرش نیست و برداشت های منفی از خود منتقد بیشتر از نقد شونده است.
    در مورد این سایت هم باید عرض کنم ضمن تقد یر و تشکر از مدیریت و عوامل اجرایی دوستان می توانند مطالب خود را در سایت های مختلف جستجو کنند بعد قضاوت نمایند.بنده از مطالب این سایت از لحاظ مستند بودن بسیار استفاده های خوب و علمی کرده ام و در قیاس با سایت های دیگر کم نظیر است.با تشکر

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.