مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. 1
    مجيد حاجي

    مجيد حاجي

    با عرض سلام ادب و احترام و تشکر از سایت پر بار و مفیدتون . این سایت به ما جمعیت پراکنده و غیر منسجم تریدری (که البته امیدوارم روزی با برسمیت شناخته شدن این حرفه در کشورمون بتونیم منسجمتر باشیم ) که خیلی کمک کرده و از این بابت همیشه قدردان خواهم بود
    در مورد متن فوق که معرفی خودشان و مربیهاست در مورد نام یکی از مربیان ایشان آیا منظور استاد و صاحب سبک مشهور در چنگار اندروز جناب تی موتی مورگ بوده یا همان تیموثی مرج صحیح است ؟

  2. 0
    یونس

    یونس

    با سلام و خسته نباشیددد …خدمت مدیران سایت فراچارت..
    اگر امکانش هست لینک این مصاحبه و یا مصاحبه های دیگه بزارین .شاید بتونیم ماهم به شما کمکی کنیم و چنتا از این مصاحبه ها رو ترجمه کنیم و در اختیار شما و دوستان علاقمند بزاریم..
    با سپاااااس از سایت بسیار خوبتان…

  3. -1
    امیر

    امیر

    سلام و تشکر از بابت ترجمه و انتشار متن . جالب بود .
    ایشون میگن چهار ساعت در هفته کار میکنند ؟ منظورشون رو میدونید ؟ آیا منظورشان معامله گری هست ؟
    ایشان ظاهرا با ترید درکنار شغل اصلی مخالف هستند ولی در ابتدا یک دانشجوی معامله گری که به درآمد نرسیده و شاید هم نرسد چطور میخواهد تامین معاش زندگی اش را بکند ! این موضوعی هست که خودم هم البته درگیرش هستم و از دوستان اگر کسی پاسخ بدهند خیلی ممنون میشم .

    • -1.1
      SEPEHR.TH

      SEPEHR.TH

      در پاسخ به: امیر

      معمولا گفته میشه در ابتدا اگر شغلی دارید به منظور معامله گری اون رو رها نکنید که بتونید با درآمد حاصل از اون کار هزینه های جاری زندگی و بودجه لازم برای حضور در بازارهای مالی رو تامین بکنید و آرام آرام با معامله گری و افزایش موجودی حساب از محل سودها و کسب تجربه و سودآوری مورد انتظار، در صورتی که امکان تبدیل شغل اول به پاره وقت و نهایتا کنار گذاشتن آن و پرداختن ۱۰۰ درصدی به امورات معامله گری میتونه راهکار مناسبی باشه. در صورتی که درآمدی معادل حقوق دریافتی از شغل اول یا بیشتر حاصل شد و این رویه ادامه دار بود، میشود معامله گری رو به عنوان شغل اول در نظر داشت و یک مورد به عنوان تجربه شخصی این هست که تا زمانی که در معامله گری به حد اعلا نرسیدید که واقعا سودده باشید، شغلتون رو رها نکنید. هرچند عایدی ناچیزی داشته باشید. برای کسانی که شاغل هستند میتونه این کار به صورت موازی پیش بره. یعنی در کنار شغل اول، آموزش ها و معامله گری در بازار انجام بگیره (ترجیحا میان و بلندمدتی) تا این که شخص پا بگیره؛ رفته رفته با رصد عملکرد شخصی و رضایت فرد، میشه به کمرنگ تر کردن یا حذف شغل اول و اختصاص زمان آن به امر معامله گری اقدام کرد. پیروز باشید.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.