مطالب مرتبط

7 دیدگاه

  1. 1
    حسین امیدی

    حسین امیدی

    با عرض سلام، خیلی ساده و قابل فهم بود. بخش آخر که به تفاوت انواع افزایش سرمایه میرسه کم توضیح میده اما کاملا ملموس و قابل فهمه. با تشکر از فراچارت و استاد گرامی.

  2. 0
    mostafa

    mostafa

    درود استاد
    عالی بود واقعا به همه پیشنهاد میکنم ببینن
    اگر لطف کنید استاد خودتون سایر مباحث رو هم با همین رسایی توضیح بدید.

  3. -1
    Mehrdad

    Mehrdad

    باسلام و احترام
    ضمن تشکر از مجموعه محترم فراچارت بابت جمع آوری و ارائه مطالب آموزشی، بنده مدت هاست که دارم از وب سایت شما مطالب مفید برداشت میکنم و استفاده می کنم. بر حسب اینکه برای مرور و بازبینی آموزه ها، بنده به کلیه مطالب بارگذاری شده در سایت مراجعه میکنم به این ویدئو آموزشی برخورد کردم، حقیقاً ایشان یکی از بی سواد ترین افرادی بود که تا بحال مطلب آموزشی ازشون منتشر میشه و هنوز مفاهیم کلی و ابتدایی بازار سرمایه رو بلد نیستند. لذا ضمن تقدیر و تشکر مجدد از مجموعه محترم فراچارت، این نظر صرفاً جهت بهبود ارائه شده و هیچ قصد و منظوری متوجه شما عزیزان نیست. انتظار میرود دوستانی که مدعی آموزش هستند قبلاً سطح دانایشون مورد سنجش قرار بگیره و قبل از بارگذاری مطالب ایشان بر روی سایت، مطالب حداقل توسط یکی از اساتید مورد بررسی قرار بگیرد.
    یا حق

    • -1.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: Mehrdad

      سلام و عرض ادب. ممنون از انتقاد شما. لطفا خیلی دقیق اشاره کنید به اشتباهات این مدرس. اینجوری انتقاد سازنده تر و قوی تر انجام میشه. اینکه فقط بگید بی سواد هست مدرس اصلا درست نیست و خیلی کلی هست.

      • -1.1.1
        Mehrdad

        Mehrdad

        در پاسخ به: مدیریت

        عرض ادب و احترام
        یکی از اصول بازار سرمایه این است که شما با خرید سهام شرکت های فعال در صنایع مخلتف، علاوه بر بهره مندی از مزایای افزایش ارزش سهام شرکت ها، از سود فعالیت آنها بهره مند می شوید. به نوعی اگر ما افزایش ارزش سهام شرکت ها را فاکتور بگیریم، باز هم در آینده به سود خواهیم نشست، دلیل آن هم سود ناشی از عملکرد شرکت ها می باشد. ایشان در انتهای ویدئو اول می گویند که بازار سهام به گونه ایست که یکی از طرفین خریدار یا فروشنده از این معامله ضرر خواهند نمود. یعنی سود شما در گرو زیان شخص دیگری می باشد. در این خصوص قضاوت را برعهده خودتان می گذارم. در این مجموعه آموزشی چند نکته خلاف واقع دیگر نیز توسط ایشان بیان شد که از بیان سایر موارد صرف نظر می کنم.
        با تشکر

  4. -2
    farhad

    farhad

    سلام.
    من تازه این دوره رو تموم کردم. مطالب نسبتا مفیدی گفته شد مخصوصا برای منی که تازه وارد هستم.
    ولی یه مقدار اگر روان تر و سلیس تر مطالب رو بگن خیلی بهتر میشد. در هر صورت ممنون

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.