مطالب مرتبط

35 دیدگاه

  1. 1
    waza1000

    waza1000

    سرفصلا ک خوبو حمعوجور بنظر میاد برا شرو دوستان
    خسته نباشد درضمن

  2. 0
    هادی جامی

    هادی جامی

    با سلام. یه سوالی که برای من مطرح هست اینه که از کجا یا چه طوری باید بفهمیم که شروع خط Trend از چه نقطه ای باشه؟ بر چه اساسی هست؟ زمان؟ کمترین قیمت؟ یا گزینه دیگر؟ ممنون از راهنمایی.

    • 0.1
      FXtrader

      FXtrader

      در پاسخ به: هادی جامی

      من این ویدیوها رو ندیدم اما خط روند رو معمولا از نقاط پیوتی (جایی که قیمت تغییر جهت میده رو پیوت میگن) رسم میکنی یعنی جایی که قیمت در یک جهت حرکت داشته. سومین تماس قیمت با خطی که رسم کردی هم باعث میشه اون خط رو رسما خط روند بدونیم و دارای اعتبار است

    • 0.2
      hamid

      hamid

      در پاسخ به: هادی جامی

      سلام دوست عزیز ترند یا اصلاح رو از روابط بین پیوت و تایم فرم ها متوجه این موضوع هستند اگر در چارت دقت کرده باشید هیچ خط روند مادام العمر پابر جا نیست و بهتر شما روابط پیوت ها و تایم فرم ها رو یاد بگیرید تا در تایم فرم حرکت مسیر رو شناسایی کنید

  3. -1
    sd

    sd

    اخه روی فیلم آموزشی کی موزیک میذاره اصلا تمرکز نداریم برای یادگیری،

  4. -2
    omidov

    omidov

    دوستان این آموزش فقط وقت شما رو تلف می کند،بیان مدرس بشدت بد و ملال آوره و تسلط کافی برای توضیح مطالب رو هم نداره.

    • -2.1
      محسن

      محسن

      در پاسخ به: omidov

      باسلام و خسته نباشید
      امکان دارد مدیران محترم سایت هنوز ویدئوهای تحلیل تکنیکال آقای رضایی را ندیده و گوش نکرده باشند. صدای ایشان بسیار ضعیف و بی کیفیت ضبط شده و در پس زمینه صدای ایشان موسیقی پخش می شود که صدای زیادی دارد و عملا گفته های مدرس شنیده نمی‌شود. از مسئولان سایت تقاضا می‌شود فایلهای موجود را اصلاح نمایند. باتشکر.

    • -2.2
      saman

      saman

      در پاسخ به: omidov

      سلام
      من اصلا کاری به مباحث فنی ندارم که خوب بود یا بد اما طرز صحبت و تدریس مدرس به گونه ای کند و اعصاب خردکن بود که گاهی فرد حس می کرد شاید فیلم دارد روی دور کند پخش می شود! ضمنا طرز ادای کلمات و محکم ادا کردن حرف آخر آنها هم روی اعصاب بود. اینها که گفتم نه از جهت تخریب و توهین که به خاطر کمک به بهتر شدن محتوای سایت وزین فراچارت بود. امیدوارم که مدرس محترم نقدپذیر بوده و جهت بهبود کار خود این نقایص را رفع کنند.
      مجددا از سایت خوب فراچارت قدردانی می کنم…

  5. -3
    m mirzaei

    m mirzaei

    با سلام و عرض خسته نباشید به مدیر سایت بسیار عالی و خوب فراچارت و کلیه اساتید محترم و عوامل مربوطه . ویدئوی آموزشی خوبی بود ولی حیف که موسیقی متن بسیار با صدای بلند و آزار دهنده و دیوانه کننده است لطفا مدیر سایت بررسی کند فایل سوم که موسیقی از بلندی صدا سوت هم می کشد . چه گسی آنرا برای متن آموزشی که نیاز به تمرکز دارد پیشنهاد داده ؟ من می خواهم خفه اش بکنم !

  6. -4
    parastoo

    parastoo

    عالی بود جناب استاد محترم رضایی واقعا لذت بردم از نحوه تدریس تان مخصوصا از تاکیدات مکرری که برای دانشجوی تازه وارد و خالی الذهن نیاز مبرم است. خیلی خوب بود خداوند شما را حفظ کند. بیان رسا و شیوا و توضیح بسیار روان برای بنده که هیچ آشنایی با این مفاهیم ندارم خیلی مناسب بود.
    دستتون درد نکند.
    فقط این صدای موسیقی را کمتر کنید یا اصلا قطع کنید خیلی خوب خواهدشد.
    مجددا از شما و از سایت فراچارت تشکر می کنم

  7. -5
    saeed gorji

    saeed gorji

    سلام بسیار عالی توضیح دادین استاد
    ممنون از شما و سایت فراچارت

    فقط یه خواهش دارم لطفا لطفا لطفا در ویدیو هاتون از اهنگ پس زمینه استفاده نکنین مخصوصا این کار در ویدیو سوم کاملا مشهوده و صدای خودتون رو پوشش داده و کلا ذهن ادم رو پرتاب میکنه

    صدای خودتون بیشتر به دردمون میخوره

    ممنون از زحماتی که کشیدین

  8. -6
    Amiram

    Amiram

    درود استاد رضایی فوق العاده عالی روان تدریس میکنید واقعا خسته نباشید

  9. -7
    pajoohaan

    pajoohaan

    سلام ممنون از توضیحاتتون اما اگه ممکنه موقع توضیح دادن از اشاره گر موس استفاده کنید تا کسی که مبتدی هست بدونه دارید در مورد چه بخشی توضیح میدید ممنون

  10. -8
    m.st

    m.st

    ویدئوهای برای من پخش نمیشه فقط صوت دارن میشه راهنمایی بفرمایید؟

  11. -9
    MEY

    MEY

    سلام. یه سوال
    اگر در نمودار شمعی قیمت اولیه با قیمت اخری یکی باشه بادی ما چه شکلی میشه ؟

    • -9.1
      SEPEHR.TH

      SEPEHR.TH

      در پاسخ به: MEY

      یه خط میشه. قیمت open و close میوفتن روی هم و بدنه ای تشکیل نمیشه. تصاویر کندل های دوجی چهار قیمت (مشابه صف خرید و فروش در بورس ایران)، دوجی سنجاقک، دوجی سنگ قبر، دوجی پا بلند، دوجی کراس رو ملاحظه کنید که فاقد بدنه یا بدنه بسیار جزئی می باشند.

  12. -10
    siavash

    siavash

    سلام . برنامه potplayer رو نصب کنید در وسط برنامه کلیک راست کنید در قسمت audio , و بعد در قسمت audio effects چندین افکت برای کاهش نویز و تغییرات در صدا رو داره اونها رو امتحان کنید حالت بهتری بدست میاد که ممکن هست صدا رو قابل تحمل تر کنه و از ویدیو بهره ببرید و این امکان در ویدیو های دیگر و … هم کاربرد دارد و گزینه دیگه در قسمت audio , و بعد use Equalizer تیک اون رو میزنید و در قسمت presets هم من خودم لپ تاپ رو انتخاب کردم که وضوح صدای بهتری دارد , شاید برای شما هم مفید باشد

  13. -11
    N@hid.F

    N@hid.F

    سلام خدا قوت عالی بود اموزش
    فقط اگر امکانش هست از استاد آمین رضایی مطالب اموزشی بیشتری در سایت بزارین
    مثل دوره پیشرفته تحلیل تکنیکال و امواج الیوت و …. که بتونیم از اموخته های ایشون بیشتر استفاده کنیم با تشکر

  14. -12
    حسین امیدی

    حسین امیدی

    سلام مرسی واقعا مفید بود. با تشکر از زحمتکشان

  15. -13
    sasan

    sasan

    سلام باتشکر از مدیران فراچارت . پیشنهاد میکنم فیلمهای اموزش تحلیل تکنیکال رو درجه بندی کنید یا از پخش ویدیوهای مشابه وتکراری جلوگیری کنید اموزشهایی که جدیدا اضافه شده اند ضمن اینکه بسیار ابتدایی هستند مطالب تکراری ومشابه زیاد دارند.تکرار مکرر الگوها روندها شکست وپولبک.مثلا اموزشهای اقای خاکستر یا جیک بسیارحرفه ای هستند اما درصفحه اول ویدیوهای تکنیکال تعدادی فیلم هست که درسطح ابتدایی ومقدمات تکنیکال هستند وبرای جلوگیری از هدر رفتن وقت کاراموزان درجه بندی انها میتواند مفیدباشد.ضمنا بعضی هابرای اموزش حتی از چارت استفاده نمیکنندوبیشتر پاورپوینت ارایه میدهند.خیلی کم دیدم درانتها کسی از ترید لایو حتی روی حساب دمو برای ارایه بهتر اموزشهاشون استفاده کنند به این معنی که الگویی را درچارتی پیدا کنند وبراساس اموزشهاشون ترید انجام دهند و درنهایت نتیجه را روی چارت بتوانیم ببینیم.درگذشته چارت ،اموزش ویا استراتژی ها همیشه اسان هستند و جواب میدهند.
    ببخشیدطولانی شد.باتشکر ازهمه اساتید محترم.

    • -13.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: sasan

      سلام ممنون از پشنهاد شما.
      تا حد ممکن از اموزش های سطح پایین جلوگیری می کنیم ولی تعدد اموزش لازم هست چرا که باعث میشه اگر کسی با یک استاد نتونست خوب اموزش ببینه بره سراغ مجموعه بعدی و طبقه بندی اموزش ها در لینک زیر قبلا صورت گرفته:
      https://farachart.com/helpme
      برای بحث ترید لایو هم ما به اساتید جدید حتما گوشزد میکنیم که ارائه دهند

  16. -14
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با تشکر از آموزش و اسلاید های جذاب جناب رضایی و وبسایت بی نظیر فراچارت و مدیریت محترم.

  17. -15
    farhad

    farhad

    با سلام خدمت مدیران سایت فراچارت و همچنین استاد آمین رضایی. ضمن تشکر از استاد عزیز چند نکته رو عرض کنم.

    اول اینکه استاد رضایی یک مطلب رو چندبار و پشت سر هم هی تکرار میکنن و این یه مقدار برای مخاطب خوشایند نیست. گفتن مطلب فقط یک بار به نظرم کافیست. حتی خود ایشان هم در جایی از ویدیو اشاره کردن که تکرار ایشان ممکنه باعث اذیت مخاطب بشه.

    نکته ی دوم اینکه استاد واژه ی “من” رو خیلی و بیش از حد در ویدیو استفاده میکنن، اگر این واژه رو کمتر استفاده کنن بهتر میشه

    نکته ی سوم همون اهنگ پس زمینه ویدیو هست که در کامنت های دیگران هم اشاره شده که خب با توجه به اینکه این دوره ضبط شده دیگه نمیشه کاریش کرد. در ویدیوهای بعدی اگه اهنگ پس زمینه نباشه (یا صداش خیلی کم باشه) بهتر میشه.

    نکته ی چهارم اینکه مطالب عمدتا تعوری بود و فقط در فایل ۱۰ استاد یه مقدار با نرم افزار متاتریدر کار کرد و روی نمودار واقعی نکات رو گفت، به نظرم جا داشت که مطالب تعوری خیلی بیشتر با نمودار واقعی همراه میشد.

    اینها بازخورد هایی بود که امیدوارم باعث بهبود ویدیوهای بعدی بشه.

    در پایان مجددا از استاد رضایی و همچنین مدیران سایت فراچارت تشکر و قدردانی میکنم

  18. -16
    .

    .

    با سلام و وقت بخیر

    استاد رضایی تشکر ویژه از شما که واقعا عالی و جامع تدریس کردین.

    به شخصه برای بنده بسیار مفید بود. امیدوارم شاهد دوره های بیشتر از شما استاد گرانقدر و با دانش باشیم.

    سپاس از فراچارت متفاوت

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.