مطالب مرتبط

135 دیدگاه

  1. 51
    majid ehdasi

    majid ehdasi

    ممنون از آموزش بسیار عالی جناب میر دهقان

    برای انتقال دیتا از متاتریدر به داینامیک تریدر از چه نرم افزاری استفاده کنیم؟
    این نرم افزارهایی که تو سایت هسست برای متا تریدر ۵ کار نمیکنه متاسفانه و یا انلاین نیست مثل اندیکاتور الیوت کانفرم

    پرسش دوم از موضوع در جهت روند تایم فریم بالا معامله کردن هستش
    مثلا اگه تایم فریم بالا نزولی باشه
    در تایم فریم کوچکتر حتما باید منتظر روند نزولی این تایم فریم باشیم؟
    با درنظر گرفتن همه ابعاد قیمت و زمان و …

  2. 49
    سجاد یزدانی

    سجاد یزدانی

    با سلام سپاسگزارم از سایت بسیار آموزنده و عالی شما،من از خرداد ماه سال ۹۹ خیلی کتاب خواندم شاید حدود ۲۰ الی ۳۰ عدد خیلی گیج شده بودم تا اینکه فیلم تحلیل زمانی اقای ازادی دیدم، بسیار ایده های خفنی گرفتم،ولی پلن معاملاتی نداشتم ،تا اینکه فیلم ماینر اقای بهزادی دیدم فوق العاده بودن و عالی کامل از نقطه ورود تا خروج تا استراتژی تا مدیریت سرمایه،فیلم جناب دهقان هم دیدم خیلی خوب بعد مومنتوم را توضیح جامع دادن،کلا بنظرم این چنتا فیلم که گفتم مکمل همدیگر هستند،از اساتید سپاسگزارم،و دست تک تک دست اندرکاران سایت فراچارت از دور میبوسم،واقعا این آموزشهای رایگانی که گذاشتن بیرون کسی بخواد دوره هاش بره حدود ۱۰۰۰ دلار پول کلاسهاش هست.خدا همگی شما را خیر دهد.

  3. 48
    akbar

    akbar

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت و پرسنل سایت فراچارت

    میخواستم از تدریس و توضیحات جناب مهندس میر دهقان که واقعا ریز به ریز تمامی مسایل و تمامی بعدهای استرانژی رو با بیان ساده و قابل درک برای همه تهیه کردم تشکر کنم و همینطور از سایت فراچارت و بروکر آلپاری و تمامی دست اندرکاران محترم قدردانی کنم. و بگم که جناب مهندس با آموزش این سبک و استراتژی واقعا با توضیحاتشون سنگ تمام گذاشتن و پیشنهادم برای عزیزانی که این ویدیو ر دانلود کردن اینه که پس از اینکه یه مدت با این سبک کار کردن دوباره این فیلم آموزشی رو ببینن تا مطلب رو به طور کامل و کلی درک کنن.
    باز هم ممنون از همه و تشکر مجدد

  4. 47
    Sara1372

    Sara1372

    سلام و خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران سایت فراچارت
    ببخشید کانال آقای میر دهقانی رو لطف میکنید؟!
    میخواستم برم توی کانال شون ونحوهی تحلیل شون از بازار رو ببینم
    باتشکر

  5. 46
    mehdi

    mehdi

    سلام خسته نباشید خودتون گفتید بخاطر حجم بالا دانلود کنید ولی لینک دانلودی نیست

  6. 45
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با تشکر از زحمات مدرس محترم بابت تهیه این مجموعه آموزشی پربار و کاربردی. از مجموعه فراچارت و مدیریت محترم مراتب قدردانی را بابت فراهم آوردن این بستر آموزشی متنوع و رایگان را دارم. پایدار باشید.

  7. 44
    amir

    amir

    سلام این مباحث برای بازار بورس جهانی هست یا برای ایران؟

    • 44.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: amir

      در تحلیل تکنیکال نوع بازاری که در آن تحلیل می کنید مهم نیست یعنی می تواند بورس تهران باشد یا بازار جهانی (ارزهای دیجیتال ، باینری آپشن ، فـــارکـس و ….) یا هر بازاری که در آن خرید و فروش وجود دارد. ولی هر چه لیکودیتی بازار (liquidity) یعنی نقد شوندگی آن بالا و طرف های عرضه و تقاضا قوی باشند (بازار عمیق باشد) بهتر و موثر تر جواب می دهد. همچنین در بازاهای دستوری و شاخص هایی که معامله ای در آن صورت نمی گیرد معمولا تحلیل تکنیکال به خوبی جواب نمی دهد. (بازار یا اقتصاد دستوری یعنی قیمت بر اساس قدرتی که حاکمیت یا مافیای آن کالا دارد تعیین می شود نه بر اساس جریان طبیعی عرضه و تقاضا)

  8. 43
    امیر

    امیر

    بدون شک یکی از بهترین دوره های موجود در سایت فراچارت. احسنت به این همه علم و دانشی که ایشون دارند. خیلی خیلی ممنون بابت این دوره عااالی. همین الان تموم شد دوره و غیر از اونکه الیوت رو درست و اصولی فهمیدم، تازه برخی مشکلاتم با سبکهای دیگه هم اینجا مشکل گشایی شد. خلاصه که عالی بود

  9. 42
    سینا

    سینا

    به جرات میشه گفت جزوه پنج پکیج آموزشی برتر سایت هست.

  10. 41
    Pani

    Pani

    یکی از بهترین دوره های الیوت که از بدو ورود تا گذاشتن اردر رو کاملا توضیح میدن و این دوره به علاوه دوره اقای بهزادی باعث شد من سبک الیوت را انتخاب کنم

  11. 40
    خسرو

    خسرو

    یکی از بهترین دورها و باکلاس ترین مدرسان

  12. 39
    علی

    علی

    سوالی ک داشتم اینه برای پیدا کردن محدوده قیمتی و زمانی مثلا اگر در یک تایم فریم دو درجه مختلف شناسایی شد (درجه کوچک و بزرگتر) ، برای رسم فیبوناچی ها مبنا را درجه کوچک در نظر بگیریم یا بزرگتر؟ صرفا در یک تایم فریم منظورم هست.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.