مطالب مرتبط

112 دیدگاه

  1. 26
    حامد حاجیلو

    حامد حاجیلو

    خیلی عالی بود . واقعا ممنونم . ادامش کی میاد ؟

  2. 25
    of

    of

    سلام خداقوت بسیار عالی بود دستتون درد نکنه اگه امکانش هست زودتر ویدیوهای بعدی را زودتر بزارین ممنون میشیم

  3. 24
    Reza

    Reza

    فوق العاده بود ساده و روان امیدوارم روز به روز پیشرفت کنید فقط افزایش سرمایه یکم درکش سخت بود اگه در ادامه بازم توضیح بیشتری بدید ممنون میشم

  4. 23
    Saeed_jsd

    Saeed_jsd

    سلام خسته نباشید
    خیییلی مجموعه خوبی هستش و خواهش میکنم که این مجموعه رو ادامه بدین و تا اینجا تمومش نکنین
    با تشکر

  5. 22
    of

    of

    عذرمیخوام دوره ای برای اموزش فیلتر نویسی داخل فراچارت گذاشته نمیشود؟

  6. 21
    RHSapiens

    RHSapiens

    با عرض سلام و خداقوّت

    کلّ آموزش این دوره چند جلسه است؟

  7. 20
    mohammad

    mohammad

    عرض سلام و خسته نباشید . واقعا ممنونم که زحمت کشیدید به صورت رایگان این آموزش رو این قدر دقیق و اصولی ضبط و ارائه دادین . البته بنده تا حدودی مطالب رو از قبل بلدم و سر فصل هارو که نگاه میکنم فعلا طی این جلسات فقط آموزش مقدمات بورس رو آموزش دادین که واقعا جای تشکر داره . خواستم بدونم آیا در ادامه آموزش تحلیل بنیادی رو هم از ۰ تا ۱۰۰ آموزش میدن استاد ؟ چئن بنده نیازم تحلیل بنیادی و تکنیکال هست و این دوتا مبحصو میخوام یاد بگیرم . کاش میشد زودتر آموزش مطالب اصلی و تخصصی رو شروع کنید . باتشکر فراوان.

  8. 19
    Nima

    Nima

    من همه قسمت هارو دیدم. فضا دوستانه و آموزش عالی بود و برای کسی که تازه میخواد وارد بورس بشه عالیه از این جهت که مارو با محیط، اجزا و ابزار های مختلف این بازار آشنا میکنه. اما آموزش تحلیل کردن برای خرید و فروش رو نداره که طبیعتا از هدف این مجموعه خارجه. پس بعد از دیدن این ویدیو ها نمیشه گفت که فرد آمادس و میتونه تو معاملات شرکت کنه; نیاز به آموزش ها تخصصی تر هست.
    ممنون از آقای مجتبی سلطانی و دست اندرکاران این مجموعه

  9. 18
    homayon2092

    homayon2092

    سلام و خسته نباشید به استادعزیز و مجموعه فرچارت
    فقط اگه امکان هست لیست کارگزاریهایی که از تدبیر و رایان افزا و مستقل هستن رو بدین که بتونیم انتخاب خوبی از کارگزاری داشته باشیم
    سپاسگزارم از اینکه این لطف رو میکنین

  10. 17
    faramarz

    faramarz

    سلام.
    ضمن سپاس از آموزش های بسیار عالی که شما بسترش را آماده کردید. تشکر ویژه ای هم دارم به خاطر نوع تدریس و ارائه مطالب و بیان پیشنهادات و راهکارهای بسیار خوب و هوشمندانه.در این روزها که همه به فکر منافع خود هستند، به جرات میتوانم بگویم نیست فرد یا گروه یا مجموعه ای که مانند شما این همه مطالب بسیار عالی را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد.

    آرزومند روزگاری پر از موفقیت برایتان هستم
    در پناه حق

  11. 16
    Mojtaba

    Mojtaba

    واقعا متشکرم خدا ااجرشو و ثوابشو بهتون بده

  12. 15
    maz

    maz

    با عرض سلام و تشکر فراوان بابت آموزش فوق.
    من به تازگی وارد بازار شده ام و سوالات متعددی ذهنم را درگیر کرده بود تا اینکه بصورت تصادفی با سایت شما و این آموزش عالی ، آشنا شدم.
    به جرئت می توان گفت که با توجه به هدف این آموزش، که ارائه مطالب اساسی برای کسانی مثل من است که به تازگی به بازار وارد شده اند، این آموزش را می توان از بهترین آموزش ها در حوزه مبانی بورس دانست.
    تقریبا تمام سوالات من در رابطه با بورس ، با دیدن این آموزش برطرف شد.
    همچنین، ارائه سرفصل های آموزشی موجود در هر قسمت که در کنار لینک دانلود آن قسمت آمده است ، ایده ای بسیار مفید و هوشمندانه بوده است.
    تاکنون سایت شما را به برخی از نزدیکانم که در حوزه بورس فعالیت دارند نیز معرفی کرده ام و در ادامه نیز معرفی خواهم کرد.
    و همچنین ، مسلما در ادامه راه نیز از مطالب سایت شما بهره خواهم برد و لذا از تلاش های شما بسیار سپاسگزارم.

  13. 14
    محمد

    محمد

    با سلام
    تحلیلهای تکنیکال و بنیادی مهندس مجتبی سلطانی رو هم بزارید.
    با تشکر

  14. 13
    sd

    sd

    لطفا کل ویدیوها رو به صورت فایل زیپ برای راحتی دانلود بذارید

  15. 12
    javadhaji

    javadhaji

    سلام و خدا قوت …
    چند ماهی میشه که جدی دارم مباحث آموزشی بورس رو دنبال میکنم اما بزرگترین دغدغه م نداشتن یه چارت کامل آموزشی بود از چندتا از اساتید هم خواستم که بهم چارت آموزشی معرفی کنن که متاسفانه نشد… حالا که شما این فضا رو آماده کردین خیلی خوشحال شدم به نوعی گمشده م رو پیدا کردم …خدا خیرتون بده

  16. 11
    حسین امیدی

    حسین امیدی

    ضمن عرض سلام و ادب خدمت ادمین عزیز و همکاران گرامی، مجموعه فوق العاده عالی بود مخصوصا از لحاظ دقت و جزئینگری بسیار استفاده کردیم. همچنین ارتقای کیفیت آموزش هم بسیار کار پسندیده ای بود. نکته بعد اینه که چون این مجموعه در تاریخی نزدیک به امروز تهیه شده، اطلاعاتش بروزتر و کاربردیتر بود. از مجموعه فراچارت و استاد سلطانی گرامی جدا تشکر میکنم. خدا قوت و موفق باشید.

  17. 10
    mmkashani

    mmkashani

    سلام
    بسیار سایت آموزشی مفید و ارائه کننده مسلط و مطالب از ابتدا با حوصله و دقت بیان شده است.
    سعی می کنم تمام ویدئوهای آموزشی را دنبال کنم.
    همواره موفق و مؤید باشید.

  18. 9
    lord_rayden

    lord_rayden

    سلام. ممنون از سایت بسیار خوبتون. آموزش ها بسیار عالی هستن مخصوصا این مجموعه (آموزش بورس از صفر تا صد توسط مجتبی سلطانی) که واقعا عالی بود و همه چیز به ترتیب و با دقت توضیح داده شده. و امیدوارم که باقی جلسات هم بزودی در اینجا قرار بگیره.

    فقط یک درخواستی داشتم که شاید مشکل از خود من باشه که یک مواردی رو متوجه نمیشم.

    میشه از استاد بخواید که وقتی روی تابلو توضیح میدن، موس رو زیاد نچرخونن؟ مخصوصا درس ۱۰ وقتی درمورد ( آخرین معامله و پایانی و قیمت دیروز ) توضیح میدادن یک جاهایی فقط میگفتن این مورد وارد این مورد میشه و موس رو زیاد میچرخوندن و من یک جاهاییش متوجه نمیشدم که منظور کدام هست.

    از طرفی یک مقدار فکر کنم صدا و تصویر چند ثانیه ای تاخیر داره. جسارتا یا هربار به اسم بگن (مثل اینکه گفتن قیمت دیروز = قیمت پایانی روز قبل) یا اینکه موس رو روی تیتر بگیرن و مکث کنن و بعد روی تیتر بعدی بگین و مکث کنن.
    ولی وقتی میگن از این میاد به این چون موس رو میچرخونن من متوجه نمیشم الان کدام موارد رو دارن مقایسه میکنن. (درس ۱۰ – ۲۷:۲۱ به بعد).
    البته عرض میکنم خدمتتون شاید مشکل از من باشه که درست متوجه نمیشم اما اگر این موارد رو هم رعایت کنن ممنون میشم. چون این مجموعه بسیااااار عالی هست و من که هیچی از بازار ایران نمیدونستم، کل داستان بازار بورس ایران رو از روی این مجموعه یاد گرفتم.
    با تشکر.

  19. 8
    MathPhys

    MathPhys

    سلام خدمت سایت فراچارت عزیز

    اول بگم که من تقریبا تمام دوره های آموزشی شما رو دانلود کردم و یکی یکی دارم می بینم و لذت می برم.
    لذت می برم نه فقط از دوره ها، بلکه از کار ارزشمند شما!
    که به درستی روی آموزش در بازار سرمایه ای تمرکز گذاشتید که الان خیلی از تازه واردها مثل من، شدیدا به این آموزش نیاز دارن

    امیدوارم بعضی دوستانی که این آموزش های فوق العاده ارزشمند رو رایگان دارن تماشا می کنن، به جای حاشیه به اصل آموزش دقت داشته باشن و استفاده کافی رو از دانش و تجربه اساتید ببرن.

    این دوره هم برای تازه واردهایی که تازه می خوان با الفبای بازار بورس تهران آشنا بشن خیلی خیلی عالیه.
    من بیشتر مطالبی که در این دوره مطرح شد رو اطلاع داشتم، ولی با این حال تمام و کمال دوره رو دیدم و کلی مطالب جالب یاد گرفتم.

    ممنون از سایت فراچارت و آقای مجتبی سلطانی
    هر چقدر از کار ارزشمندی که دارید در این سایت انجام می دید بگم کم گفتم.
    واقعا خسته نباشید و دست مریزاد به همه عوامل این سایت فوق العاده

  20. 7
    ejtemajoo

    ejtemajoo

    سلام
    خیلی ممنون و سپاسگزارم از تهیه ویدیو های آموزشی.روش آموزش آقای سلطانی بسیار روان و به زبان ساده و خیلی مفید بود . پرتوان و سلامت باشید.

  21. 6
    reza oskouei

    reza oskouei

    واقعا ممنون از سایت خوب فراچارت از بابت تهیه این مجموعه ارزشمند و با تشکر از استاد سلطانی بدلیل مطالب آموزنده با فن بیان قوی

  22. 5
    احسان

    احسان

    با سلام و خسته نباشید
    اول از سایت خوبتون تشکر میکنم محتویات مطالب بسیار پر کاربرد و مفید هستند .
    دوم از مدیریت و همه کسانی که تلاش می کنند تا این آموزشها در این وضعیت بد اقتصادی بدون هزینه مالی به دست استفاده کنندگان برسه تشکر و قدردانی دارم خدا خیرشون بده
    سوم از آقای سلطانی بابت آموزش ابتدایی بورس تشکر میکنم با اینکه رشته تحصیلیم حسابداری بوده ولی خیلی از مطالب بورس رو از این فایل یاد گرفتم که قبلا نمیدونستم پس همیشه گفتن تجربه در کنار اون علم کارایی خودشو نشون میده
    متشکرم و ممنون

  23. 4
    پیمان

    پیمان

    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر فراچارت
    ببخشید من یک سوال داشتم ازتون واقعا نمیدونستم کجا باید بپرسم ازتون . برای یادگیری فارکس بین مجموعه هایی که دارید. از بیس بخواهیم شروع کنیم یعنی ۰ تا ۱۰۰ کدوم مجموعه رو پیشنهاد میکنید. متشکرم پیشاپیش از سایت بسیار خوبتون .

  24. 3
    یاران

    یاران

    یه خواهشی هم داشتم اگه لطف کنید یه مجموعه در رابطه با هلدینگ ها مانند این مجموعه تهیه بکنید

  25. 2
    امیر معاون

    امیر معاون

    با سلام خدمت استاد گرامی و تشکر از زحمات و آموزش خوبشون ، بخش هفتم بحث کارگزار ناظر در زیر تیتر توضیح اون داده شده که “… سهام هر شرکت تنها از طریق یک کارگزاری قابل {خرید} است” که فکر میکنم اشتباه لپی بوده و درست اون “… قابل {فروش}” است که در صورت تمایل با ویرایش ویدیو و آپلود مجدد آن قابل اصلاح میباشد.
    با تشکر

    • 2.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: امیر معاون

      سلام و احترام. اگر منظور شما ویدئوی شماره هفت و زمان ۵:۴۲ هست. اقای سلطانی منظورشان این است که یک سهم را می توان از چند کارگزاری خرید کرد ولی خرید نهایی و تجمیع خرید ها در یک کارگزاری که کارگزار ناظر است ثبت نهایی می شود. ولی صحبت شما درسته و جمله گنگ هست. اکنون توضیحات تکمیلی در ویدئو ادیت شد. ممنون از شما.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.