مطالب مرتبط

14 دیدگاه

  1. 1
    مهدی

    مهدی

    با تشکر از مجموعه فراچارت و مدرس عزیز … جالب دونستم این نکته رو ذکر کنم که در جلسه اول با کلمه و اصطلاح جدید tradering آشنا شدیم!

    • 1.1
      emadkoosha

      emadkoosha

      در پاسخ به: مهدی

      بله حق با شماست این اصطلاح اشتباه است

      ولی کاش نیمه پر لیوان رو هم ببینید

      به هر حال ممنون از شما درست می فرمایید

    • 1.2
      argon

      argon

      در پاسخ به: مهدی

      ای کاش نگرش تون رو تغییر میدادید .ایراد گرفتن از موضوعی کار سختی نیست. توی چند ساعت صحبت کردن وبیان مطالبی که تا حالا زیاد بهش پرداخته نشده ، گفتن چند تا کلمه اشتباه اون قدر به چشم نمیاد.
      پیشنهاد میکنم شما دوره ای را آماده کنید و برای آموزش و به ارتقای سطح علمی بقیه دوستان کمک کنید.

  2. 0
    akbri

    akbri

    سلام و وقت بخیر
    ممنون از اقای کوشا و فراچارت بابت تهیه این اموزش بسیار مفید که به ندرت به اون پرداخته شده. خواهشی که داشتم این هست که لطفا چند تا منبع خوب جهت مطالعه بیشتر در همین حوزه و در راستای همین اموزش، معرفی کنید. متشکرم

  3. -1
    farhad_tech

    farhad_tech

    با سلام خدمت جناب کوشا و تیم توانمدتان
    واقعا از محتوی ناب و باز ارزشتون تشکر میکنم که خیلی از سوالهامودر ارتباط با بازار کرپتو ساخگو بود به روشی گام به گام و با حوصله و همچنی رعایت پیوستگی مطالب تونستین یکی از محتواهای بسیار ناب در ارتباط با کریپتورو در سطح کشور ارایه بدین. واقعا خدا قوت و ارزوی برکت برای کسب و کارتون.
    ۲ تا سوال داشتم:
    ۱-برای تحلیل تکنیکال در trading view اکثر داده های صرافی های معتبر مثلbinance مال چند سال اخیره و اطلاعات تاریخی از اول نیست. چطور میشه داده های کریپتو ر از اول وارد trading view کرد و اگر نمیشه کل این داده رو از کجا میشه تیه کرد و وارد نرم افزارهای تحلیل کرد؟
    ۲- در فایل اکسلی که برای انتخاب رمز ارزها تهیه کرده بودین که حدود به ۱۵ ارز رسیدین، آیا زیاد نیست؟ و اینکه عموما برای سبد چینی در آلت کوینها حداکثر جند ارز انتخاب میشه در عمل؟ با توجه به اینکه فقط تحلیل تکنیکال خود ارز و نسبت اونها به بیت کوین کلی زمانبره.

    • -1.1
      emadkoosha

      emadkoosha

      در پاسخ به: farhad_tech

      سلام
      خسته نباشید
      ۱) صرافی که بیشترین داده را در Tradingview داره صرافی Bitstamp هستش.
      ۲) خیر زیاد نیست. شرکت سرمایه گذاری GrayScale نیز ۹ تا رمز ارز انتخاب کرده شما به فرآیند اعتماد کنید و درست انجامش بدید و ریسک سبدتون رو مدیریت کنید .

  4. -2
    HOMI

    HOMI

    در مورد ژورنال نویسی و مدیریت رمز ارز ها و تشکیل سبد واقعا ویدئو های مفیدی بود و ممنون از شما که این رو ارائه دادید چه بسا که خیلی کاملتر از فایل من بوده و خیلی ها رو من لحاظ نکرده بودم. سپاس از شما ایشاله در آینده ای نزدیک همه برویم سمت جایی که از داراییهایمان مدیریت و محافظت کنیم.

  5. -3
    argon

    argon

    سلام.
    ممنون از مدرس عزیز بابت به اشتراک گذاشتن این مطالب.
    به توجه به نوع مطالب و بیان شما به نظر میرسه که تسلط خیلی خوبی روی تحلیل و ترید دارید . خیلی خوشحال هستم که که دانش تون رو به صورت رایگان با بقیه به اشتراک میزارید .

  6. -4
    ehsanamin

    ehsanamin

    سلام خسته نباشید
    GNI شاخص گلس نود را کجا می توانیم پیدا کنیم؟

  7. -5
    HOSSEIN

    HOSSEIN

    سلام خدمت دوستان فراچارت دوستان فایلهای که با همت شما و همیاری اساتید برجسته ازجمله آقای دکتر کوشا در زمینه بورس و ارزهای دیجیتال تهیه میگرددو بصورت رایگان در اختیار همگان قرار میگیرد کار بسیار ارزنده می باشد که سبب میشود علاقمندان در این زمینه در راستای یادگیری تحمل هزینه گزاف نشوند بنده از تدریس و تسلط آقای دکتر کوشا لذت بردم و بواسطه فراچارت از ایشان سپاسگزاری می نمایم
    یک پیشنهاد: با توجه به رونق ارز ذیجیتال جهت حمایت و تشویق جوانان علاقمند در صورت امکان در زمینه ارز دیجتال آموزش های کاربردی بیشتر تهیه و در اختیار عموم قرار گیرد
    در هر صورت کار سایت فراچارت قابل تقدیر می باشد

  8. -6
    Ali-Aasal

    Ali-Aasal

    خیلی ممنون و متشکرم بابت زحمات شما استاد عزیز و تیم فوق العادهی فراچارت که واقعا در مباحث مالی و اقتصادی در ایران کم نظیر عمل کردند و محتوا های عالی و به روز رو ارائه میکنند که جایه دیگه ای نیست واقعا
    استاد در قسمت ۵ ام یه صحبتی فرمودید راجعب دوره ی فاندامنتال ارز های دیجیتال که واقعا کاربردیه من همون صحبت شمارو گرفتم و امدم اینجا عرض کنم اگر امکانش باشه که یک دوره ی آموزش فاندامنتال هم ارائه بفرمایید واقعا عالی هستش چون جاش واقعا خالیه در بین مباحث آموزشی
    باز هم خیلی خیلی ممنون از زحمات هم شما استاد گرامی هم عزیزان سایت فراچارت

  9. پینگ کردن: مجموعه ویدئویی آشنایی با ارز رمزها | فراچارت: آموزش رایگان بورس و بازارهای مالی

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.