مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. 1
    mahdimf

    mahdimf

    سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزانی که در این سایت پرمحتوا به هموطنان خدمت رسانی میکنید و واقعا جای سپاس فراوان دارد و دست مریزاد ، از خدمتتون سوالی داشتم و اون اینکه آیا این کتاب که انتشارات آراد به چاپ رسوندن همون ترجمه کتاب The Handbook of Technical Analysis + Test Bank: The Practitioner’s Comprehensive Guide to Technical Analysis (Wiley Trading) نوشته Mark Andrew Lim هست ؟ یا تالیفی از کتابهای مختلف هست که با نظر کاپیتان صفایی نوشته شده ؟ سپاسگزارک اگر که اطلاعی دارید مارو بی بهره نذارید ، چون قیمت کتاب ( البته بعلت گرانیهای اخیر ) خیلی زیاد هست ، خواستم با اطمینان خرید کنیم که آیا ترجمه از مرجع اصلی هست یا گردآوری از کتب مختلف … سپاسگزارم و در پناه پروردگار باشید …

  2. 0
    William Delbert Gann

    William Delbert Gann

    سلام خدمت دوستان
    تشکر از مدیریت فراچارت
    این کتاب سطحش بالاتر از تحلیل تکنیکال جان مورفی{ ت. کامیار فراهانی هست} یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. -1
    amin

    amin

    سلام آیا این کتاب پاسخگوی گوی تمام نیاز های مبحث تکنیکال هست و اینکه در این کتاب آموزش های لازم جهت موقعیت های خرید یا فروش هم صحبت کرده؟؟
    و در آخر برای فراگیری تکنیکال متوسط و پیشرفنه از این کتاب استفاده کنیم یا فیلم های آموزشی تا در عمل بهترین عملکرد رو داشته باشیم؟؟..

  4. -2
    حامد نوگیدری

    حامد نوگیدری

    سلام
    کتاب های خوبی معرفی می کنید در صورت امکان لینک خرید رو هم بذارید

  5. -3
    proxim

    proxim

    با سلام همونطور که استاد هم فرمودن این کتاب ترجمه کتاب
    The Handbook of Technical Analysis_The Practitioner’s Comprehensive Guide to Technical Analysis آقای مارک اندرو لیم انتشارات وایلی چاپ ۲۰۱۶ هست(اگر ترجمه از روی ویرایش جدیدتر کتاب انجام شده باشه به بزرگواری خودشون ببخشن). با کنکاش اولیه ای که انجام دادم به نظرم مطالب بسیار جدیدی نسبت به کتابهایی از این دست (که مهمترین و قدیمی ترین اونها کتاب جان مورفی هستش) داشت و حقیقتش برای من که کتابهای تکنیکالی زیادی دیدم و خوندم مطالبش ثقیل بود و شاید بهتر باشه بگم این کتاب مناسب کسانی هست که آشنایی کافی با بحثهای تکنیکالی دارند و به نوعی دوره پیشرفته مطالب تکنیکالی محسوب میشه. هرچند که این کتاب رو خریداری کردم اما با احترام کامل به استاد باید بگم فونت بکار رفته در این کتاب چشم نواز نیست.

    ۱۸۷۳۷۸۷۶

  6. -4
    mO.Om

    mO.Om

    با سلام وخسته نباشید. چطور میشه این کتاب رو تهیه کرد؟

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.