مطالب مرتبط

114 دیدگاه

  1. 26
    جواد

    جواد

    سلام استاد واقعا ممنون به خاطر این مجموعه منظم و حرفه ای. تمامش و دو بار نگاه کردم نکات عالی و کاربردی زیادی داشت. امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.

  2. 25
    Kianoosh fj

    Kianoosh fj

    سلام و عرض ادب . خیلی مجموعه خوبی بود . آقای مقدم ممنون از شما . همچنین تشکر بابته اینکه با حوصله اشکالات رو رفع میکنید 🙏🏻🌹

  3. 24
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با تشکر از آموزش جناب مقدم و ذکر نکات ارزشمند در این مجموعه و همچنین عوامل فراچارت و مدیریت محترم.
    پیروز باشید.

  4. 23
    Pejman

    Pejman

    با سلام
    تشکر از بابت اموزش و نکات ارزشمند که ارایه کردین میخواستم بپرسم از کدام بروکر برای فارکس استفاده میکنید که
    برای ایرانیان قابل اعتماد باشه

  5. 22
    javad

    javad

    باسلام وضمن عرض ارادت خدمت مدیر محترم و استاد گران قدر سوالی مدتها ذهن مرا درگیر کرده که به جواب نمی رسم طبق اصول پرایس اکشن اگر قیمت دچار واگرایی زمانی وقیمتی شود علل قاعده باید برگشت کند ودر بسیاری موارد این اتفاق نمی افتد یعنی با اینکه واگرایی در زمان وقیمت رخ داده به مسیر خود ادامه می دهد.جگونه متوجه بشیم که این واگرای قصد برگشت دارد یا ادامه مسیر باتشکر

    • 22.1
      Babak

      Babak

      در پاسخ به: javad

      واگرایی به خود خود نشانه تضعیف معامله گران در جهت روند ولی برای برگشت قیمت حتما باید معامله گران خلاف جهت روند هم پرقدرت وارد معامله شوند، بنابراین باید به دنبال علایمی از ورود پرقدرت معامله گران خلاف جهت هم باشید (علایمی مانند شکست خط روند و یا شکست سطح سوینگ تایید شده قبلی) و معمولا باظهور این علایم مقدار ریسک به ریوارد از حالت مناسب معامله خارج خواهد شد پس اکثر معامله گران برا ورود مطمئن تر منتظر اصلاح بعدی و ایجاد موقعیت با ریسک به ریوارد مناسبتر خواهند بود البته بررسی قدرت موج اصلاحی آخر و نحوه محاسبه انتهای موج اصلاحی نیز بسیار پر اهمیت خواهد بود… برای مطالعه بیشتر میتونید مجموعه کتاب های استاد گرامی نیما آزادی مطالعه کنید

    • 22.2
      Trade NeoWave

      Trade NeoWave

      در پاسخ به: javad

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز💚💚💚💚
      درباره واگرایی ها، علی الخصوص واگرایی های اندیکاتوری (به صورت مثال اندیکاتور MACD) ما تقریبا مثالی روی چارت در گذشته پیدا نمیکنیم که حداقل برگشت (یک ATR، ریوارد یک به یک، اولین سطح پیش رو یا سطح یا مناطق مشابه…) را نداده باشد (منظور درصد خطای بسیار پایین هستش).
      پس سوالی که درباره لایو بازار و چارت زنده به وجود میاد اینه که چه دلیلی باعث میشه یک واگرایی، یک واگرایی باقی بمونه یا در اصل از حالت واگرایی خارج نشود؟؟؟!!!
      در واقع جواب سوال شما هم، جواب همین سوال هستش. پس شما باید دنبال شرایطی باشید که هنگامی که یک واگرایی رخ میدهد (هرنوعی از واگرایی) به احتمال بالا یک برگشت روند رو شاهد باشیم. یعنی در اصل باید دنبال یک تریگر و دلیل قوی برای برگشت قیمت باشیم (دلیلی بر درست بودن واگرایی باشه، چون ممکنه همون واگرایی بدون دادن تریگر و بدون دلیل منطقی برای برگشت، مسیر خودش رو ادامه بده و از حالت دایورجنس خارج بشه)

      اما نکته ی مهمی که وجود داره اینه که ما باید داخل مناطق مهم قیمتی (سطوح حمایت مقاوت، سطوح حجمی، مناطق عرضه و تقاضا و…) دنبال این واگرایی ها باشیم، پس واگرایی اولویت ما نیست و فقط یک آلارم و هشدار برای برگشت قیمت هستش و وقتی که این هشدار با یک تریگر قوی همراه باشه به احتمال بالا اون سطح و واگرایی که روی سطح رخ داده، یک برگشت خواهد داشت.
      ویدیو مربوط به ترگیر گیری (سویینگ و تریگر لاین) و البته توضیح دایورجنس های اندیکاتوری داخل پیج اینستاگرام هستش و میتونید ببینید.
      امیدوارم جواب سوالتون رو گرفته باشین.

  6. 21
    iHooman

    iHooman

    مطالب بیشتر جنبه تئوری و حجم مطالب غیر کاربردی در این دوره زیاد هست پیشنهاد میکنم از دوره پرایس اکشن سایر دوستان از جمله آترین و آیدین جبارپور استفاده کنید.

  7. 20
    Leila

    Leila

    سلام و عرض خسته نباشید
    دوره خوبی بود برام مطالب مرور شد.
    مشتاق دوره های دیگ ای هستیم از شما آقای مقدم
    سپاس از زحمات شما 🌺🌺

  8. 19
    Leila

    Leila

    سلام جناب مقدم ،
    شما از فیبو استفاده میکنید ؟
    کاربردش رو قبول دارین ؟

    • 19.1
      Trade NeoWave

      Trade NeoWave

      در پاسخ به: Leila

      سلام عزیزم.
      ببینید توی دنیایی که ما توش زندگی می‌کنیم یکسری قوانین یا روش های وجود دارن که شاید از نظر منطقی قابل قبول نباشن در درجه اول (جدای از مباحثی مثل تئوری آشفتگی) مثلا اینکه چرا قیمت باید مثلا در فلان ناحیه یا موج به فلان لول فیبو واکنش بده (هرچند که اکثر مواقع واکنش ها اصلا دقیق نیستن و قوانین پیچیده ای براش وضع شده توی هر سبکی که با فیبوناچی در ارتباط هستش)، اما این قوانین به ظاهر غیر منطقی یکسری واکنش هایی دارن، یک جاهایی هم جواب میدن ولی من نه رد میکنم نه قبول‌ میکنم. با اینکه خودم مدت طولانی ای امواج الیوت و نئوویو کار کردم ولی هیچوقت به کسی پیشنهاد نمیکنم بره سمتش.
      اما جمع بندی بخوام بکنم، جواب کلیم اینه که وقتی همه چیز داخل خود چارت و کندل ها وجود داره و واکنش خیلی دقیق تری رو میشه ازش گرفت، چرا باید با کلی پیچیدگی و شلوغی قوانین دست و پا گیر چارت رو تحلیل کرد؟
      وقتی میشه راحت تر فهمید چرا باید سختش کرد؟

  9. 18
    Sepehriiii

    Sepehriiii

    محمدرضای عزیز ممنون بابت دوره ی خوبی که گذاشتی، من کلی چیزش ازش یاد گرفتم. فقط خواستم از وقتی که گذاشتی و این فایل ها رو درست کردی و سوادتو با بقیه به اشتراک گذاشتی ازت تشکر کنم. خدا خیرت بده
    پیشنهاد: خوبه اگه ۱ جلسه هم بذاری به عنوان جلسه تکمیلی که بیای توش ترید بکنی. همین.
    باز اونجا قطعا نوع تریدت، تکنیکایی که داری، زاویه ی دیدت به چارت و خیلی چیزای دیگه نشون داده میشه و میتونه به بقیه کمک کنه.
    بازم ممنونم
    ارزوی پر پولی ، سلامتی و شادی برای تو، خانواده ات و تیم فراچارت و همه ی دوستان عزیز رو دارم

  10. 17
    rayan

    rayan

    سلام وعرض ادب و احترام
    با تشکر از شما که زحمت گردآوری و تهیه این مجموعه رو کشیدید .کیفیت مطالب ، صدا و تصویر ارائه شده بسیار مناسب بود و از شما بابت تهیه پاور پوینت و نوشتن اصول کلی و جزیی مباحث کمال قدردانی را دارم چراکه این امر از سرگردانی مخاطب جلوگیری میکند . به زعم اینجانب مدرس تریدر خوبی هم می باشد چرا که ایشان در دوره علاوه بر تدریس مفاهیم ، پرسشگری های آموزشی را هم مطرح مینمود و این نشان از تجربه عملی موفقشان دارد . در آخر بابت آموزش استراتژی اسکالپ دیورژانس ایچیموکو که نکته جدیدی برای حقیر بود از شما سپاسگذارم . از مدیریت سایت محترم فراچارت کمال تشکر و قدردانی را دارم شما بزرگترین کمک جهت آموزش افراد علاقمند و لذا بدون امکانات در اقصی نقاط کشور هستید . برای همه عزیزان و خانواده های محترمشان آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم .

  11. 16
    amirhossein81

    amirhossein81

    با سلام خدمت جناب مقدم وسایت خوب فراچارت اینکه بی منت و بدون هزینه ای این مباحث را در اختیار ما قرار دادید ممنونم ولی یه انتقادی که از مباحث داشتم اینه که مهمترین قسمت این دوره یعنی فصل دوازده خیلی جزیی تر بیان شده و به نظر بنده شما بااید این قسمت را اول بدون نمودار کامل توضیح میدادید و بعد میرفتین روی چارت های مختلف به غیر از طلا هم اینو بررسی میکردین البته برای بنده که چندین ساله تریدر ام و انواع دوره ها شرکت کردم شاید بقیه فصل ها مفید نیومد و حرف های تکراری به نظرم رسید و فصل دوازده که اصلی ترین قسمت دوره بودکامل جا ننداختین البته خاطر نشان کن که امیدوارم این انتقاد را سازنده قلمداد کنید دوباره با تشکر و خسته نباشید

  12. 15
    Black White

    Black White

    استاد مقدم عزیز همین الان استوری هاتون رو دیدم و واقعا ناراحت شدم.
    خیلی نامردیه که آموزش هایی که شما رایگان گذاشتین رو عده ای کلاهبردار دزد دارن به اسم خودشون با قمیت های چند میلیونی میفروشن
    من کانال اون شخص رو هم دیدم کلا چهارماهه کانال رو ایجاد کرده دوتا دوره دیگه رو هم که از قبل بودن رو کپی کرده و از روشون خونده گذاشته کانالش بعد که چهارتا مخاطب گرفته شروع کرده به کپی کردن دوره شما و کلی پول بابتشون از مردم گرفته

    واقعا دم شما گرم که اینکارو رایگان انجام دادین و به فکر خالی کردن جیب مردم نبودین.

  13. 14
    Lady Sima

    Lady Sima

    مثل همیشه ممنونم از مدیران فراچارت که این سایت رو با محتوای عالی ساختن. از استاد ارجمند هم تشکر میکنم.
    از اونجایی که حجم فایلها زیاد هستند، قبل از دانلود و دیدن فایلها میخواستم بدونم این دوره آموزشی مناسب بورس هست یا خیر؟ چون من اطلاعاتم در سایر بازارهای مالی بسیار ضعیفه و حتی اصطلاحات ساده ش رو هم نمیدونم (فعالیتی در این زمینه ندارم) ولی با بورس به حد معمول آشنایی دارم. طوری هست که کسی که هیچی از سایر بازارها نمیدونه، بتونه از این دوره استفاده کنه یا خیر؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  14. 13
    Saeed595

    Saeed595

    بسیار کامل و مفید و ارزشمند بود که لازم دیدم حتما ثبت نام کنم و عرض تشکر کنم دعا گوی آقای مقدم و مدیران این سایت ارزنده هستیم خدا عوض خیر بهتون بده هم در دنیا و هم در اخرت

  15. 12
    Jooliyan

    Jooliyan

    سلام از دوستان کسی این دوره را دیده ؟ از مولتی تایم فریم استفاده میشه توی این آموزش؟
    من خودم به سبک لنس کار میکنم و هیچ اندیکاتوری بلد نیستم و همینطور ایچیموکو هم بلد نیستم

  16. 11
    javad

    javad

    سلام ضمن تشکرازسایت ارزشمند فراچارت واستادمحترم یکی از بهترین وکاربردیترین دوره های آموزشی بودکه دیدم

  17. 10
    SHAYEGAN

    SHAYEGAN

    سلام و درود
    برای بنده که در تکنیکال مبتدی هستم ایا این مجموعه مناسب من هست یا خیر
    یا باید پیش نیاز این دوره رو بگذرونم؟

  18. 9
    دانشجو

    دانشجو

    با سلام و عرض خسته نباشید به دست اندرکاران عزیز سایت فراچارت و جناب مقدم عزیز که این دوره عالی را بدون چشم داشت به اشتراک گذاشتن.اگر امکان داره یک دوره در مورد نحوه بک تست گرفتن و نرم افزارهای اون برگزار بشه.متاسفانه این بخش از کار خیلی حیاتی هست ولی نرم افزارهای اون یا در دسترس نیستند یا ورژنهای قدیمی مثل فارکس تستر۲ هست که روی خیلی از سیستمها جواب نمیده.
    بسیار سپاسگزاریم از زحماتتون.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.