مطالب مرتبط

10 دیدگاه

  1. 1
    travel

    travel

    با سلام و تشکر از شما آقای رستمی بابت این آموزش
    سوالی که دارم ازتون اینه که آیا به نظر شما با همین روشهایی که شما تشریح کردین
    برای موفقیت در بازار فارکس و کریپتو آیا کفایت میکنه ؟

  2. 0
    argon

    argon

    با سلام و احترام .
    خیلی ممنون بابت آموزش کاربردی و عالی.
    میخواستم خواهش کنم در رابطه با ترید کردن با این روش هم ویدیو یی آماده کنید .

  3. -1
    H.k

    H.k

    سلام جناب رستمی. مباحث خیلی خوبی رو ارائه کردید.ولی مهمترین مسئله اینه که چطور میتونیم با این روش ترید کنیم؟اگه امکان داره روش ترید و چند نمونه از ترید لایو خودتون رو قرار بدید تا ماهم بتونیم از این روش استفاده کنیم.

  4. -2
    Prometheus

    Prometheus

    ۱. در وهله اول از جناب رستمی و سایر عزیزانی که برای افزایش سطح دانش تریدرها تلاش می‌کنند و چشم داشت مالی ندارند واقعا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

    ۲. باید خدمت تمامی عزیزانی که به سیستم معاملاتی گن علاقمند هستند، عرض کنم که اگر کتاب “The Tunnel Thru the Air” رو مطالعه کردید و توانستید کشف رمز کنید، متوجه می‌شوید که قسمت هندسه کم اهمیت‌ترین بخش کار هست.

    ۳. توصیه می‌کنم که از منابع درست در مورد astronomy و astrology مطالعه حسابی مطالعه کنید تا متوجه شوید که گن بر چه اساسی پیش‌بینی‌های خودش را انجام می‌داده است.

    ۴. اگر در مورد استرولوژی و چرخه‌های زمانی چیزی بلد نیستید، ابدا وقتتون را با هندسه گن تلف نکنید و مطمئن باشید که بدون داشتن چرخه‌های زمانی مطمئنا تمامی سرمایه خودتون رو از دست خواهید داد. همانطور که من از دست دادم…

    شاد و موفق و پیروز باشید

    • -2.1
      Abolfazl_M

      Abolfazl_M

      در پاسخ به: Prometheus

      سلام. وقتتون بخیر . من میخوام تازه گن رو شروع کنم و میخوام مسیری که میرم درست باشه. اگر میشه لطف کنید و دررابطه با astronomy و astrology و چرخه‌های زمانی و… منابعی که اوکی هست بهم معرفی کنید انگلیسی یا فارسی اش فرقی نداره . واینکه ترتیب یادگیری برچه اساسی باشه؟ مثلا اول چرخه باشه و بعد استرو نومی و .. یا چیزه دیگه؟ ممنونم

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.