مطالب مرتبط

78 دیدگاه

  1. 26
    Jafar

    Jafar

    اولش اونقدر کامنتهای منفی دیدم متاسفانه که پشیمون شدم گفتم ولش کن مطالبو نمیخونم اما باز گفتم بذار حالا یه نگاهی بندازم به مطالب شاید بدرد بخور باشه ….

    بعدش دیدم اتفاقا مباحثی که این مدرس مطرح کرده اتفاقا خیلی مباحث خوبیه .من خودم پرایس اکشن RTM رو اینقدر خوندم که فول شدم ولی بازم پای چارت میرفتم خیلی اوقات بین چند سطح گیر میکردم که کدومش قابل اتکا هست ؟ اگر شما هم مثل من پرایس خونده باشید قطعا براتون این مطلب پیش اومده . با دیدن بخش پیووت ها تا اینجا واقعا بهره بردم و یه جورایی یک حفره بود این مطالب تو مبحث پرایس اکشن که ایشون گفتن
    خواستم تقدیری کوچک کرده باشم از مدرس و البته اون دوستانی که بد گفتن بدونن
    این بخش بنظرم در واقع بخش مکمل پرایس اکشن میتونه باشه یعنی شما اول اونو باید خوب بخونید . حالا اکر هم عده ای از عمد بد گفتن که دیگه بحثی نیست

  2. 25
    محسن

    محسن

    این دوره که همون مطالب دوره اقای خاکستر ۹۶ – ۹۸ هست…
    جالبه اسم مباحث عوض شده .
    ای داد بی داد….

  3. 24
    رضا

    رضا

    بعضی از دوستان واقعا کم لطف هستن جناب آرتین برای این مجموعه ساعتها وقت گذاشتن و کلی نکته آموزشی رو میشه یاد گرفت اون هم رایگان و بدون چشم داشت واقعا حق ایشون این انتقادهای ناحق نیستش من خودم از دو مجموعه ایشون کلی مطلب یاد گرفتم که تو تحلیلام واقعا کمکم میکنه شخصا از ایشون ممنون هستم

  4. 23
    nimasani

    nimasani

    سلام و درود …

    انتظاری که از سایت فراچارت به عنوان یک مرجع نشر آموزش میرود اینست که حداقل غیر از ریویو کردن ویدئو های این مدل اساتید یا بهتر بگیم این مدل کپی کارهای مبتدی رزومه و سبک فعالیت این اشخاص رو هم قبل از هر گونه انتشار مورد واکاوی قرار دهد ….

    اگر این موضوعات در دستور کار قرار نگیرد این رسانه تبدیل به سکوی پرتاپ افرادی بی سواد برای کسب پول های هنگفت خواهد شد که بی شک خسارات روحی – زمانی – مالی و دیگر تبعات منفی بر مخاطبین خواهد داشت …

    متاسفانه جدیدا امثال این آقایان استاد نما با انتشار ویدئوهای بی محتوا ولی رایگان !!! در رسانه های آموزشی معتبر ، شروع به جذب مخاطب و فالوور می کنند تا با شگرد اتصال افراد به بروکرهای مورد نظرشان و اخذ پورسانت به منابع عظیمی از پول دست یابند ، همانطور هم که همگان واقفند ، بروکر از ضرر افراد مبتدی صاحب منفعت خواهد شد !!!

    امید است همانطور که روز به روز آگاهی مخاطبین بازار های مالی با سیستم سیگنال فروشی – پکیج فروشی و در کل رویا فروشی بالا میرود ، افراد در خصوص این شگرد جدید هم ، مطلع – آگاه و هوشیار شوند ….

    با آرزوی خرد جمعی …

    • 23.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: nimasani

      سلام دوست عزیز. ویدئو ها قبل از انتشار در سایت چک میشه اگر بی ارزش باشه مطمئن باشید در سایت قرار نمیگیره. و مطمئن باشید مدرس با ارائه کار بی ارزش نمی تونه مخاطبی برای خودش جذب کنه که توسط اون بتونه به قول شما سکوی پرتاب برای خودش ایجاد کنه.

      • 23.1.1
        F O X

        F O X

        در پاسخ به: مدیریت

        کسی که اگاه باشه این افراد رو شناسایی میکنه.مخاطب شما همه اگاه نیستن و اکثرا تازه با این بازار اشنا شدن.این دلیل شما اصلا قابل قبول نیست.

        • 23.1.1.1
          Ahura-a

          Ahura-a

          در پاسخ به: F O X

          سلام دقیقا حرف شما درسته.. به شخصه این رو تجربه کردم.. شاید اگه این مطالب رو اینجا نمیدیدم اعتماد نمیکردم به حرفا و متوجه بودم همش امید واهی.. با دادن اکانت پریمیوم تریدینگ ویو یک ماهه خودشون رو جور دیگه ای نشون میدادن در حالی که الان میدونم با یک مستر کارت یه دلاری میشه هزارتا اکانت پریمیوم ساخت.. نمیشه هم تاکید به لوریج ۳۰۰۰ داشته باشی هم از نداشتن طمع حرف بزنی!!!!

        • 23.1.1.2
          Ahura-a

          Ahura-a

          در پاسخ به: F O X

          ایشون همواره میگفتن اعتقادی به حساب دمو ندارند همین الان هم تو تبلیغاشون با استیتمنت ها عنوان میکنن که مهم نیست الان کجا قرار دارین مهم اینه بدونین از این بازار میشه سود گرفت .. خب منه مبتدی میرم میشینم ترید میکنم اونم با این اوضاع بازار!

  5. 22
    Ramin8154

    Ramin8154

    منبع اصلی تمام مطالب وگفته های این شخص استاد بنده جناب آقای سعید خاکستر هستن که در دوره ۹۶ و ۹۸ کلیه این مطالب به صورت جامع گفته شده انسان باید خیلی حقیر باشه که استاد خودش رو انکار کنه و به قول جناب خاکستر :حاصل زحمت سال ها عینکی شدن ما رو با عوض کردن اسم مطالب به نام خودش اراِِئه کنه .امیدوارم کسانی که دنبال اموزش هستند آن رو از منبع اصلی پیگیری کنند با آرزوی موفقیت برای جامعه تریدری ایران

  6. 21
    Ahura-a

    Ahura-a

    سلام خسته نباشید از اونجای که در گروه ای تی او هیچ اجازه ای برای انتقاد و پیشنهاد داده نمیشه نظرم رو اینجا عنوان میکنم..
    به کدوم یکی از وعده های که طی این یک سال و اندی دادین عمل کردین؟؟ سیستمی که قرار بود اعضا رو ارزیابی کنه و گروه بندی کنه چی شد؟ دلیل تاکید به اسکلپ با حساب های کمیسیون دار و استفاده لوریج ۳۰۰۰ چیست؟صرفا بخاطر درامد از ای بی؟؟ دلیل اجبار اعضای مبتدی به ترید کردن حتی قبل از آموزش دیدن چیست که تو همین سایت هم چند مورد هست. دلیل انتشار استیتمنت های که مشخصا به عنوان نمونه ارائه میشه چیست؟؟ بازی با طمع؟؟ استیتمنت های که با بررسی شخص بنده متوجه شدم به هیچ عنوان چیزی رعایت نشده برای ۲ پیپ تی پی ۵۰ پیپ در خلاف جهت پوزیشن قیمت حرکت کرده.
    ۴ ماه پیش در جواب یکی از اعضا برای اسمارت مانی عنوان کردید که کمتر از ۶ ماه هست که این سبک را میشناسید و بخاطر موجی که در ایران راه افتاد چند قسمت از آن را دیده اید و فرمودین که سبک نیست و این سبک رو کوبیدین.. ولی الان بعد از بازگشت از دوران نقاهت پیامی گذاشتید که قبل از هجوم اساتید ایرانی شما بودید که آن سبک را وارد ایران کرده اید و اولین نفر هستید.. آیا الان دروغ میگویید؟ یا ۴ ماه پیش که گفتید به تازگی این سبک را میشناسید دروغ گفتید؟ آیا نقاهت شما صوری بوده به جهت اموزش دیدن اسمارت مانی؟؟ چون نه تنها شما وجود نداشتین اعضای سازمانتان هم وجود خارجی نداشتن در این مدت.. مگر اینکه بیماری شما خدای نکرده مسری بوده و آنها هم کسالت داشته اند.. و صرفا یکی از اعضا رو به عنوان ادمین انتخاب کردین و ایشون لطف کردن و تریدهاشون رو به اشتراک گذاشتن آیا دلیل این تناقضات سوار شدن به موجی که در کشور بابت اسمارت مانی وجود دارد میباشد؟
    ممنون میشم پاسخ سوالاتی که برام پیش اومده رو بدین بدون اینکه ناراحتی پیش بیاد.
    هیچ چیز فریبنده تر از تظاهر به فروتنی نیست. موفق

    • 21.1
      Greenbook

      Greenbook

      در پاسخ به: Ahura-a

      لوریج۳۰۰۰مساویست با کال مارجین و سود سرشار برای آیبی و بروکر
      خدا همرو نجات بده!

    • 21.2
      91zahra

      91zahra

      در پاسخ به: Ahura-a

      اسمارت مانی که ایشون تدریس کنن چه آش شوربای بشه☻

      میبینمااا جدیدا چاک هارو ریختن تو کلین هاشون☻ کورولیشن کورولیشن میکنه☻☻☻

      منم یادمه بد میگفت و میگفت سبک ما برتری داره☻☻ جالبیش اینه همه رو میکوبِ در آخرش میگه انسان وارسته و… جو مسموم☻☻☻

      انسان وارسته آی بی نمیشه☻☻☻☻

      دقیقا تابستونا هم تبلیغات میبرن بالا هنوز به هیچ کدوم حرفای تو تبلیغات سال قبل عمل نکرده

      مارو که داخل راه نمیدن برم از جلو در شریف قدم زنان رد شم ☻☻☻☻☻☻☻ شاید بعدا همین قدم زدنه شد جزء رزومه ام☻☻☻ مردم ساده

    • 21.3
      behnam3456

      behnam3456

      در پاسخ به: Ahura-a

      وجود امثال تو باعث شده استاد مریض بشن و مدتی نباشن. معنی لوریج هم هنئز نمیدونی. حسابت رو کال کردی اومدی بندازی تقصیر دیگران. استاد الان توی گروه منتورینگ انجام میدن و به شخصه تنها استادی هستن که دیدم دلسوزن. آی بی هم به منو شما ربطی نداره شمایی که نمیدونی لوریج چیه و کلا نمیدونی تجارت و ترید چیه به بیزینس پلن آقای آترین میخوای ایراد بگیری :))

    • 21.4
      alireza1372

      alireza1372

      در پاسخ به: Ahura-a

      یا نادانی یا مزدوری. آخه آترین میگه من منابع ict رو آوردم . نگفت که آی سی تی کارم که. با این ضریب هوشی میخوای سود هم بکنی حتما!

      • 21.4.1
        Ahura-a

        Ahura-a

        در پاسخ به: alireza1372

        سلام. با تمام احترام . شما ببینید چقدر بیکارید که ساعت ۲ شب دوتا اکانت به فاصله چند دقیقه ساختی اومدی ریپلی میکنی خودت برا پیامای خودت پاسخ مینویسی.. امیدوارم که همینجور باشه و ایشون بیزینس پلن داشته باشنツ
        من با نهایت احترام و سند و مدرک هر سوالی رو که داشتم رو عنوان کردم.. شما هم هر جور که در شان و شخصیت خودتون بود با توهین و مفروضات ذهنی نادرستتون پاسخ دادین.. ضمن اینکه من اصلا حساب واقعی ندارم و نیازی به درامد اینکار هم ندارم..
        نحوه حرف زدن شما مشخص میکنه کی نادونه و کی مزدوره. و من رو بیشتر متاسف میکنه بابت وقتی که صرف کردم برای نوشتن این متن..
        طرف بحث به نادان نشدن داناییست..

  7. 20
    behnam3456

    behnam3456

    انقد ازت بد گفتن آقای آترین که اومدم ببینم چیشده. الان شاگردتم؛ تو منو نمیشناسی ولی زندگیمو عوض کردی ممنون به خاطر منتورینگ و کمک به ساختن تریدینگ پلن شخصی

  8. 19
    alireza1372

    alireza1372

    بهترین سبک بهترین استاد بهترین منتور هستی اترین عزیز دل. آقای خاکستر نمیدونم از چی میسوزه که لشکر کشی کرده؛ ولی انقد بدبخته که آترین جواب اهانت هاشو هم نمیده. هی نشستی گفتی کپی کرده و فلان ولی من که دوره رو کامل دیدم میگم هیچ ربطی به دوره پر حاشیه ی خاکستر نداره. فقط حرف بیربط به ترید میزنه تو دوره بقیه ی چیزهایی که گفته هم از استیو و الفونسو و آرتی ام گرفته. خودشم میگه تریدر نیست بنده خدا بعد الکی گندش کردن

  9. 18
    niki_majd

    niki_majd

    سلام
    متشکرم ک بدون هیچ چشم داشتی بع جامعه تریدری کمک میکنید
    ولی متاسفانع چنل پرایس کورس چند تا مشکل اصلی داره یکی اینکه خیلی از لینک منابع اساتید منقضی شده مثل لینک وایکوف و استیو و….. و متاسفانه ادمین ها هم جوابی نمیدن،یکی از ادمین ها بیشتر از یک ماهع کع آفلاین هست و ادمین دیگع هم با اینک آنلاین هست یک هفتع قبل من پی دادم ولی متاسفانع نع لینک درست شد نع راهنمایی کردند!!!
    مشکل دیگ این بود کع ربات چنل قبلا امکاناتش خیلی زیادتر بود و دسترسی بع تمام منابع اساتید خارجی و ایرانی دسترسی داشتیم ولی الانه نع!!!

    اگع لطف کنید آیدی یع ادمین فعال تلگرامی داخل چنل پرایس کورس معرفی کنید متشکر میشیم،اگرم کسی حاضر نیست ادمین بشع من بدون هیچ چشم داشتی حاضرم قبول کنم

    خوشحال میشم حداقل اینجا پاسخی دریافت کنم،تلگرام ک هیچ

  10. 17
    hossein

    hossein

    سلام
    این دوره واقعا خیلی عالی بود و من خیلی خیلی مطالب آموزنده ای یاد گرفتم
    خدا خیرتون بده برای دوره ای که گذاشتید
    از همه لحاظ برای دوره چه تکنیکال،مدیریت پوزیشن و سرمایه…. گذاشتید
    ممنون

  11. 16
    آقایی

    آقایی

    چقدر درگیری اینجا سنگینه😅 دعوای کامنتها سر چیه؟

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.