مطالب مرتبط

75 دیدگاه

  1. 1
    mostafaff

    mostafaff

    این فیلم ها رو امشب دیدم .متاسفانه کپی ناشیانه شده و یه چیزی گفته اونم گنگ.برای چی؟؟؟برای تبلیغ سایتش.همین و بس

  2. 0
    علی راد

    علی راد

    با سلام ممنون از فراچارت باید این آموزش به نظر من که خیلی روان و کاربردی توضیح داده شده

  3. -1
    babak

    babak

    فقط اسم جلسات جذابه فاقد محتوای آموزشی و اصلا ارزش نگاه کردن نداره وقتی بلد نیستی مجبور نیستی دوره بذاری داداش

  4. -2
    MohamadMehdi

    MohamadMehdi

    مفتی گرونه
    یه سری اسلاید باز میکنه و هرجا که بازار خو بوده میاد و میگه ببین این نکات کار میکنه . فقط یه بار توی چارت واقعی اومد آموزش بده که اونم قشنگ معلوم بود هیچی نمیفهمه معلم از معامله گری
    مطمئنم سود من از سود این آقا بیشتره

  5. -3
    hamed

    hamed

    اتفاقا نکات خوبی گفتند آقای همتی
    آموزش خوبی بود

    ممنون از آقای همتی و سایت خوب فراچارت

  6. -4
    میدلاین

    میدلاین

    با تشکر از سایت فراچارت
    آقایانی که کامنت گذاشتن از آقای همتی بیشتر بلدند، لابد از سابقه ایشون خبر ندارند

    • -4.1
      mostafaff

      mostafaff

      در پاسخ به: میدلاین

      ما نگفتیم بیشتر بلدیم.حرف بنده این بوده که این اقا اومده سواستفاده کرده و یه سری مطالب رو که شنیده و دیده درباره اسمارت مانی اومده همونو به صورت افتضاح توضیح داده ولی بغلش سایت خودش رو تبلیغ کرده.این توهین به مخاطبه.اگه میخوای سایتت رو تبلیغ کنی میتونی پول بدی و تبلیغ بگیری .تو همین سایت فراچارت از بالا سمت چپ تا سمت راست تبلیغه.اینم مثل اونا….منتها این که بیایی یه همچین کاری بکنی این خداییش زور داره.در این سبک ایشون حداقل حرفی برای گفتن نداره.یا علی

  7. -5
    abolfazl

    abolfazl

    سلام . من ۹ ساله که توی بازار فعالم و مرتب به سایت سر میزنم . هیچ وقت این کامنت نذاشتم . متاسفم برای کسی که اینجوری بخواد از شعور مخاطبش سو استفاده کنه . واقعا چرا؟
    من هرکسی که ازم منبع بخواد سایت فراچارت رو بابت آموزش های تحلیل تکنیکال معرفی میکنم چون واقعا عالی هستش . اما چرا بعضی ها با نداشتن علم کافی میاند ویدیو ضبط میکنند و آموزش میدند اون هم به صورت ناشیانه و بسیار ضعیف و بد . در کنار این ضعف بزرگ از سایت خودشون هم تبلیغ میکنند . متاسفم برای آقای همتی
    از ادمین سایت خواهش دارم قبل از اینکه آموزشی رو داخل سایت آپلود کنند اول خودشون کامل یه نگاهی بندازند بعدش زحمت آپلود رو بکشند.
    واقعا واقعا واقعا از ادمین بابت این سایت کمال تشکر رو دارم . من تمام علمم رو از این سایت فرا گرفتم . ممنونم

  8. -6
    i

    i

    با احترام به همه دوستان و مدرس گرامی.
    متاسفانه هدف همه فیلم‌های آموزشی آقای همتی فقط تبلیغ سایتشون و در نهایت خرید دوره‌های آموزشیشون هست. پیشنهاد می‌کنم از دوره‌های دیگر سایت فراچارت استفاده کنید که کامل و مفید‌تر هستند و هدف تبلیغاتی ندارن و به طور کامل رایگان تدریس شدن.

    به نظر بنده آموزش هایی که رایگان منتشر شدن ارزش بیشتری دارند. در این حرفه هزینه آموزش رو خود بازار از آدم میگیره و مدرس هایی که لطف کردند و آموزش رایگان منتشر کردند قطعا این نکته رو می‌دونند.

  9. -7
    mostafaff

    mostafaff

    از سایت فراچارت انتظار دارم به عنوان یه مخاطب که این آموزش رو حذف کنه.واقعا خیلی به مخاطب توهین شده

  10. -8
    majid59

    majid59

    سلام
    وقتی شروع کردم با سایت بسیار عالی شما و دست بر قضا با ویدئوهای همین جناب همتی آغاز کردم و متشکرم. اما باید عرض کنم سایت وزین فراچارت شده دستاویزی برای مشروعیت بخشیدن به اعمال بسیار زشت امثال آقای همتی و دیگر پکیج فروشان یا بهتر بگم رویا فروشان.
    پکیج هایی که با جمع آوری مطالب دیگران بصورت هندوانه ای دربسته با مبالغی گزاف به دیگران که اغلب هم از متضرران بورس هستند میفروشند.
    بنده با اعتقاد به بیهوده بودن پکیج و دوره پا روی عقیده خود گذاشتم و پکیج دوره معامله گر سه بعدی را خریدم که نه سرفصلهای آن مشخص بود و نه محتوای آن به درد میخورد.از همه بدتر دروغهایی بود که ایشان میگفتند از تبدیل شما به ۵ درصویهای فارکس گرفته تا نشان دادن استیتمنت های دیگران بجای عملکرد خود.از همه بدتر وقتی از ایشان خواستم با کسانی که دوره را خریده اند بصورت گروهی ترید لایو داشته باشند در عین ناباوری گفتند هنوز به آن درجه از اعتماد به نفس نرسیدم که این کار را بکنم! از ایشان پرسیدم چگونه پکیجی که به ما انداختید تقریباً ۸۰ درصد آن بحث روانشناسی بود نتوانسته به شما کمک کند؟ جوابی ندادند. ودست آخر بسیاری از سوالاتم بدون پاسخ ماند و جالب اینکه با ادعای اینکه کسی را بلاک نمیکنم و با افتخار پاسخگو خواهم بود بنده را بلاک کردند و بسیار بی ادبانه با دوست دیگری که انتقاد کردند هم برخورد نمودند.
    بنده به هیچ وجه از وجهی که بابت پکیج پرداخت کردم راضی نیستم و حلال نخواهم کرد.
    علی ای حال از سایت فراچارت خواستارم سابقه درخشان خود در آموزش رایگان هموطنان را با بزرگ نمودن این استادنمایان رویا فروش زیر سوال نبرد.چرا که یکی از دلایل اعتماد امثال بنده اعتبار فراچارت و سابقه آن بود.
    با تشکر

    • -8.1
      Ali9988

      Ali9988

      در پاسخ به: majid59

      سلام . اتفاقا من پیکچ ایشون رو خریدم و به شدت راضی هستم .
      فن بیانشون فوق العاده و مطالب به شدت کاربردی بود

      من از زمانی که تابلوخوانی رو قرار دادند دنبالشون می کنم
      و شکی ندارم ایشون گزاف می گویند

    • -8.2
      Ali9988

      Ali9988

      در پاسخ به: majid59

      قطعا و قطعا شما با آیدی فیک فقط قصد تخریب ایشون رو دارید .
      استاد همتی برای امثال من ثابت شده اند

      • -8.2.1
        majid59

        majid59

        در پاسخ به: Ali9988

        با منطق مسخره شما که یه آیدی کاملاً شبیه آی دی بنده دارید میتونم به شما انگ بزنم که خود ایشون یا از نزدیکان ایشون هستید که برا ماله کشی اینجا تشریف دارید یا در بهترین شرایط یه فریب خورده اید که به زودی متوجه عرایض بنده خواهید شد.
        اسکرین شات تمام چت های بنده با ایشان که درکمال احترام خدمتشون داشتم موجوده و اگه دوست داشته باشید براتون بفرستم. انقدر ساده لوح نباشید و به کسی که پول پرداخت کرده بابت پکیج کذایی ایشون انگ تخریب نزنید. من در دانش ایشون شکی ندارم اما برای خودشونم شک دارم مفید بوده باشه حداقل در فارکس. فقط یکی از اسکرین ها رو میفرستم که ببینید ایشون هیچ پاسخی برای سوال بنده که در گروه فارکس چرتکه بودم و ایشون بارها اعلام کردن که سیگنالها از طرف ایشون نیست ولی استیتمنت اونا رو استوری میکرد و به نام خودش میزد. دروغگو کم حافظه میشه. جالبه ادعا کرد هرگز بلاک نمیکنه ولی بلاک کرد اونم منی رو که نه بی ادبی کردم و چند میلیون پول دادم بهش بابت پکیجی که ۱۰۰ هزار تومن هم نمیرزید.منم فکر میکردم ایشون انسان صادقی هستن

        photo1475778009

        • -8.2.1.1
          88ahmadreza

          88ahmadreza

          در پاسخ به: majid59

          دوست عزیز استوری بعدی گفتند این سود یکی از اعضای کانال فرستاده اند
          من دقیقا یادمه
          منم داخل وبینار مدیریت سرمایه شون بودم گفتند من خودم با سیگنال دادن مشکل دارم
          و از یه تیم دوم کمک گرفتیم

    • -8.3
      Shamim_rr

      Shamim_rr

      در پاسخ به: majid59

      من چند سال پیش با آموزش های آقای همتی وارد بورس شدم و بعد از اون وارد بازار فارکس.به غیر از ایشون چند دوده از اساتید دیگر هم شرکت کردم اما هیچ کدوم مثل ایشون کامل و صریح توضیح ندادن مطالب رو.
      با توجه به برخورد مستقیم که با ایشون داشتم به جرئت میتونم بگم حرفتون اصلا درست نیست و احتمالا از روی غرض شخصی یا دشمنی با ایشون هست.
      واقعا آقای همتی یکی از باسواد ترین ها در حوزه ی بازارهای مالی هستند.

      • -8.3.1
        majid59

        majid59

        در پاسخ به: Shamim_rr

        شخصاً با کلاس حضوری مشکلی ندارم و فقط برای دوره آموزشی الیوت معتقدم با ایشون میشه کار کرد. اما بنده تنها بر اساس اعتقاد به راستگویی و صداقت ایشون اقدام به خرید پکیجشون کردم وگرنه هیچ اعتقادی به دوره و پکیج ندارم. وگرنه چیزی که زیاده پکیج های کذایی. ایشون از اعتماد امثال من سوء استفاده کردند و در نهایت بی ادبی بنده رو بلاک کردن. شما که دوره های مختلف رو امتحان کردید چطور هنوز متوجه نشدید که هرچی نیاز دارید تو فضای مجازی وجود داره و نیازی به پرداخت پول نیست.در همین سایت فراچارت تا دلتون بخواد مطلب هست. این جماعت درآمدشون از تدوین و دسته بندی مطالب دیگرونه که برای اون زحمات بسیاری کشیدن. اما کار زشتشون تهییج و ترغیب افراد و دادن وعده ی جزو ۵ درصدی ها شدن در فارکسه که دروغی بیش نیست و از اونجایی که ما ایرانیها غرور مزخرفی داریم از بیان زیانهامون ابا داریم و دقیقاً این جماعت از این موضوع خبر دارند.
        هدف بنده روشنگریه و به خودشونم گفتم که تمام توانم رو میذارم تا به دیگران آگاهی بدم که هیچ پکیج و دوره ای رو نخرن و خودم حاضرم در مورد هر موضوعی کلی منابع معرفی کنم که بصورت رایگان میشه آموزش دید.
        این اسکرینی که براتون فرستادم رو ببینید.با استیتمنت دیگرون به فرض جعلی نبودن داره شوعاف میکنه و وقتی میپرسم این حساب خودتون هست هیچ جوابی نمیدن چرا که من عضور گروه فارکس ایشون بودم و این عکس رو اونجا دیدم که به اعتراف خودشون متعلق به آقای همتی نیست.

        photo1475752442

    • -8.4
      1775wolftrader

      1775wolftrader

      در پاسخ به: majid59

      شک ندارم کلمه به کلمه حرفاتون کذبه و دروغه 🙂

      • -8.4.1
        majid59

        majid59

        در پاسخ به: 1775wolftrader

        شما بالا مدعی شدید از دوستان ایشون هستید با این حساب باید هم از ایشون طرفداری کنید البته اگه از هم تیمی های ایشون نباشید.ای کاش شرایطی فراهم بشه رو در رو و یا تو یه لایو با ایشون بشه صحبت کرد. البته که ایشون جرات چنین کاری رو ندارن چرا که از پاسخ دادن به سوالات بنده هم طفره رفتن

  11. -9
    Ali9988

    Ali9988

    من تا الان در سایت خوب فراچارت ثبت نام نکرده بودم ولی امشب ثبت نام کردم
    واقعا فقط و فقط به خاطر استاد همتی بود
    من از ایشون دوره خریدم ، دورهمی های ماتریکس شون رو هم شرکت کردم ایشون یکی از باسوادترین های بازار بورس و بورس جهانی هستند .

  12. -10
    Maryam75

    Maryam75

    سلام
    من هم دوره‌های غیرحضوری اقای همتی رو دیدم و هم دورهمی‌های حضوری ایشون رو شرکت کردم. ایشون فن بیان عالی و علم خوبی دارند. کسی رو ناراضی از ایشون ندیدم. اینجاهم ظاهرا چندتا دشمن‌ها یا رقیباشون نظرات منفی و به طور نمایانی شبیه به هم گذاشتند که من در ابتدا تعجب کردم که چطور ممکنه از چنین دوره پرباری کسی بد بگه و بعد که دیدم کامنتای منفی همشون یه محتوا دارند، متوجه شدم قضیه مشکوکه.
    به هرحال من به چشمای خودم بیشتر اعتماد دارم تا کامنتا دو سه تا آدم حسود!

    • -10.1
      خان

      خان

      در پاسخ به: Maryam75

      سلام کاملا با شما موافقم این دسته از دوستان مطمئنا از دشمن ها و رقیب های استاد همتی عزیز هستند که فروش پکیجشون به خطر افتاده 👍 احتمالا همین ها بودن که وقتی این دوره تازه شروع شده بود و کلی مخاطب راضی داشت چندین بار سایت چرتکه هک می شد👌از ۱۰۰ وجودم به قول اقای همتی این دوره ماتریکس بهترین دوره ای بود که دیدم.به همین خاطره که رقیب هاش حتی تو سایت فراچارت هم اروم نمیشینن🤣🤣🤣😂😂همین نشون دهنده قدرت این دوره هست سپاس از فراچارت و همتی عزیز💗💗

  13. -11
    محمد قاسمی

    محمد قاسمی

    سایت فراچارت از کجا میدونه تهمت های این دو نفر درسته که تایید میکنه؟ اقای همتی صادق و درستکار هستن و این حرفا رو از روی حسادت میزنن

  14. -12
    M.sepid

    M.sepid

    سلام ممنونم از مدیریت فراچارت بابت این قرار دادن این ویدیوهای فوق العاده

    و تشکر فراوان از استاد همتی
    مشکل اصلی من در مبحث روندها بود تا حالا ندیده بودم دوره ای به این کاملی و با دقت روند رو توضیح بدید

    تشکر فراوان 🙏✌️

  15. -13
    Shamim_rr

    Shamim_rr

    دوره ماتریکس عالیه واقعا دمتون گرم.
    عکس سودهایی که با این دوره گرفتم رو برای مجموعه تون فرستادم🤩

  16. -14
    1775wolftrader

    1775wolftrader

    سلام من از دوستان اقای همتی هستم
    از نزدیک ایشون رو می شناسم
    این مدتی که ایشون رو میشناسم چیزی جز صداقت از ایشون ندیدم (یه استاد به تمام معنا هستند)‌
    این دوره شونم حداقل ۱۰ بار دیدم و هربار که میبینم نکته ی جدیدی یاد می گیرم
    از نظرمبحث بیس هاشون رو هر تریدری باید هر ماه ببینه

    از سایت فراچارت و مدیریت محترمش بابت قرار دادن این دوره ی فوق العاده کمال تشکر رو دارم .

  17. -15
    fatimahijazi

    fatimahijazi

    سلام
    من ویدیوهای استاد همتی رو از سایت خودشون دیدم
    من قبل از دوره ی ایشون پکیچ یکی از اقایون رو خریده بودم به قیمت ۳٫۵ میلیون که به اندازه ی ۱۰ درصد این ویدیوها مطلب نداشت

    این ویدیوها ارزششون خیلی بالاست حتما حتما استفاده کنید
    تشکر از فراچارت عزیز

  18. -16
    i

    i

    خب مثل همیشه سیلی از کامنت های فیک از طرف مدرس جاری شد :))))
    خود دانی و خدای خودت جناب همتی.

  19. -17
    i

    i

    جالبه این پروفایل هایی که یهویی میان تعریف می‌کنند، هیچ فعالیتی تو فراچارت نداشتن تاحالا. پروفایل هارو چک کنید، نه سابقه کامنتی نه لایکی نه عکس پروفایلی نه .. .
    فقط از طرف مدرس برای تبلیغ ساخته میشن.
    البته نیازی به حرف نیست. همه چیز از ویدئو ها مشخصه.
    موفق باشید.

  20. -18
    majid59

    majid59

    این عزیزانی که میگن تخریب میکنید خیلی دوستانه عرض میکنم که تمام هدف بنده اینه که به شما و دیگران هشدار بدم به هیچ عنوان هیچ پولی بابت هیچ دوره و پکیجی پرداخت نکنید چرا که هرچه لازم دارید در فضای مجازی وجود داره و چون با خریدن پکیج ایشون روی اعتقاد خودم پا گذاشتم باید از خودم بیشتر شاکی باشم اما دلیل ناراحتی بنده نوع رفتار ایشون بود با امثال بنده که بابت پکیجشون پول پرداخت کردم. و اعتمادی که به ایشون داشتم و از دست رفت امیدوارم متوجه این موضوع ساده شده باشید.

  21. -19
    mostafaff

    mostafaff

    هرکس فیلمها رو ببینه خودش متوجه میشه.نیازی نبود ناگهانی هجوم بیارید برای تعریف کردن.ولی این کارتون خیلی ضایع بود خدایی.خودتون فهمیدین چه گندی زدین بعد اومدین جمعش کنید ولی برعکس خرابش کردید.هرکس بره تو پروفایلتون میتونه ببینه که فقط برای این صفحه اومدین کامنت تعریف گذاشتین. در ضمن تمام اموزشهاتون رو رفتم تو یه کانال تلگرامی رایگان دانلود کردم و الان دارم میبینم…فقط حیف حجم اینترنت. برای کسانی که بعدا این کامنت رو میبینن عرض کنم ، چندتا فیلمش رو اول دانلود کنید بعدا اگه راضی بودید همش رو دانلود کنید که الکی حجمتون حروم نشه. نظر شخصیم بدون حسادت ، افتضاح افتضاح افتضاح. منتظر لشکر فیکتم هستیم …

  22. -20
    88ahmadreza

    88ahmadreza

    خداروشکر با اقای همتی و دورشون آشنا شدم
    امشب با دو ایمیلی که دارم ثبت نام کردم و با جفتش ازشون تشکر میکنم

    خداخیرتون بده

  23. -21
    i

    i

    بنده از تمام دوستان و مدیریت عزیز فراچارت عذر می‌خوام اگر بی احترامی کردم.
    دیگه حرفی نمیزنم. همه چیز واضحه و هر کسی خودش می‌تونه به نتیجه درست برسه.
    انشاالله همگی موفق و پر سود باشید.

  24. -22
    Maryam75

    Maryam75

    اکثر مایی که کامنت مثبت گذاشتیم از شاگردان قدیمی استاد همتی هستیم و وقتی شنیدیم ۳نفر بخاطر خصومت، در حال تخریب ایشون هستن واقعا ناراحت شدیم و تنها کاری که از دستمون برمیومد که جواب خوبی‌های ایشون رو بدیم کامنت گذاشتن بود. به هر حال به قول شما هر کسی بادیدن فیلم‌ها متوجه میشه کیفیت تدریس در چه حده و تصمیم‌گیری با خودشه. ولی خب شما میتونید خصومتتون رو به صورت شخصی باهاشون حل کنید بجای اینکه در نظر دیگران خرابشون کنید.

    • -22.1
      میدلاین

      میدلاین

      در پاسخ به: Maryam75

      اگر کسی هم بدون خصومت به استاد بی احترامی کرده، مطمئن هستم ۵ جلسه اول رو نگاه کرده و قضاوت کرده و تمام ۲۶ قسمت رو نگاه نکرده

    • -22.2
      majid59

      majid59

      در پاسخ به: Maryam75

      شخصاً خصومتی با ایشون ندارم. کسی که به من بدهکاره ایشونه نه من و برای همین ایشون باید پاسخگو باشن نه اینکه بلاک کنن. شما پکیج ایشون رو خریدید؟ من خریدم. از محتوای پکیج ایشون خبر دارید؟ من دارم. اولاً این آقا باید بابت پکیجی که مدعی هستند در هیچ جای دیگه ای عینش رو نمیبینید پاسخگو بوده و پشتیبانی لازم رو از خریدارانش داشته باشند که چیزی شبیه به پشتیبانی بنده دیدم. ثانیاً ایشون به هیچ وجه در مورد موضوع پکیج و محتویات اون چیزی در سایت و کانال خودشون قرار ندادن و هندوانه دربسته ای بود که فقط به خاطر اعتمادی که به ایشون داشتم خریدم که این امر پسندیده ای نیست.ثالثاً ۸۰ درصد مطالب پکیج مربوط به مدیریت احساسات و روانشناسی بازار بود که برای ما که از اون خبر داریم واقعاً فاجعه بود و اون ۲۰ درصد هم پرایس اکشن البروکس که اگه دسترسی داشتید متوجه میشدید که واقعاً ۴ میلیون تومن به هیچ عنوان نمیرزید تازه با منت یه تخفیف ۵۰ درصدی هم کوبیدن تو سر ما. رابعاً ایشون گفتن حداقل ۶ ماه باید دمو کار کنید بعد ریل کار کنید اما از روز خرید پکیج بچه ها رو تو کانال فارکس چرتکه برای استفاده از سیگنالها عضو کردند عملاً اگه قرار بود بچه ها دمو کار کنن تازه بعد از ۶ ماه باید از سیگنالها استفاده کنند که بعد از ۶ ماه دسترسی بچه ها به کانال قطع شد( البته به نظرم توفیق اجباری بود) وگرنه چه ضرر هایی که نمیخوردند وحسابهاشون که اکثراً کوچک بود کال میشد و سیگنالها با اون حد ضررهای بزرگ حسابهای کوچک رو کال میکرد.خامساً در امد ایشون و گروهشون از فروش همین پکیج ها و همکاری با بروکرها و گرفتن کمیسیون از این بروکر هاست و هرچه تعداد امثال من و شما بیشتر بشه سود ایشون هم بیشتر خواهد شد. و…

  25. -23
    majid59

    majid59

    این کاربر۸۸ahmadreza متاسفانه به عمد یا سهواً امکان پاسخ به نظرشون رو بستن و زیر کامنت من مدعی شدند که آقای همتی در استوری بعدی چیز دیگه ای گفتن، من اسکرین تمام استوریهای ایشون رو دارم و ایضاً تو وبینارهای کاملاً نامنظم ایشون شرکت کردم و همه آنچه گفتن رو کامل یادمه چرا که سوالات بسیاری پرسیدم و بی جواب موند.
    این کابر اگه هست جواب من رو بده آقای همتی عکس از سفر خودشون استوری کردن و با حالتی پر از غرور و اعتماد به نفس گفتن بریم یه کم سودهای دلاریمون رو خرج کنیم و تصویر استیتمنت کانال فارکس چرتکه رو گذاشتن که خودشون بارها در وبینارها و حتی در یکی از ویدئوهای دوره معامله گر سه بعدی فارکس تاکید داشتن که سیگنالها از طرف ایشون نیست و یه گروهی از ایشون درخواست داشتند با دیدن نتایجشون اجازه بدن در کانال سیگنال بذارن. حالا از سیگنالها بگذریم که حساب بنده رو تا مرز کال شدن برد اما چرا ایشون برای این دروغ بزرگ هیچ پاسخ مشخصی ندادن و بنده رو در نهایت بی ادبی بلاک کردند؟
    به ایشون از سر علاقه و دلسوزی گفتم که متاسفانه کم کم دارید میرید به سمت این شومن های اینستاگرامی که به شیوه های مختلف تلاش میکنن مشتری جذب کنند.

    ۱

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.