مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. 1
    ehsan khani

    ehsan khani

    سلام خسته نباشید استاد من سوال رو براتون تلگرامم ارسال کردم این جا ها هم میپرسم چون گفتید خودتون این جارو کامل جواب میدید تشکر. ببخشید من اشنایی با ict دارم ایا نیازه هست که تمام فیلم ها و تمام ماه های این دوره رو ببینم؟چون به گفته خودتون ۱۲ ماه هست و حدودا ۱۰۰ خورده ای فیلم میشه میخواستم بدونم وقت بذارم برای این دوره یا خیر.خیلی ممنون.پیشاپیش عیدتون هم مبارک.

    • 1.1
      kamran

      kamran

      در پاسخ به: ehsan khani

      آقای خانی عزیز اگر به سود دهی مستمر رسیدی که به نظرم اصلا نبین اما اگر سود دهی مستمر نداری ببین .حالا اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید برو یوتیوب کانال مایکل فیلمها اونجا هست البته مایکل زیاد شوخی می‌کنه و حاشیه میره یعنی یه فیلم یک ساعته تقریبا نیم ساعتش حاشیه هست و حوصله سر بره .اما اینو بدون اون ict که مایکل درس میده خیلی تفاوت داره چون ایشون مالک این سبک هست و به قول خودش چون با بانکهای مرکزی دنیا کار کرده میگه که انگار بازار رو من طراحی کردم .طی دو سال اخیر زوم کرده رویه fvg و ساعتهای خاص مارکت و هانت شدن نقدینگی ها و بعدش شاهد حرکت شارپ مارکت هستیم و میگه اونایی که آماتور نیستن بیشتر زوم کنم روی همین ساعتهای خاص و fvg ها و هانت شدن نقدینگی .در واقع خودش هم طی فیلمهایی که من از ایشون دیدم داره به همین روش خرید میزنه در فیلمهای اخیر

      • 1.1.1
        homayoon

        homayoon

        در پاسخ به: kamran

        سلام کامران جان. البته اموزش های این دوره تماما اساسش اسلاید ها و دونه به دونه فیلم های خود منتورینگ مایکل به ترتیب ماه ها و فیلم ها هستش. ولی اگه کسی سطح زبانش خیلی خوب باشه از یوتیوب هم میتونه دنبال بکنه که البته هم مقداری سریع مایکل حرف میزنه و هم همون بحث طولانی شدن و کش دار شدن یک فیلم هستش.

    • 1.2
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: ehsan khani

      سلام احسان جان. من نمیدونم اشنایی شما در چه حد هستش با بحث ICT و دقیقا نمیتونم بگم ببینید یا نبینید. موردی که وجود داره اینه که فیلم هارو من علاوه بر عنوان هاش , موارد بحث شده و گفته شده یا اشاره شده داخلش رو هم نوشتم و داخل سایت شما میتونید این مورد رو ببینید و بسته به نیازی که فکر میکنید دارید موضوعات اون فیلم هارو دنبال کنید.این پیشنهاد من به شما هستش.البته نکاتی رو هم من خودم داخل هر فیلم چه بر روی معاملات و چه بر روی بحث روانشناسی معامله گری جدای صحبت های اقای مایکل گفتم که دنبال کردن اون مواردم بهتون کمک زیادی میکنه.

  2. 0
    raminroot

    raminroot

    سلام استاد جان , ببخشید قرار بود برای رفع اشکال اطلاع بدید به چه صورت هستش و چه زمانی هست,جسارتا کجا گفتید چون من ندیدم جایی.

  3. -1
    H.Y

    H.Y

    سلام و ارادت. با سپاس از آموزش خوبتون لطفا بفرمایید این آموزش در چند بخش و در چند ویدیو تهیه میشه و چه مدت زمانی طول میکشه؟ سپاس

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.