مطالب مرتبط

45 دیدگاه

  1. 26
    ایوب راثی زاده

    ایوب راثی زاده

    با سلام و عرض تشکر از جناب آقای استاد ذاکر و همچنین تشکر از سایت فراچارت بابت ارایه این کورس آموزشی. بنده سوالی داشتم که اگر جناب آقای ذاکر و همچنین کادر محترم فراچارت یا هرکدام از دوستان راهنمایی بفرمایند ممنون میشوم. بنده حدود ۹ ساله در بازارهای مالی فعالیت میکنم که حدود ۵ سال اون رو در بازار بورس ایران فعالیت میکردم و حدود ۴ سال هست در بازار کریپتو فعالیت میکنم. و در این مدت اکثر دوره‌های آموزشی در سبکهای مختلف رو گذروندم.در بورس ایران وضعیتم بد نبود اما در بازار کریپتو هر کاری میکنم و با هر سبکی ترید میکنم هنوز نتوانستم به سود مستمر دست بیابم. در صورتی که همه نکات مدیریت سرمایه و حتی ژورنال نویسی رو رعایت میکنم. از استاد بزرگوار سال داشتم که آیا این دوره را میتوانم در بازار کریپتو استفاده کنم. قبلا یکی دوتا دوره آی سی تی کار کردم اما بازهم نتوانستم نتیجه ای بگیرم. آیا این دوره میتواند کمکی به من بکند ؟یا اگر تجربه ای از سوددهی خود یا دوستانتان با سبک دیگری که توانسته اند در بازار کریپتو به سود مستمر برسند را ارایه و معرفی کنید خیلی ممنون میشوم.در این خصوص کادر محترم فراچارت یا سایر دوستان هم اگر راهنمایی بفرمایند منت بر سرم میگذارند.این رو هم بگم من علاقه ای به بازار فارکس ندارم و تاکیدم بر بازار کریپتو هست و خواهش دارم در خصوص بازار کریپتو راهنمایی بفرمایید.شرمنده بابت طولانی شدن پست.

  2. 25
    mohamad.a

    mohamad.a

    درود به تمامی تریدرهای عزیز.
    من ۳ساله وارد بازار کریپتو و بعدش فارکس شدم. اول سبک اسمارت مانی کار کردم و الان ict رو از آموزشهای استاد بزرگ ict ایران استاد میلاد ذاکر یاد گرفتم . بعد از دیدن آموزشهای ict استاد تازه دارم مفهوم تریدو درک میکنم. الان دیگه وقتی معامله ای باز میکنم بدون استرس و افکار اضافی منتظر نتیجه میمونم . حالا دارم متوجه میشم ترید بدون سبک ict واقعا معنی نداره .
    پیشنهاد من برای موفقیت در بازار فارکس و کریپتو اینه که سبک اسمارت مانی و ict رو حتما یاد بگیرید .
    اسمارت مانی چندتا از اساتید هستن . و سبک ict هم که استاد میلاد ذاکر فوق العاده هستن .

  3. 24
    Faeze1989

    Faeze1989

    بسیار دوره مفید و کاربردی،توضیحات به زبان ساده و اطلاعات آپدیت

  4. 23
    Behrooz

    Behrooz

    این دوره ای آموزشی یه استراتژی بسیار عالی، کاربردی و سود ده از سبک ICT هست که جناب میلاد ذاکر عزیز به بهترین نحو تدریس کردن، قطعا بعد از دیدن این دوره، تمرین، تکرار و استمرار شما به سود مستمر خواهید رسید. ممنونم از جناب ذاکر بابت دوره ی بسیار خوب شون و همچنین سایت فراچارت.

  5. 22
    Ashkan_Az

    Ashkan_Az

    برای دیدنش لحظه ای تردید نکنید.
    با تمرین قطعا سود ده میشید.
    منو که نجات داد.
    دم جناب ذاکر گرم

  6. 21
    RHP

    RHP

    آقا میلاد عزیز

    من به‌ عنوان فردی که دوره آموزشی شما رو نگاه کردم از تمام زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما در طول این دوره کمال تشکر و قدردانی را دارم. محتوای آموزشی سازنده و جذاب شما، همراه با توضیحات روشن و شفاف، به درک بهتر مطالب کمک بسیاری کرده است. همچنین، حوصله و صبوری شما در پاسخگویی به سؤالات و ابهامات و مشکلات دوستان در گروه تلگرامی قابل ستایش است.
    دوست عزیز اگه دو دل هستی واسه دیدن این دوره و الان داری این کامنت رو میخونی. ببین شک نکن شروع کن به نگاه کردن. خودت متوجه میشی که ارزش این دوره خیلی زیاده.

    با احترام و سپاس فراوان

  7. 20
    Abbas maleki

    Abbas maleki

    اگر بخوام به طور صحیح نظرم رو بگم اینطور باید بگم که بعد از ۷ سال کار کردن در مارکت تنها دوره ای بود که مفاهیمی به شما آموزش میده که واقعا لول تریدری شما رو میتونه چند پله جابجا کنه، نه تنها دیدن این دوره رو توصیه میکنم بلکه واجبه، اقای میلاد ذاکر مدرس این دوره هستند ، یک تریدر قدرتمند با رزومه ی فوق العاده عالی، به جرات میتونم بگم اگر خیلی از ما ها به جای ایشون بودیم این دوره یا آموزش نمیدادیم یا با مبلغ سنگین آموزش میدادیم، ارزش این دوره به شدت بالاست، خداوند به ایشان توفیق روزافزون عطا کند، سودمند باشید

  8. 19
    reyhan123

    reyhan123

    دوستان من با دیدن دوره استاد ذاکر حلقه طلایی گمشده ام در ترید را بعد از چندین سال پیدا کردم.

    از ایشون برای لطف و محبتی که به هموطن هاشون داشتن صمیمانه تشکر میکنم،
    ارائه این مطالب ارزشمند، اون هم بااین انسجام و جامع بودن حقیقتا قلب بزرگ و سرشت والایی میخواد،
    برای ایشون و خانواده محترمشون، سلامتی، خیر و برکت، شادی و طول عمر آرزو میکنم.

  9. 18
    Amirsaman

    Amirsaman

    اقا میلاد عزیز بسیار ممنونم بابت زحمتی اموزشی که کشیدین
    من حدودا سه هفته است که با دوره های شما اشنا شدم و در بازار کریپتو فعالیت دارم و تا جایی که تمرین کردم منطبق بر اموزش های شما بوده.

  10. 17
    alisalehii

    alisalehii

    سلام
    در مورد اموزشهای اقای ذاکر عزیز خلاصه و مفید بگم
    انچه خوبان همه دارند تو یکجا داری
    موفقو موید باشید.

  11. 16
    mohsen_srn

    mohsen_srn

    درود

    حقیقتش من خودم با توجه به آشنایی که با زبان انگلیسی دارم، تمام دوره های آی سی تی، شامل اون دوره هایی که زیرنویس فارسی ندارند را دیدم.
    یکی از دوستانم دیدن این دوره را بمن پیشنهاد کرد. اصلا تمایلی به دیدنِ دوره های فارسی نداشتم و در مقابلِ دیدنش مقاومت میکردم، تا وقتی که بخاطر تعریف‌های ایشون و همچنین مشاهده‌ی کارنامه‌ی تریدری آقا ذاکر، دانلود کردم و دیدم.

    باید بگم نکاتی که آقای ذاکر از دوره‌های مایکل استخراج کردند، با یکبار و دو بار دیدن دوره های اصلی قابل درک نیست. شخصا خیلی از این نکات رو نمیدونستم.

    پیشنهاد بنده به همه اینه که با هر سبکی که تا الان آموزش دیدند، یبار این دوره رو ببیند و اگر مایل بودند یا همین سبک را دنبال کنند، یا نکات طلایی این دوره را با سبک مورد علاقه ی خودشون ترکیب کنند. مطمئنم که پشیمون نخواهند شد.

  12. 15
    mehtibh

    mehtibh

    یکی از خفن ترین دوره های ict که مطالب سنگین مایکل رو به زبان ساده و با مثال توضیح میدن
    با یک ستاپ معاملاتی خفن
    تشکر میکنم از اقا میلاد بخاطر دوره خوبشون

  13. 14
    Mhh1993

    Mhh1993

    بهترین دوره ای که توانسته مفاهیم پیشرفته و کاربردی سبک آی سی تی را به زبان ساده جمع بندی کند.
    تشکر از آقا میلاد بابت دوره بی نظیرشون

  14. 13
    سلمان

    سلمان

    درود به همه تریدرهای عزیز و مخصوصا جناب آقای میلاد ذاکر عزیز و بزرگوار.
    بعد از حدود ۳ سال فعالیت در بازارهای مالی و دیدن انواع دوره های پولی و رایگان هنوز به سوددهی مستمر در این بازارها نرسیده بودم که پس از دیدن دوره آقا ذاکر عزیز بسیاری از حلقه های مفقوده ترید برام آشکار شد و تونستم به سود مستمر برسم.
    از آقای ذاکر عزیز به خاطر تمام زحمات و فعالیتهای بی چشمداشتشون سپاسگزارم.لازم به ذکر است که آقای ذاکر جزو معدود افرادی هستن که در فضای مجازی فعالیت بی حاشیه و صمیمی دارند و دیدن دوره ایشون برای سودده بودن کافیه.امیدوارم همیشه سالم و شاد باشند.

  15. 12
    خسرو

    خسرو

    خیلی دوره عالی و البته سنگینی هستش و واقعا پیشرفتس.توصیه میکنم کسانی که مبتدی هستند الان این دوره رو نبینن من خودم که چتدتا دوره اسمارت مانی دیدم خیلی برام سنگینه

  16. 11
    .dehkordi

    .dehkordi

    با تشکر و درودفراوان بر استاد ذاکر بزرگوار ،برای تهیه این دوره بسیار جامع و فوق العاده …
    دوستان توصیه میکنم حتمن وقت بذارین و این دوره را ببینید، این نکات دید شما را برای تحلیل حتمن متفاوت و بازتر خواهد کرد.

  17. 10
    yaghoobpour

    yaghoobpour

    سلام و درود خدمت همه عزیزان و استاد گرامی و دوستان سایت فراچارت
    به نظرم این دوره بهترین دوره اسمارت مانی پیشرفته موجود به زبان فارسی هست، قطعا اگر به زبان انگلیسی مسلط هستین و وقت و حوصله برای فیلم های طولانی مایکل رو دارین که اولویت با همونهاست، برای دوستانی هم که تازه می خوان وارد این مبحث بشن دوره‌ی “معامله به روش بانکها به سبک اسمارت مانی با حسین طاهری” می تونه مقدمه ای برای دوره استاد ذاکر باشه تا یه آشنایی مقدماتی رو بدست بیارن، همگی موفق و پر سود باشین

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.