مطالب مرتبط

35 دیدگاه

  1. 26
    nasoot

    nasoot

    ارتش RTM نامی بامسما برای گروه RTM استاد یاشار محمدی عزیز!… آموزش‌های بی‌نظیر و رایگان، با روشی بسیار بدیع و جالب!… اگر کسی بخواهد واقعا دوره معامله‌گری در بازار فارکس را به صورت اصولی یاد بگیرد، دوره یاشار محمدی عزیز بهترین دوره آموزشی سبک RTM و با ساده‌ترین زبان ممکن است. دوست من، دیگر بهانه‌ای نداری و نگران پرداخت شهریه‌های کمرشکن برای آموزش‌های بدون ارزش نیستی!… پس اسب چموش خود را زین کن و با آموزش‌های یاشار عزیز در فارکس چهارنعل بتاز!… خداوند روح پدر یاشار محمدی را که بیش از یک سال قبل دار فانی را وداع گفتند، قرین رحمت نماید! و به این فرزند رشید میهن نیز سلامتی و طول عمر. یک دنیا سپاس!

  2. 25
    trader21

    trader21

    سلام
    در مورد این دوره آر تی ام، چند نکته هست که به نظرم باید در نظر گرفت:
    برای کلیه کسانی که دنبال سبک تحلیلی هستند برای تریدشون:
    ۱-برای هر کدام از هشت درس این دوره, وبینارهای رفع اشکال و حل تمرین برگزار شده که دیدن اون ها به همراه این ویدیو ها شما رو خیلی جلو میندازه (توی کانال یو.تیوبشون این وبینار ها آپلود شده)
    ۲-بهترین بخش این دوره اینه که کسانی که در دوره ایشون شرکت می کنند با عضویت در در گروه تلگر.امی براشون منتور و راهنما تعیین میشه، تا برای هر جلسه تمریناتی که انجام میشه رو بررسی کنن و اشتباهاتشان رو اصلاح– عضویت از مرحله مقدماتی تا پاز و مقیاس رایگانه- واقعا وجه تمایز این دوره همین ویژگیه، چون مثل داشتن معلم خصوصی میمونه در مقابل حالت نرمال که همه ویدیو های پابلیک شده می بینیم
    برای کسانی که قبلاً آر تی ام کار کردن:
    ،پاز و مقیاس هم آموزش داده میشه، ولی باید مراحل مقدماتی رو پاس کنین( صرفا با انجام موفق تمرینات هر جلسه مقدماتی)

    ودر آخر برای کسانی که دنبال ته ته داستان برای ترید تحلیلی به سبک آرت تی ام هستن به شدت توصیه میشه
    (این رو به عنوان کسی میگم که دوره های آر تی ام جنابان همتی(همه دوره هاشون) و شیرالی و شمسایی و… رو دیده، ژورنال سلمان رو خونده، هم به قرائت آقای همتی، هم به صورت شخصی، ژورنال های آکادمی(از مستر هایی مثل مل و بنهور و..گرفته تا تریدرهای اسوشیتد( مثل فایت کلاب و ادج و..) رو خونده)

  3. 24
    Ela397

    Ela397

    من تا قبل از این که وارد آکادمی ارتش RTM بشم و با استاد محمدی عزیز آشنا بشم، دوره های پولی زیادی گذرونده بودم، اما هنوز چارت رو نمی فهمیدم. الان دارم جلسات مقدماتی رو می گذرونم، و از اینکه این شانس رو داشتم که با این گروه آشنا بشم خیلی خوشحالم. ما در ابتدا هر درس و وبینارهای مربوط به اون رو، که به خودی خود یه کلاس درس فوق العاده اند و داخل شون دانشجوها از استاد یاشار سوالاتی می پرسن که خیلی از اوقات سوالات ماست، و استاد به زیبایی توضیح میدن، می بینیم. بعد از اون موظف به ارسال تمرینات مون برای منتور هستیم و منتورمون دونه دونه تمرینات رو چک می کنه و اشتباهات مون همونجا تصحیح میشه، و تا قبل از اینکه تمرینات درس تموم نشه و منتور مجوز نده، اجازه نداریم بریم درس بعد. آموزش کاملا اصولی و قدم به قدم هست، و بر خلاف آموزش هایی که من قبلا کلی هزینه صرفشون کرده بودم، مطالب اصلا پراکنده نیست و ما رو تو چارت گم نمی کنه، بلکه یک پازله که انگار هر جلسه قطعات بیشتری بهش اضافه میشه و تکمیل میشه، پازلی که دایما مغز ما رو درگیر می کنه و یادگیری رو بهبود میده. این دوره رو به هر کسی که می خواد تو این مسیر قدم برداره توصیه می کنم.

  4. 23
    یاسر

    یاسر

    سلام
    دوره کامل و بی نظیری است
    اگر به دنبال یادگیری rtm هستید وقت خود را با هیچ دوره دیگری هدر ندهید
    سپاس فراوان از مهندس عزیز یاشار محمدی بابت این دوره ارزشمند

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.