مطالب مرتبط

67 دیدگاه

  1. 1

    ظهیر

    سلام تحلیل تکنیکال به درد بورس ایران نمیخوره اکثر کسانی که به سایت شما سر میزنن از کسانی هستن که میخان توی بورس معامله کنن لطفا یه آموزش بدین در مورد حجم معاملات با جزئیات ، یا روشی که واقعا کسی با اون سود خوبی توی این بازار- که هیچ قاعده و قانونی نداره- کرده باشه یاد بدین

    • 1.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: ظهیر

      ظهیر جان هیچ سیستم معاملاتی ضامن موفقیت شما در مارکت نیست. شما همش دارید از نوع ماشین حرف میزنید در صورتیکه مشکل اصلی در راننده است. به تعداد موهای سرتون سیستم معاملاتی وجود داره ولی کو سود. لذا درک صحیح از بازار حرف اصلی است.

      • 1.1.1

        مسلم

        در پاسخ به: مدیریت

        با سلام
        جناب مدیر، این که فرمودید هیچ سیستم معاملاتی ای ضامن موفقیت شما در مارکت نیست، تا حدودی درسته اما هستند سیستم هایی که ضامن موفقیتند.هر چند شاید تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نرسد. سیستم هایی که حتی ایرانی ها هم مبدع آنها هستند.

        • 1.1.1.1
          مدیریت

          مدیریت

          در پاسخ به: مسلم

          سلام مسلم جان ما از غول چراغ جادو حرف نمی زنیم یا سیستم هایی که در در دنیا دست ۱۰ نفر هست ما از عام حرف میزنیم. از چیزی که در درسترس همه هست. حتی حرفه ای ترین سیستم ها اگر دست یک راننده نامناسب باشه او را به سود نخواهد رساند. به هر حال ممنون از کامنت شما

    • 1.2

      Shaheen

      در پاسخ به: ظهیر

      کلا بورس ایران به درد سرمایه گذاری نمیخوره

  2. 0

    سعید

    درود .
    با اینکه چند ساله در مارکت هستم و این مباحث آموزشی تکنیکال رو بار ها و بارها خوندم اما بازم شور و اشتیاق فراگیری در بنده تمام نمیشه.
    سپاسگزارم

  3. -1

    کاوه بیطرف

    بسیار خوب و با کیفیت…مثل همیشه
    اما یک چیزی هم در مورد نظر ظهیر بگویم ( که البته نظر شخصی من است و ممکن است درست نباشد. ولی به هر حال من در خلال سال ها فعالیتم در بورس به آن رسیده ام ) و آن اینکه :
    ظهیر جان اشکال عمده ی تریدرها عموما” این است که خود را در زیر انبوهی از اطلاعات دفن می کنند و همیشه به هر ریسمانی چنگ می زنند که در این بازار فقط سود کنند. در حالی که اگر بسیار ساده – تاکید می کنم بسیار ساده – به بازار نگاه شود و مثلا” شما استراتژی معاملات خود را مثلا” فقط بر واگرایی در مکدی بگذارید، مطمئن باشد برآیند معاملات شما سود آور خواهد بود.
    اشکال و ضرردهی از آنجا آغاز می شود که تریدرها تمایل دارند تمام الگوها، امواج، واگرایی ها و … را در تمام سهام موجود شکار کنند و به حمدالله هیچ چیزی – حتی ریالی – از زیر دست آنان در نرود.
    همین نقطه، استارت ضرردهی آنها در بورس و فارکس آغاز می شود و توهم توطئه و رانت و قس علیهذا همیدا می شود.
    به بورس و فارکس، ساده تر از آن چیزی که نمود دارد، نگاه کنید. دندان طمع را بکنید و بدانید که تمام سود این بازار برای شما نیست. همانطور که همه ی ضررش هم مال شما نیست.
    ساده نگاه کنید…استراتژی منحصر به فرد و مطابق روحیات خود را بنا کنید…تمام سهام بازار یا تمام جفت ارزهای فارکس را زیر نظر نگیرید….بازار دوست شما و ترید سرگرمی شما خواهد شد.
    از اطاله ی کلا م عذر می خواهم و در انتها برای اینکه عرایضم زیاد کلیشه نشود عرض می کنم که خود بنده سال ها فقط بر اساس واگرایی در مکدی و زیر نظر گرفتن کندل استیک ها در همین بازار فکسنی بورس تهران ترید کرده ام و به اندازه ی خودم – و نه بیشتر – از همین بازار سود گرفته ام.

  4. -2

    محمد اسماعیلی

    مدرسی که در آموزش اش غلط املایی دارد آنه در حد دیپلم ، به نظرتان آموزش مفاهیم علمی اش زیر سوال نمی رود. در فایل الگوی مثلث متقارن صعودی را نوشته شده مثلث متقارن سعودی !!! صعود به معنی افزایش است در حالیکه سعود از ریشه سعد به معنی نیکبختی است.!!!

    • -2.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: محمد اسماعیلی

      اقای اسماعیلی زود قضاوت کردن در همه ی مراحل زندگی ناشایست هست و در بازارهای مالی خیلی بدتر. یک غلط املایی دال بر زیر سوال رفتن مدرس نیست چرا که در این موارد ایراد از تدوین گر مجموعه هست و این ویدئو بصورت شخصی ضبط نشده و یک کار استدیویی است. در ضمن این مجموعه ویدئویی می توانست نباشد و فراچارت هم می توانست نباشد. لذا حالا که منبعی عظیمی از اطلاعات رایگان در دسترس شماست بهتره کمی جانب عدالت را رعایت کنید.
      ولی ما با صبر و حوصله جلو میریم زیرا که مشت نمونه خروار نیست و افراد قدر شناس خیلی زیادتر هستند

    • -2.2

      omid

      در پاسخ به: محمد اسماعیلی

      جناب اسماعیلی
      در نهایت احترامی که برای شما قائلم ، فقط یک جمله از من به شما هدیه،
      هیچ وقت سو گیری در زندگیت نکن ، (قضاوت) بجرات میگم مال من و شما نیست عزیز
      شاد و پیروز باشید .
      و روی دیگر کلامم با مدیر سایت ( حمید آقا ) ، از زحمات بی دریغ و بدون چشم داشت شما سپاسگزارم
      واقعن یک جمله شما کفایت میکرد که همیشه مشت نشانه خروار نیست
      ( من دست شمارو میفشارم و عرض میکنم دوستانی که اینچنین ایراداتی میگیرند ، شاید کار گروهی و کاری در حد سایت معظم شما انجام نداده باشند ، از شما خواهشمندم همچنان با انرژی و قدرت و صداقت به ارائه مطالب با ارزشتان ادامه دهید ، زیرا افرادی مثل من زیاد هستند که هرروز به سایت شما سر زده و تشنه یادگیری یک مطلب جدید هستن ، ( آقا شما راه ثعود کردن رو نشون بده ، اصلن برای من – ص ، ث ، س – ش مهم نیست ، مهم اینه که آخر هفته اکانتم رشد کرده باشه . حمید جان

  5. -3

    علیرضا

    بازار متغیرهای فوق العاده زیادی داره که در نظر گرفتن همه اونها به هیچوجه امکانپذیر نیست. بنابراین شما مجبورید استراتژی معاملاتی خودتون رو بچسبید و طبق سیگنال های اون خرید و فروش کنید. هی به فکر عوض کردن استراتژی هم نباشید که فقط کار رو خراب تر میکنه. هیچ سیستمی تمام معاملاتش درست از آب در نمیاد. جالبه بدونید که بعضی شرکت های سرمایه گذاری بزرگ دنیا که معاملات فرکانس بالا (HFT) انجام میدن با نسبت ۵۵ به ۴۵ کار میکنن. ۵۵% معاملات صحیح به ۴۵% معاملات اشتباه. ۱۰% سود که براشون خوبه.

  6. -4

    علیرضا

    سلام جناب مدیر

    میخواستم بدونم شما برای تریدر های ایرانی که بخوان اکانت ریل معرفی کنند هم بخشی رو در نظر گرفتید ؟
    مثلا کسی بخواد اکانت پم معرفی کنه و جذب سرمایه کنه

    ممنون

  7. -5

    نصر

    سلام.
    ضمن تشکر از زحمات شما , آیا فایلی درباره معرفی انواع استراتژی های معاملاتی به زبان فارسی دارید؟
    لطفا راهنمائی فرمائید.

    متشکرم.

  8. -6

    امیر حاجی زاده

    مدیرجان واقعا زحمت میکشید بابت گردآوری اینهمهههههه فایل آموزشی مفید و رایگان. براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

  9. -7

    سعادت

    سپاس از آقای شمس و مدیر توانمند سایت

  10. -9

    حسن

    با سلام و تشکر از مدیر زحمت کش و خیرخواه.

  11. -10

    علی

    سلام . بسیار بسیار از زحمات شما ممنونیم. کار شما واقعا فوق العاده است. که این اطلاعات را رایگان در اختیار می گذارید. واقعا استفاده میکنم و سپاسگذارم

  12. -11

    کاراموز

    با سلام
    سوالی غیر مرتبط با تاپیک فوق دارم
    مقدور ست از استاد کامبیز گیتی اگر مطالبی هست در سایت قرار دهید؟

    با تشکر از زحمات بی منت شما

  13. -12

    امید

    ممنونم ازمدیرمحترم سایت وزین فراچارت وجناب آقای شمس عزیزبایت زحماتشون…بسیارباکیفیت وعالی بود

  14. -13

    چعفر

    سلامی از جنس و طعم همیشه شاگرد بودن به خدمت حمید عزیز و استاد بی نظیر و توانمند جناب آقای ابراهیم شمس
    از تلاش وپشنکار استاد خوبم صمیمانه و بی چشمداشت ممنونم و امیدوارم این آعاز راهی برای انتقال دانش منحصر بفرد شما به شاگردانی چون من باشد.
    در ضمن با خبر شدم جمعی از دوستان با بی اطلاعی و از روی نا آگاهی وبا وجود اینکه از این مجموعه آموزشی شما استاد و سرور گرامی سود لازمه برده اند و سختی این راه را تا حدودی درک کرده اند اما موجبات تکدر و رنجش خاطر شما را که بی چشم داشت گنجی گرانبهارا بما ارزانی داشته اید فراهم کرده اند…
    با تواضع تمام ازمحضر مبارک شما استاد و سرور کرانفدر پوزش بیکران را خواستارم…
    در آخر بخاطر تلاش شبانه روزی شما برای این مجموعه آموزش فوق العاده و منحصر بفرد صمیمانه و با کمال خرسندی برای یهره مند شدن این بنده حقیر از لطف بیپایان شما کمال تشکر را دارم و آرزوی بهترین ها را برای شما و عزیزانتان دارم و امیدوارم لیاقت اینرا داشته باشیم تا با زهم از الطاف شما استاد گرانقدر بهرمند شویم و کمال استفاده را ببریم.

  15. -14

    پریسا

    سلام و درود بر همه کسانی که در راه آموزش دیگران زحمت می کشند.
    این فایلها خیلی به درد من می خورد.
    کسانی هم که فکر میکنند اینها به دردشان نمی خورد اجباری که نیست به این سایت سر هم نزنند. کلاً ما انسانهای قدر نشناسی هستیم. این سایت بهترین سایت هست. ممنونم از شما

  16. -15

    بهزاد

    جناب ظهیر،
    دربورس اصلا سودی وجود دارد که با تکنیکال بشود گرفت یا نشود؟!
    بازاری که یک سال است یک کله سقوط میکند، شما اصلا به چه امیدی در آن هستید؟! در حالی که در بورس ایران چیزی به نام Short Sell وجود خارجی ندارد و همچنین وجود صف های خرید و فروش که در هیچ بازار بورسی در دنیا وجود ندارد.
    به شما پیشنهاد میکنم به جای کار در بورس ایران، یک فست فود، فلافلی، بقالی، چیزی راه بیندازید و به اندازه چندتا مهندس پول درآورید. مغازه هم اجاره کنید. تضمینی اندازه ۱۰تا کارمند پول در می آورید.
    اگر خیلی حرفه ای هستید و چندین سال سابقه در فورکس و کلا بازار Spot کار کنید. اگر هم از این اصطلاحات سر در نمی آورید، هنین الان ترید را رها کنید و به زندگیتان برسید.

  17. -16
    paloshtak

    paloshtak

    سلام و عرض ادب و احترام
    ممنونم از شما بخاطر این سایت بسیار عالی شما من فقط به این سایت سر میزنم خواهشن بخاطر کامنت هایی که بعضی ها با بی مهری می گذارند ناراحت نشید.
    خداقوتتان بدهد.

  18. -17
    محمد

    محمد

    سلام وقت بخیر. بابت فایلها ممنون .وتشکر

  19. -18
    سیدمحمدمهدی کمانی

    سیدمحمدمهدی کمانی

    سلام ممنون از زحماتتون مختصر و مفید بود بدون اغراق بگم بسیاربهتر از مفید بود

  20. -19
    diba

    diba

    با سلام و خسته نباشید از مدیر سایت و همچنین از استاد عزیز اقای شمس کمال قدردانی و تشکر دارم . واقعا مطالب و مثال ها مفید و ارزنده بودند و به نکات مهمی اشاره شد. سپاس و درود

  21. -20
    کاربر

    کاربر

    سلام به جناب شمس عزیز چند روزی است که با فراچارت آشنا شدم فوق العاده است این سایت.
    فایل های آموزشی مدرس عزیز جناب شمس رو کامل و با حوصله در ۲ هفته دیدم و از ثانیه ثانیش نت برداری کردم.واقعا خسته نباشید.
    منکه با دیدن این ویدیو خستگی رو فراموش کردم(خستگی از وب گردی به دنبال آموزش خوب….)
    عالی بود.

  22. -21
    splman

    splman

    باسلام و تشکر از شما بخاطر سایت بسیار عالی شما
    فایلهای ۱-۵-۶-۸-۱۲ مشکل دارند . درصورت امکان بررسی بفرمایید .

  23. -22
    خورشید

    خورشید

    با سلام و عرض تشکر از سایت خوبتون. حقیقتا باید از آقای شمس تشکر کرد که با سعه صبر و حوصله زیاد مطالب را به این خوبی توضیح میدهندو دانسته هاشون رو بی دریغ در اختیار دیگران قرارمیدهند.امیدوارم آهنربای پول باشند.پر انرزی و پرتوان باشید.

  24. -23
    fx

    fx

    با تشکر از اقای شمس که فن بیان خوبی دارند و بدون حاشیه مبحث رو جلو میبرند من لذت بردم از اموزش ایشون امیدوارم هرکجا هستند موفق باشند.

    ممنون از سایت خوبتون

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.