مطالب مرتبط

96 دیدگاه

  1. 26
    Ali

    Ali

    سلام، اولا واقعا متاسفم واسه رییس این سایت که همچین ویدیو‌های بی کیفیت و داغونی رو میزاره تو پیج به این معتبری، ازهرکی سایت خوب‌ واسه بازارهای چارتی میخوای فرا چارت و معرفی میکنه، ولی واقعا این سری از ویدیو های اموزشی خنده‌ی ادم یا بهتر بگم افسوس ادم و درمیاره، دوما اینکه اقای نیما ازادی شما با این افکار زیبا و علم مناسب و تسلط به اموزش چرا نمیای چندتا ویدیو با کیفیت و کامل رو بزاری که لااقل هم ما از دیدن و وقت گذاشتن بابتش پشیمون نشیم، هم اینکه یه دعای خیر پشت سرت باشه، این‌ ویدیو ها رو که دیدم نصفش که صدا نداره، نصف دیگش هم همه تصویر دارن! صدا دارین؟ بلند صحبت کنم؟ صدا میاد؟ تصویر ندارین؟ بقیه تصویر دارن؟ واقعا جای این ویدیو ها تو‌همچین سایت معتبری نیست، جز اعصاب خرد کردن و جز هدر دادن حجم اینترنت ما واسه دانلود هیچی نداره، نه کیفیت صدایی، نه کیفیت تصویر، فقط حیف این علم و حرفهای مفید که لا به لای این کیفیت پایین و حاشیه کیلیپ ها به خاطر بودن چند ده ادم دیگه تو کلیپ که صحبت اصلی رو تحت الشعاع قرار داده گم شده، به نظرم یه این ویدیو ها رو از تو سایت بردارین یا کیفیت صدایی و تصویریشو بالا ببرین، صرفا فقط وجود ویدیو های زیاد نیست که خوبه، بودن ۵ تا کیلیپ با کیفیت بهتر از بودن ۵۰۰تا کلیپ بی کیفیته, با تشکر از زحماتتون

  2. 25
    saman97

    saman97

    سلام فایل ۱۹ گویا ناقصه و از ۴۸ به بعد تصویر نداره و تا ۱٫۲۰فقط صداست که شما این قسمت کلا حذف کردید اگه ممکنه همون فایل بی تصویر مربوط به این قسمتم قرار بدید من استفاده میکنم ممنون میشم

  3. 24
    قانعی

    قانعی

    با سلام و سپاس از شما برای خاطر در اختیار قراردادن چنین اطلاعات ارزشمندی.
    خوشبختانه برای برخی از آموزشهایی که قرار میدید علاوه بر اینکه لینک دانلود تک تک ویدئوها رو قرار دادید، یک لینک کلی برای دانلود یکجای فایلهای اون آموزش خاص هم وجود داره که بنظرم بسیار کاربردی هست برای دانلود. این مجموعه آموزشی فاقد اون لینک هست. پیشنهاد میدم در صورت امکان قرار بگیره.
    ممنونم.

  4. 23
    حسام

    حسام

    سلام و عرض خسته نباشد. در قدم اول تشکر ویژه از استاد آزادی دارم که با زبان روان مطالب را بیان نمودند و ممنونم از ایشان. نکته بعدی یک تشکر و قدردانی جانانه از مدیر فراچارت دارم که کار بسیار ویژه ای انجام داده اند و محیطی بسیار آموزنده برای امثال بنده در اختیار گذاشتند. خواهشی که از دوستان دارم این است که بی انصافی را کنار گذاشته و به خاطر پاره ای از مسائل جزئی به این سایت ارزشمند حمله نکنند. بنده از همین فایل هایی که شما دوست عزیز آن را غیر معتبر به دلیل کیفیت پایین خواندید کلی مطالب ارزشمند یاد گرفتم و خواهشی که از مدیر فراچارت دارم این است که به خاطر یک سری نقدهای غیر منصفانه دلخور و دلسرد نشوند. باز هم تاکید می کنم خدا قوت برای دست اندرکاران فراچارت

  5. 22
    dsina

    dsina

    با سلام.
    کاش آقای نیما آزادی که به قول خودشون از ۸۹ در حال تدریس هستند یه ارزشی اول به خود و بعد به مخاطبشون قائل میشدند و ویدیوهای با کیفیت تری ارائه میکردند.قطعا کسی به ایشان اصرار نکرده بود که فایل مجانی اما بی کیفیت که به نوعی توهین به مخاطب است ارائه کند.
    با تشکر از سایت فراچارت.

  6. 21
    amin101

    amin101

    دانلود ردیف شماره ۴۶ با خطا مواجه می شود.

  7. 20
    Adel

    Adel

    سلام
    خدا وکیلی دوستان خوبم من مدرس دوره های آموزشی در بازار های مالی هستم واقعا ویدئوهای نیما ازادی فوق العااده هستند و عملی خواهش میکنم خووب کار کنید ویدیوها طلاااااا هستن میدونم بی کیفیت هستن ولی بهترین ویدئوهای سایت هستن این و کسی داره به شما میگه که مدرس این دوره ها در تهران خوزستان و تبریز هست

  8. 19
    mohammad.n2002

    mohammad.n2002

    سلام و خسنه نباشید بنده ویدیو های بالارئ دانلود کردم و برای پسورد فایل ها همون جوری که سایت راهنمایی کرده عمل کردم اما فایل باز نشد دوباره هم دانلود کردم ولی باز مشکل دارم در باز شدن ویدیو ها میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

  9. 18
    hashemi

    hashemi

    سلام.من عموما حوصله ثبت نام تو سایت ها روندارم تاجاییکه یوقتایی که سایتی برای ارائه مطالبش حتما میخوان که عضو شی حتی بیخیال مطلبش میشم . ولی انقدر سایتتون عالیه که لازم دونستم حتما عضو شم و یه تشکر ازتون بکنم که این مطالب مفید رو به صورت رایگان در اختیار عموم میذارید. ازهمه اساتید و از مدیریت محترم سایت یک دنیا ممنون.

  10. 17
    behrad

    behrad

    سلام . اقای آزادی خودشون کلاس تحلیل برگزار میکنن؟؟؟
    با تشکر از زحماتتون

  11. 16
    sarahsadr

    sarahsadr

    این مجموعه حاشیه خیلی زیاد داره و مدرس در موارد زیادی خیلی از بحث اصلی فاصله میگیره و نحوه صحبت او با دانشجویان در شنوندگان نوعی استرس و ناراحتی ایجاد میکنه آدم یاد کلاس های درس مدرسه دهه شصتی ها می افته اما اگر تحمل موارد فوق را داشته باشید مطالب مفیدی هم در لابلای این حواشی گفته میشه. برای دیدن این ویدئوها ۱- حوصله زیاد و ۲- اعصاب قوی لازمه چیزی که اغلب دهه شصتی ها دادند.

  12. 15
    Sofee

    Sofee

    سلام
    میبخشید آیا انتشار این فایل ها با اجازه آقای آزادی در سایت قرار داده شده؟ این مسئله برای من اهمیت داره تا بتونم از شون استفاده کنم. ممنون

  13. 14
    babakmit

    babakmit

    کیفیت تدریس عالی ولی کیفیت صدا خراب و اعصاب خورد کن البته من فقط یکی از فایلها رو تونستم ببینم.خواهش میکنم از مدرسین عزیز به کیفیت ضبط صدا هم دقت داشته باشند.از سایت بینظیر و عالی فراچارت و مدیریت ان کمال تشکر رو دارم.بسیاری از فیلمهای این سایت از پکیج های اموزشی خریداری شده ارزش بالاتری دارند.

  14. 13
    kazem

    kazem

    با تشکر از جناب آزادی استاد تکنیکال به معنی واقعی.اگر میخواهید مفهوم بازار و حرکات آن را با تمام وجود درک کنید به هیچ وجه این دوره را از دست ندهید.باز هم تشکر از به اشتراک گذاشتن این دوره که نمیشه روی آن قیمت گذاشت..

  15. 12
    حسین امیدی

    حسین امیدی

    سلام و عرض ادب، واقعا مرسی که فایلای استاد آزادی رو برای ما قرار دادین. بازم ممنون از شما و از استاد آزادی گرامی متخصص

  16. 11
    viyana

    viyana

    با عرض سلام و وقت بخیر
    خیلی ممنون بابت مطالب ارزشمندی که توی سایت میذارین. لینک دانلود جزوات آموزشی این دوره فعال نیست. ممکنه لطف کنین چک کنین که بتونم دانلودشون کنم.

  17. 10
    Mohamad

    Mohamad

    با سلام خدمت مدیر فراچارت تشکر فراوان بابت همچین دوره ی ارزشمتدی که تهیه کردن واقعا ممنون. بابت کم لطفی یکسری از کاربر ها خواستم بگم به حرف ایناگوش نکنید و مسیرتون رو ادامه بدید.

  18. 9
    leila2012

    leila2012

    سلام وقت بخیر من نمی تونم ویدیو ها رو دانلود کنم ممنون میشم کمکم کنید انگار لینک ها مشکل دارن 🙁

  19. 8
    sam

    sam

    سلام و خسته نباشید از فراچارت و اقای آزادی.این استاد عالی ولی حیف این اموزش هاش کیفیت پایینی داره و بعضی از مطالبشو کامل و درست متوجه نمیشم.ایا اقای آزادی این مطالب در کتابی ارایه داده؟یا اینکه کلاس حضوری میزارن جایی؟ممنون

  20. 7
    mah rz

    mah rz

    با سلام و درود و با تشکر از دست اندکاران این سایت عالی. از میان دوره های تکنیکال مقدماتی که در سایت موجود هست، کدوم برای نوجوانان دبیرستانی مناسب تر و گیراتر هست؟

  21. 6
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با تشکر و قدردانی از زحمات استاد ارجمند، جناب آزادی که با صبر و حوصله و مثال های متعدد مباحث تحلیل گری و معامله گری را موشکافی می کنند و تجارب ارزنده خود را در اختیار می گذارند. بارها و بارها این مجموعه رو از ابتدا تا انتها با صبر و حوصله نگاه کرده ام که مطالب ارزشمند و پربار آن هر بار برای بنده تازگی داشته.
    از مجموعه فراچارت و مدیریت محترم بابت به اشتراک گذاری چنین منابع مرجع و بنیادین آموزشی از اساتید برجسته کشور، نهایت تشکر را دارم. اجرکم عند ا… .

  22. 5
    شهرام

    شهرام

    همه اساتید و مدرسین فراچارت با سواد و ارزشمند هستند و هر کدام به روشی اصل مطلب را ادا می کنند. استاد آزادی هم جان مطلب را به دانشجو ها منتقل می کند. باید آموزش ها رو بارها و بارها دید تا از همه مطالب رو درک کرد. مخصوصا بحث تحلیل زمانی. و تشکر ویژه از فراچارت که بستری فراهم کرده که دانشجویان به بهترین مطالب دسترسی داشته باشند.

  23. 4
    Ali.n1214

    Ali.n1214

    سلام و عرض خسته نباشید ویدیو ها عالی هستند فقط اینکه قرار بود امواج الیوت گفته بشه که تو سایت نیست ایا داخل سایت اولیه که ایشون داخلشون فعالیت میگردن و ویدیو های ضبط شده رو قرار میدادند فایل این جلسات الیوت و ولفی هست؟!

  24. 3
    m.baratzadeh

    m.baratzadeh

    سلام وقتبخیر خسته نباشید.چرا روی هر لینکی میزنم باز شه پیعام خطای اتصال شما خصوصی نیست میدهد لطفا راهنمایی بفرمایید.
    .باتشکر

  25. 2
    zohre66

    zohre66

    باسلام وعرض ادب-اول اینکه این سایت فراچارت نیست .بینظیر چارت هست -دوم اینکه ممنون به خاطر مطالبی که از آقای آزادی حتی با همین کیفیت در اختیار ما گذاشتید-کسی که بخواد از این مطالب ارزشمند استفاده کنه نیمه پر لیوان رو میبینه وموفق هم میشه-وچقدر تاسف داره نظر گستاخانه بعضی از افراد-بنده به شخصه کتاب های استاد آزادی رو تهیه کردم و به گفته ی بعضی با همین فیلم های بی کفیت -مطالب با کیفیت یاد گرفتم. با تشکر از مدیریت فراچارت.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.