مطالب مرتبط

95 دیدگاه

  1. 26
    سبحان
  2. 25
    armtin

    armtin

    سلام من با اینکه چندین سال سابقه فعالیت بورسی دارم ولی اصلا آموزش های این استاد عزیز رو متوجه نمی شوم (به دلیل کیفیت پایین ضبط و پراکندگی مطالب) . دوستانی که مطالعه کردند پیشنهادی راهکاری برای حل این موضوع دارند؟

  3. 24
    alispeed

    alispeed

    سلام آقا بابک گل
    من ی حقیقت رو بگم بعد از یک دهه فارکس کار کردن من الان با تماشای این فیلم ۶۰ درصد از معلومات فارکسیم اضافه شد
    بجرات میتونم بگم اگر به عمق توضیحات جناب عالی فکر کرد و تمرین کرد یکی از بزرگترین فارکس کارها خواهید شد
    واقعا من با توجه به تجربه قبلی این فیلم رو نگاه کردم ی حس خوب و امیدوارانه بهم دست داد
    چون تا قبل از این روش‌های ما فصلی بود و در همه شرایط جواب نمی‌داد
    و واقعا نمیدونم چطور ازتون تشکر کرد
    بجز دعای خیر
    انشالله هرجا که هستین موفق پیروز سالم باشید

  4. 23
    Javid

    Javid

    سلام
    جناب کاظمی واقعا دستتون درد نکنه و خدا خیرتون بده
    ممنون ممنون ممنون
    از مدیریت سایت هم تشکر میکنم بابت سایت خوبشون
    ی درخواست دارم میخواستم پکیج شماره ۳ استاد تهیه کنم اگه ممکن هست راهنمایی کنید سپاس از لطف و زحمات شما

  5. 22
    shayan

    shayan

    سلام وقت بخیر ویدیوی ۵ با ویدیوی ۱۱ یکی هست ممنون

  6. 21
    sasookey

    sasookey

    سلام متشکر از آموزشهای خوب آقای بابک کاظمی عزیز. من از آموزشها نکات مفیدی رو یاد گرفتم ، مخصوصا درباره روانشناسی معامله گران که از روحیات ایشون متوجه شدم ، و عدم توقع سودهای فضایی برای موفق بودن در مارکت ، اسنیپ ها نکته مفیدی بودن ، من تو استراتژی خودم تونستم جایگاه مناسبی براشون باز کنم ، زیاد با بنچ مارک ها کنار نیومدم و برام قابل استفاده نبود و جوابگو نیست برای من.

    خیلی ممنونم امیدوارم دوستان هم بتونن از این آموزشها استفاده کنن ،

    افراد مبتدی به هیچ عنوان نگاه نکنن چون گیج میشن ، نیاز به کمی تجربه و شناخت ساید مفاهیم دارین که بتونین از این آموزش نکاتی دریافت کنین .

  7. 20
    ali

    ali

    با سلام و خسته نباشید
    خواستم یک انتقاد کنم راجب این آموزش و اونم اینه اصلا اینه کورس آموزشی خوب نیست و خیلی ضعیف هستش. پارت اول را دانلود کردم شروع که شد دیدم ایشون هیچ معرفی راجب خودشون آموزششون و مبحث پیشرو نکردن و یک کلام رفتن سراغ اینکه این یه بنچ مارکه ادم احساس میکنه از وسط آموزش شروع کرده و اصلا شیوه بیان و آموزش ایشون جالب نیست.
    امیدوارم دیدگاه من باعث دلخوری و ناراحتی ایشون نشه.
    تشکر از سایت خوب فراچارت

    • 20.1
      Ali_nezam

      Ali_nezam

      در پاسخ به: ali

      دوست عزیز امیدوارم از جواب بنده ناراحت یا دلخور نشین، شما درست می فرمائید که بحث ها بدون مقدمه شروع میشه ولی باید عرض کنم جناب آقای “بابک کاظمی” گرامی و بزرگوار بسسسسیار لطف کردین که این اقیانوس اطلاعاتشون رو بصورت رایگان و بی منت و بسیار کاربردی و مختصر ومفید در اختیار عموم قرار دادن، کاری که افراد و موسسات آموزشی معروف خدا تومان پول بابتش میگیرن.
      اگر شما جاهای دیگه برای آموزش این مطالب تشریف ببرین حداقل ۶ ماه طولش میدن (البته اگر بتونن در این سطح آموزش بِدن).
      جسارتا اگر مطالب برای شما گنگ و نامفهومه بدلیل اینه که حداقل باید ۱۰ سال تجربه واقعی در بازار داشته باشین و استخوان خورد کرده باشین تا متوجه فرمایشات استاد کاظمی بشین

    • 20.2
      احسان

      احسان

      در پاسخ به: ali

      اتفاقا کاملا دقیق، با حوصله و حرفه ای موضوعات رو توضیح دادند. مساله اینه که برای درک سخنان ایشون شما باید تجربه کافی رو در بازارهای مالی داشته باشید وگرنه کاملا گیج میشید. نمیشه از پله اول یهو بپریم پله صدم! توصیه میکنم اول پرایس اکشن رو کامل یاد بگیرید، دوم درباره ایچیموکو اطلاعات کافی بدست بیارید و آموزشهاشو بگذرونید و بعد نسبت به دیدن این دوره اقدام کنید.

    • 20.3
      mohammadpmd

      mohammadpmd

      در پاسخ به: ali

      اول فصل یک کتابو بخونید بعد به ترتیب شروع به دیدن ویدیو ها کنیدو کتابم فراموش نشه

  8. 19
    Ali_nezam

    Ali_nezam

    من در تعجبم که جناب آقای بابک کاظمی چقدر شخصیت بزرگی دارن که بدون هیچ گونه چشم داشت و منت این مطالب ناب و درجه یک رو بصورت رایگان در اختیار عموم قرار دادن.
    من که واقعا حیرت زده شدم و تحت تاثیر قرار گرفتم.
    انشالله خدا به خودش و خانواده و عزیزانش تن سالم و دل خوش عطا کنه….

  9. 18
    Metti

    Metti

    سلام. این اولین کامنت من در سایت هستش. بصورت اتفاقی ویدیو snip رو دیدم و بسیار هم مفید هستش.خواستم از آقا بابک عزیر تشکر کنم بخاطر ارایه رایگان استراتژی جالبشون. تقریبا چنین شرایطی رو در بحث پرایس و برگشت قیمت به محدوده ftc یا کندل پیوت داریم.
    توی این استراتژی نقطه ورود کجاست؟ صرفا اون باکس اسنیپ و رسیدن قیمت به اون محدوده محل ورودمون هست یا صبر میکنیم که کندلی که با شدو به اون محدوده رسیده بسته بشه و بعد وارد میشیم؟
    متشکرم

  10. 17
    ShiCo60

    ShiCo60

    سلام، در خصوص آموزش که واقعا عالیه! اما نکته ای که هست ایشون از کسایی که پکیج رو نخریده اند گلایه و اعلام نارضایتی می کنه! اگر ایشون این پکیج و تو این سایت رایگان برای استفاده عموم گذاشته! بهتره که اون قسمت هایی که به این موضوع اشاره میشه حذف بشه و اگر هم رضایت دارن هم اعلام بشه!

  11. 16
    alihajirezaei

    alihajirezaei

    سلام کانال ایشون چی هست ؟
    و ۲ اینکه این تحلیل پرایس اکشن فقط برای ترید کردن کوتاه مدت هست مثلا نیم ساعته یا یه ربعه ؟

  12. 15
    انوری

    انوری

    باسلام و ادب ضمن تشکر از جناب آقای کاظمی و همچنین مدیر محترم سایت فراچارت ، میخواستم عرض کنم من فایلهای جناب آقای کاظمی رو از یه سایت دیگه دانلود کردم و البته بعد از فایل دوم یا سوم که در پس زمینه ویدیوها نام فراچارت رو دیدم متوجه شدم این فایلها مربوط به سایت فراچارت بوده و با این حال بقیه فایلها رو هم دانلود کردم حالا فقط خواستم اگاه ممکنه حلالیت بگیرم که مدیون نشده باشم. با تشکر

  13. 14
    حسین

    حسین

    سلام بر مدیریت محترم سایت فراچارت
    ضمن تشکر از شما بزرگواران بابت ایجاد این سایت بسیار مفید و کاربردی و همچنین تشکر از استاد کاظمی عزیز
    بابت مطالب بسیار پر مغز و مفیدشون
    یه سوال داشتم از حضورتون، آقای کاظمی در جاهای مختلف اشاره به یک پکیج کامل می کنند که ظاهرا رایگان هم نیست، لطفا بفرمایید اون پکیج رو از کجا می شه تهیه کرد؟
    با تشکر

  14. 13
    shein

    shein

    چقدر روان ٫ساده و کاربردی
    تشکر فراوان از آقای کاظمی

  15. 12
    مصطفی

    مصطفی

    سلام از سایت فراچارت و استاد کاظمی بسیار ممنونم بابت این اموزش غنی. فقط می خواستم بدونم در بورس ایران هم که محدودیت نوسان روزانه وجود دارد این اموزش ها کاربرد دارد؟

    • 12.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: مصطفی

      در تحلیل تکنیکال نوع بازاری که در آن تحلیل می کنید مهم نیست یعنی می تواند بورس تهران باشد یا بازار جهانی (ارزهای دیجیتال ، باینری آپشن ، فـــارکـس و ….) یا هر بازاری که در آن خرید و فروش وجود دارد. ولی هر چه لیکودیتی بازار (liquidity) یعنی نقد شوندگی آن بالا و طرف های عرضه و تقاضا قوی باشند (بازار عمیق باشد) بهتر و موثر تر جواب می دهد.

      همچنین در بازاهای دستوری و شاخص هایی که معامله ای در آن صورت نمی گیرد معمولا تحلیل تکنیکال به خوبی جواب نمی دهد. (بازار یا اقتصاد دستوری یعنی قیمت بر اساس قدرتی که حاکمیت یا مافیای آن کالا دارد تعیین می شود نه بر اساس جریان طبیعی عرضه و تقاضا)

  16. 11
    احسان

    احسان

    بسیار ممنونم از جناب کاظمی. بعد از مدتها تلاش برای رسیدن به یه استراتژی درست، بالاخره تونستم با دیدن آموزشهای جناب کاظمی به استراتژی خودم برسم. من واقعا مدیون ایشون هستم. همیشه از ایچیموکو فراری بودم و به نظرم یه اندیکاتور شلوغ و نه چندان کارآمد بود. اما الان ذهنیتم کاملا عوض شده. ترکیب پرایس اکشن و ابر کومو واقعا فوق العاده عمل میکنه. چون دیگه در حال حاضر در بازارهای مالی پرایس اکشن به تنهایی جوابگو نیست. تقریبا اکثر الگوها خلاف انتظار عمل میکنند. بهرحال بازم ممنونم که راه درست رو به من نشون دادید و کلی به دانش تکنیکالم اضافه کردید. آرزوی سلامتی دارم برای جناب کاظمی

  17. 10
    hamid

    hamid

    مجموعه آموزشهای جناب کاظمی از بهترینهایی که تاحالا دیدم، کاربردی و منطبق با واقعیتهای بازار که حتی پس از تماشا مجدد ویدیوها مطلب جدید یاد میگیرم.مجموعه سوم ایشون واقعا فوق العاده و منحصر بفرده با نگاهی متفاوت به بازار. تشکر میکنم از سایت فراچارت و جناب کاظمی عزیر که زحمات زیادی برای جامعه معامله گری میکشند.

  18. 9
    Amenhotep IV

    Amenhotep IV

    سلام استاد کاظمی عالی بود.نمیتونم جبران کنم جز با دعای خیر.

  19. 8
    hassani

    hassani

    با سلام و خسته نباشید به مدیران محترم فراچارت و تشکر از سایت خوبتان
    و یه تشکر ویژه از آقای کاظمی و همه انسانهای شریفی که بی منت و چشم داشت حاصل سالها تجربه و تلاش خود را در اختیار سایرین قرار میدن که زودتر بتونن به موفقیت برسند.

  20. 7
    Hamed

    Hamed

    سلام و وقت بخیر
    من ایچیموکو رو تا حدی بلدم اما با پرایس اکشن آشنایی ندارم…این مجموعه جناب کاظمی به دردم میخوره؟

  21. 6
    Matiiin

    Matiiin

    یه تشکر و خسته نباشید ویژه به استاد بزرگوار جناب کاظمی ممنون از اینکه به رایگان تجارب بسیار بسیار با ارزش و مفید خودتون رو در اختیار عموم قرار دادید.
    سپاس از مدیر محترم سایت بی نقص فراچارت
    سالم و تندرست باشید.

  22. 5
    قیاسی مراد

    قیاسی مراد

    درود خدا بر شما
    حرفی برای گفتن ندارم،زبانم قاصر و عاجز است در این دنیای سراسر پولی و رانت و…..کسانی هم هستندکه اگر نبودند،انسان ها همون اندازه در نبود این افراد در جهل و فقر می ماندند، این افراد حقیقی و حقوقی احتیاج به تمجید و تعریف هم ندارد،با نیت خالص رسالت پاک و بی غل وغش خود دنبال می کنند، فقط از خدا آرزوی عاقبت به خیری براشون دارم،که بهترین دعا هست،این حد اقل کاری است که از دستمون میاد.موفق باشید قیاسی از کنگاور،کرمانشاه
    بعضی از این افراد که حق۳ساله بر گردنم دارند:
    ۱-فراچارت۲-دکتر امیر هوشنگ امیدی۳-رضا گلشاهیان۴-کریس۵-خاکستر سعید۶-آترین۷- سهیل مرادی۸-بابک کاظمی و….

  23. 4
    MAJID

    MAJID

    فوق العاده ولی حتما حتما باید زمانی دیده بشه که در حد مقدماتی و متوسطه ایچیموکو رو یاد گرفته باشید. از آقای کاظمی شخصا بسیار تشکر میکنم واسه اینهمه مطلب ارزنده و ناب و نکات طلایی. امیدوارم فرصتی دست پیدا کنن که این نکات رو بیشتر بسط بدن و ابهامات تریدی که پیش میاد رو با آموزش های تکمیلی از بین ببرن. واقعا ازون دوره های طلایی و تکمیلی ایچیموکو هست

  24. 3
    Jafar

    Jafar

    سلام و سپاس و درود بیکران به شما جناب کاظمی که واقعا لذت بردم از این دوره فوق العاده شما و واقعا نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم .

    امیدوارم خداوند درهای لطفت و رحمت و نعمات بیکرانش و همیشه در زندگیتون بی وقفه جاری کنه
    یک درگیری ذهنی من روی سیستم ایچی موکو همین ابرهای کومو بود که اینقدر شیوا زیبا و مختصر و مفید و روان توضیح دادید که زبونم قاصره از بیانش
    موضوع دوم اینه که این دوره اگر واقعا با پرایس اکشن عرضه و تقاضا ترکیب بشه واقعا معجزه میکنه
    واقعا در تحیر موندم که چقدر قشنگ چقدر زیبا بهترین محدوده های عرضه و تقاضا رو با این بنچمارکها و بررسی مولتی تایم فریم میشه پیدا کرد و یه اطمینان خاطر و آرامش قلب میده به آدم موقع ترید . بینهایت سپاسگزارم از شما و امیدوارم خدا هرآنچه میخواید بهتون عطا کنه . شخصا مدیون ۲ نفرم یکی شما و یکی هم جناب آترین عزیز و البته سایت فراچارت محترم که اینها رو به عنوان یک منبع و مرجع در یک مجموعه در اختیار عموم قرار میده

  25. 2
    mohsen.homaei

    mohsen.homaei

    سلام بر استاد عزیزیم آقای کاظمی
    از زمانی که فیلم های استاد کاظمی را دیدم و مطالب خیلی مهم استاد را مشاهده کردم ، دیدم نسبت به فارکس عوض شد و سود گرفتن از فارکس را تجربه کردم . بررسی رفتار بازار (۴ گانه) ، تارگت گذاری ، تیپس ها ، نقاط برگشت بازار ، تئوری موج ها ، شناسایی پیبوت های ماژوری با MACD ، پیبوت های ماژور ، واگرایی ، اسنیپ ، بنچ مارک ها ، خستگی قیمت ، عقب ماندگی کومو از قیمت و … را استاد خیلی زیبا و روان توضیح دادند که تا عمر دارم مدیون ایشان می باشم .
    انشااله همیشه سلامت و تندرست باشند .

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.