مطالب مرتبط

7 دیدگاه

  1. 1
    Kourosh714

    Kourosh714

    اوقاتِ خوشِ آن بود که با دوست به سر شد / باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود
    حافظ

    حمید جان دوستِ بسیار خوبم، سلام. هم اینک ویدئو کلیپِ ارسالىِ شما را دیده ام و حال که این کلمات را می نویسم اشک تمامِ چهره ام را فرا گرفته است،هر چند که در طولِ تماشاىِ این کلیپ هم به همراهِ تماشاگرانِ آن نه به آرامی که به های های گریستم . هجومِ اشک و هجومِ خیال. این ویدئو مرا به شهریور ماهِ سالِ گذشته بُرد که در بیمارستانی کنارِ بسترِ عزیزی بودم که مرگ، مرگِ راهزن ، چندی جانِ سوخته ىِ عاشق اش را در کمین نشسته بود و خوب به خاطر دارم که در آن لحظاتِ سخت و جانفرساىْ چشم در چشمم دوخت و گفت ” می دانی، حالا می فهمم که همه ىِ آنچه از سر گذرانده ام – از سر گذرانده ایم – جز روزها و سال هایی که با عزیزانم سپری کردم هیچ است ، کشک است ! بنابرین از ما که گذشت،شما قدرِ یکدیگر را بدانید.” یکی دو هفته ای بیش نگذشت که مرگ در پگاهِ یک روزِ پاییزی او را با خود برد… به راستی،منطقِ زندگی و انسان بودن ، فراسوىِ همه ىِ پیچیدگی ها،قیل و قال ها و هنگامه ها چقدر ساده و روشن است. ما به جهان آمده ایم تا عاشقانه دوست بداریم و دوست داشته شویم و این نکته ىِ روشن تر از آفتاب را همه ىِ ما از خاطر برده ایم. باری دیدنِ این کلیپ با آن پیامِ بلندِ انسانی اش فرصتی فراهم آورد تا لحظه ای درنگ کنم و زندگی را از چشم اندازی دیگر بنگرم. و هم اکنون می اندیشم که ما بدونِ عشق و عدالت و آزادی رستگار نخواهیم شد حتا اگر تمامىِ جهان از آنِ ما باشد…دیگربار،دستِ پُرمحبت ات را به گرمی می فشارم.

    • 1.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: Kourosh714

      سلام کوروش عزیز. ممنون که وقت گذاشتی و احساسات خودت را بیان کردی. دیدن این ویدئو برای من نیز سراسر اشک بود. همه ناراحتی های ما بعد از دست دادن عزیزانمان بر می گرده به حرف های نزده و عشق های بیان نشده این است که حسرتی مرگ بار تمام وجود ادمی را فرا میگیره. بازم ممنون که احساساتت را بیان کردی.

  2. 0
    omid

    omid

    سلام وخداقوت،بسیارمفیدوعالی بود.توفیقات روزافزون شماروازدرگاه خداوندخواهانم…

  3. -1
    علیرضا اورانوس

    علیرضا اورانوس

    سلام و شب خوش
    من برای تحلیل تکنیکال از مفیدتریدر استفاده میکنم. اما مدتی هست که اشکالی برای نرم افزارم پیش اومده که هیچ کس نتونسته حلش کنه، حتی بخش پشتیبانی مفید تریدر.
    مشکل اینه هرکاری میکنم پنجره عمق بازار برای هیچ سهمی برام باز نمیشه!
    میخواستم بدونم کسی میتونه راهنماییم کنه که بدون uninstall کردن نرم افزارم مشکلم حل شه؟ چون نمیخوام اطلاعاتم از بین بره.
    پیشاپیش متشکرم

  4. -2
    Ali

    Ali

    سلام،مدتی هستش با باینری آپشن الیمپ کار میکنم و کلی ضرر کردم،قبلش رفتم سراغ متاتریدر۴ که با اون تحلیل کنم اما سیگنالهاش عقب تر از باینری بود جای تعجب داشت،علت چیه؟ ویدئویی دارین که اضافه کردن اندیکاتور رو آموزش داده باشه؟

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.