مطالب مرتبط

192 دیدگاه

  1. 51
    مهندس پیروز

    مهندس پیروز

    سلام وقت به خیر. من تاریخ های شمسی رو به میلادی تبدیل کردم و اون رو به قسمت Date Counts نرم افزار داینامیک ترید اضافه کردم. ولی وقتی فایل رو انتخاب می کنم و روی چارت دو کلیک میکنم خطوط عمودی زمانی روی نمودار من ظاهر نمیشه. خیلی هم تو اینترنت دنبالش گشتم. همه کارها رو درست انجام دادم ولی باز هم خطوط دیده نمیشند. تایم فریم من ۵ دقیقه است و می خوام برای تایم فریم روزانه کش دیتا استخراج کنم. ممنون میشم جواب بدید.

  2. 50
    ali

    ali

    با سلام و ادب خدمت خوبان فراچارت وآقای محبی عزیز
    من فقط یه مشکل دارم اونم تهیه کش دیتا
    تو نت سرچ کردم روش های اکسلی یاد دادن که بنظرم جالب نبودن و یکم وقت گیرن
    اندیکاتوریم که گذاشتن برا متاتریدر نسخه ۴ هستش
    آقا محبی راجب کش دیتا یه راهکار خوب و ساده که وقت گیر نباشه راهنمایی میکنید؟
    تشکر

  3. 49
    مهندس پیروز

    مهندس پیروز

    سلام جناب محبی. با توجه به محدودیت در پیچیدگی امواج (۱۱ الی ۵۵)، نقطه شروع شمارش امواج را چگونه باید تعیین کرد؟ و این که آیا نمودار باید در تایم فریم های مختلف مورد بررسی قرار گیرد (به طور مثال ماهانه، هفتگی و روزانه)؟ قیمت نرم افزار تهیه کش دیتا چند هستش؟

  4. 48
    Habib

    Habib

    سلام و خسته نباشید
    تشکر ویژه از آقای محبی دارم که واقعا هم با کتاب هم با ویدیو هاشون به علم آموزی جوانان در این سبک پر مخاطره بدون داشتن طمع کمک کردن. و مانند باقی افراد فقط به فکر جیب خودشون نیستن
    بحر حال باید درک کرد خیلی از جوانانی که تشنه آموزش و پیشرفت هستن واقعا توان مالی برای پرداخت هزینه گزاف برای آموزش رو ندارن و تنها امیدشون همین آموزش هاست

  5. 47
    shiva

    shiva

    درود بر شما
    من یکسال و نیم هست که وارد بازار فارکس و استاک مارکت شدم و کتاب استاد دادگستر را خواندم که عالی بود و دایره المعارف شما همیشه همراهم هست و الگوهایی که در کتاب هست بسیار عالی و راهگشاست . خواستم تشکر کنم از اینهمه محبت و اینکه استاد محبی و دادگستر دقیقا نکاتی که گلن نیلی در کتابشان ذکر کرده اند را بدون تغییر تدریس کرده اند . و به دوستان عزیزی که استفاده میکنند بگویم که اگر از سایت خود گلن نیلی این آموزشها را ببینید باید مبلغ ۳۰۰۰تا ۱۲۰۰۰دلار پرداخت کنید و این اساتید بزرگ بدون چشم داشت این آموزشها را در سایت گذاشته اند که البته انزژی مثبت آن حتما وارد زندگی شان خواهد شد . من امیدوارم که بزودی بتوانم به ایران بیایم و دینم را به این اساتید محترم ادا کنم . سپاس از شما . ثروتمند باشید

  6. 46
    علی

    علی

    سلام.
    دو تا سؤال داشتم.
    در جزوه‌ی آموزشی مطالبی وجود دارد که در ویدئوهای آموزشی (بخش‌های اول) نیست. آیا انتشار ویدئوها ادامه خواهد یافت؟

    من می‌خواستم نرم‌افزار تولید کش‌دیتا را تهیه کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور می‌توانم این کار را انجام بدم. چون با اکانت و ایمیل آقای محبی تماس گرفتم ولی موفق نشدم.

    ممنونم

  7. 45
    Hamed.borhan

    Hamed.borhan

    استاد عزیز، جناب محبى گرامى، از همه محبت هاتون بینهایت ممنونم و بابت همه زحماتی که براى تدوین فیلم ها میکشید دستتون رو میبوسم و امیدوارم خداوند پاداش زکات علم شما را در هر دو دنیا بهتون بده و خودتون و خانواده گرامیتون سلامت و تندرست باشید. استاد بی صبرانه منتظر ادامه آموزش هاتون هستم . خیلی خیلی ممنونم

  8. 44
    daystar

    daystar

    سلام وقت بخیر
    ببخشید چطور و چگونه کش دیتای شما را فراهم کنیم
    همراه بااموزش تکمیلی تر از این کلیپ که داخل سایت باشه

  9. 43
    Javad

    Javad

    سلام خدمت شما
    📝 حالا رسیدیم به سخت ترین قسمت کار! 🙂 اصلاح های الیوتی ۳، ۵، ۷ و ۹ موجی (کم تکرار) هستند. زمانی که یک الگوی الیوتی تکمیل شده، میشه وارد بازار شد.
    ۱️⃣ کمترین اصلاح الیوتی، یک الگوی ۳ موجی در قالب زیگزاک یا فلت هست. با پایان یافتن یک حرکت ۳ موجی میشه ریسک ورود داشت.
    ۲️⃣ حالا اگر بازار بعد از کمی پیش روی در جهت معامله ما، برگرده به مسیر حرکت قبلی، میشه به یک الگوی ۵ موجی یا شروع یه ساختار ترکیبی فکر کرد. بعد از پایان شاخه ۵ ام با ۲ حالت روبه رو میشیم. یا با یه ساختار مثلثی a-b-c-d-e طرفیم و بعد از پایان e ریسک ورود رو بپذیریم یا اینکه با یه ساختار ترکیبی دوگانه ساده a-b-c-X-a طرفیم و باید اجازه بدیم که دست کم ۲ شاخه دیگه یعنی b و c هم شکل بگیرند و بعد ورود کنیم.
    ۳️⃣ با فرض اینکه بعد از تکمیل شاخه ۵ ام همچنان بازار در همان جهت پیشروی کنه باید به یه ساختار ۷ موجی a-b-c-d-e-f-g در قالب دیامتریک یا یه ساختار ترکیبی دوگانه ساده a-b-c-X-a-b-c فکر کرد. اینجا در بهترین حالت ممکنه این ساختار ۷ موجی هم در قالب دیامتریک و هم در قالب یه ترکیبی دوگانه ساده قابل لیبل گذاری باشه که در اینصورت تفاوتی نکرده و میتوان بعد از شاخه ۷ ام ریسک ورود داشت. اما اگر نتوان ساختار شتابدار در موج های c الگوی ترکیبی دوگانه فرضی، شناسایی کرد باز هم با یه دو راهی مواجه خواهیم شد!! در این حالت ممکنه با یه ساختار ترکیبی دوگانه به فرم a-b-c-X-a-b-c-d-e طرف باشیم و بعد از شاخه ۷ ام باید اجازه بدیم که بازار ۲ شاخه دیگر هم توسعه پیدا کنه یا اینکه نه و با همان دیامتریک رو به رو ایم!! 🙄
    ۴️⃣ اگر ساختار دیامتریک هم fail بشه دیگه رسما باید به ترکیبی ها فکر کرد! در اینجا بازهم چندین حالت ممکنه پیش بیاد!! ممکنه با یه ساختار ترکیبی دوگانه a-b-c-X-a-b-c-d-e (مثلا زیگزاگ- مثلث) یا حتی سه گانه طرف باشیم یا اینکه نه اصلا بطور کلی تمام اون ۷ شاخه یه دیامتریک هستند که قراره با یه X موج به ساختار ترکیبی دیگه متصل بشند!! و بیشمار حالت دیگه که میشه متصور بود!! 😔😖😭

    ✅ کاملا واضحه که نمیشه پیش بینی کرد که فاز اصلاحی در قالب چه ساختاری توسعه پیدا خواهد کرد. 😕 اما اگر اشتباه نکرده باشم اقای نیلی همیشه در موج شماری هاشون باکس ها زمانی ترسیم می کنند و ظاهرا بعد از سپری شدن این زمانها شروع به پیش بینی و سپس اقدام به معامله می کنند.
    مدل های مختلفی از این باکس های زمانی رو من در تصاویر کتاب شما دیدم 👀 بطور مثال در صفحه ۶۹ کتابتون تصویری از موج شماری اقای نیلی آوردید. تو این عکس محدوده زمانی که برای موج C در نظر گرفته به اندازه موج B هست. اما در مبحث زمانی اقای نیلی میگن اگر زمان موج B بیش از A باشه، زمان موج A و C شبیه خواهند بود! تازه در مبحث شتابدارها گفته شده که موج های اصلاحی نمی تونند زمان کمتری از شتابدارهای پیش از خود داشته باشن (مگر در ترمینال ها) اما باکسی که برای محدوده موج ۴ ایشون کشیدن کمتر از زمان موج ۳ شده! اون قسمت زیر هم که S G U G S نوشته شده هم من نمیدونم چین!! 😑 خیلی ممنون میشم در این موارد کمی راهنمایی بفرمایید 🙏

  10. 42
    رضا داورزنی

    رضا داورزنی

    با سلام و احترام خدمت استاد عزیز آقای محبی و مدیریت محترم سایت فراچارت

    فقط میخواستم صمیمانه از هر دو شما عزیزان بابت به اشتراک گذاشتن این مطالب مفید و ارزنده آن هم بصورت رایگان کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم.

  11. 41
    daystar

    daystar

    سلام ببخشید میخوام کش دیتا را از شما خریداری کنم اما اقای محبی داخل تلگرام پیام میدهم جوابگو نیستند

  12. 40
    hossein

    hossein

    با سلام
    دو سوال داشتم یک این که موج x می تواندموج w را پو شش بده مانند فلت ایرگولار دوم این که در wxyxz موج x دوم می تواند از موج x اول بالا تر برود؟خیلی ممنون میشم پاسخ بدهید.

  13. 39
    omid1365

    omid1365

    سلام و درود خدمت مدیریت محترم فراچارت
    بسیار ممنونم به خاطر لطفی که به هموطنان جهت پیشبر دانش بورسی دارید
    امیدوارم همیشه پاینده باشید و همچنین تشکر از جناب محبی عزیز بابت ارائه مطالب
    دوستان خوبی که این مطلب رو میخونند بنده در همان خان اول که تهیه کش دیتا برای داینامیک تریدر هست مشکل دارم اگر بزرگواری هست که میتونه راهنمایی کنه بگه که خدمتش تماس بگیرم یا همینجا جواب بده
    ممنون از همگی
    امیدوارم در این بازار قرمز شما سبز باشید

  14. 38
    محمد داود

    محمد داود

    سلام بر استاد محبی عزیز.واقعا ممنون بخاطر این آموزش های خوب و کتاب مفیدتون.اولین باری که با آموزش دیدن یک مبحثی لذت هم می برم

  15. 37
    hesammosavy

    hesammosavy

    با عرض سلام و تشکر از استاد عزیز و مدیر سایت فراچارت

    در صورتی که دوستان با وجود اضافه کردن فایل استاد به نرم افزار که مرتبط با تاریخ شمسی و میلادی میباشد، مثل بنده به مشکل عدم نمایش date count در نرم افزار برخوردند و خطوط عمودی زمان برای آنها نمایش داده نشد.
    ۱-ابتدا باید تاریخ سیستم شما با تاریخ داینامیک تریدر که در قسمت tool ——> calender میباشد تطابق داشته باشد.
    ۲-ثانیا باید فرمت تاریخ سیستم خود که احیانا به صورت dd/mm/yy (یعنی سال/ماه/روز میباشد) را به صورت فرمت yy/mm/dd قرار دهید که تنظیمات آن در قسمت تنظیمات ساعت و تاریخ سیستم در دسترس میباشد.

    با تشکر از استاد گرامی و مدیریت محترم سایت

  16. 36
    AAMER

    AAMER

    سلام اقای محبی ممنون میشم اموزش کش دیتا رو روی نرم افزار میتوویو هم بزارید توی داینامیک تریدر فیبو درستی نداره ولی اگه بتونید اینو بزارید خیلی خوب میشه .. با تشکر از اموزش و ترجمه خوبتون(:

  17. 35
    hesammosavy

    hesammosavy

    با عرض سلام
    یه سوال داشتم.
    هرچه سعی میکنم و داده های قیمتی را از excel به صورت csv میکنم و به داینامیک تریدر میبرم داده های غلط میباشد و در تمامی زمان ها در یک عدد قفل می باشد و بعد از زدن c در داینامیک تریدر یک خط به من نمایش میدهد؟
    کسی دریگر دچار این مشکل هست؟
    راه حلش چیست؟

  18. 34
    saiedboors

    saiedboors

    با سلام و خسته نباشید
    سوالی که دارم اینکه چرا استاد از برنامه های جدیدی که اومده که اکثر کارگزاری ها داخلی و جهانی مثل نرم افزار آگاه یا مفید یا رهاورد یا vsl هستند استفاده نمی کنند,که به راحتی تاریخ شمسی داره و حالت لگاریتمی داره و تعدیل شده و افزایش سرمایه داره و بدون تعدیل و واقعا نرم افزارهای داینامیک تریدر کمتر دیگه استفاده میشه و واقعا این نرم افزارها کارو ساده کردند و اگر هم بنده اشتباه می کنم دلیل تاکید رو این برنامه چیه؟

  19. 33
    علیرضا

    علیرضا

    سلام استاد، بنده دو سوال داشتم، یکی اینکه مشخصات امواج wxy چیه که گاهی می بینم افراد نئویویوکار می ذارن ویکی اینکه وقتی تو دوتا تایم فریم کار می کنیم، امکان داره چیزی که تایم فریم بزرگ تر ایکس موج شناسایی کردیم، تو تایم فریم پایین تر جزئی از یک الگو باشه یا شمارش رو باید عوض کرد؟
    ممنون از شما

  20. 32
    daystar

    daystar

    سلام استاد محبی
    با تشکر فراوان از زحمات بدون منت شما در راستای اموزش امواج الیوت
    خواهشا اگر امکان داره در هر قسمت یا قسمت پایانی مثال های فراوانی بزنید چون مبحث درس بسیار گسترده و مثال کم هست و مبحث نیو ویو سخت و گیچ کننده هست که فقط در صورت مثال زیاد امکان یادگیری بالا دارد
    ممنون از سخاوت شما

    استادمحبی اگر امکان داره تمرین گلن نیلی روی eurusd که روی کانال هم گذاشتید اموزش یا برای ما مرور کنید.
    با تشکر

  21. 31
    علیرضا

    علیرضا

    ببخشید جناب محبی، من وقتی تو تایم فریم بزرگ مثلا ماهانه جفت ازضی رو نگاه می کنم انگار شتابدار هست و قوانین را پاس می کنه ولی وقتی میارمش رو روزانه میشه یه الگوی اصلاحی مثلا دیامتریک، الان من اشتباه می کنم یا طبیعی هست؟

  22. 30
    AmirReza

    AmirReza

    سلام استاد محبی عزیر و سایت مفید فراچارت

    ممنونم از تمام زحماتتون برای تهییه این مجموعه های ارزشمند. ایشالا خدا خیرتون بده

    استاد از شما تقاضا داشتم در جلسات موج شماری عملی، از صفر تحلیل شروع کنین تا صد. بهمون بگید از کجا باید یه تحلیل رو شروع کنیم، چه مراحلی رو به ترتیب طی کنیم و در آخر تیک پرافیت و استاپ لاس رو توی هر الگو چجوری تعیین کنیم.

    یه خواهش دیگه هم که داشتم اینه که سهم های مورد بررسیتون رو در جلسات موج شماری عملی تا حد ممکن زیاد کنین تا آموزش شما به طور کامل انجام بشه.

    به شدت ممنونم 🙂

  23. 29
    MOHAMADJAVAD

    MOHAMADJAVAD

    این اموزش ها بیشتر برای تحلیل مناسبند وگرنه خوب برای ترید کردن راه های اسونتری است من ۹ ماهه وقتمو گذاشتم رو کتاب و این فیلمها چیز زیادی دستگیرم نشد خیلی جاها گیر کردم که هیچ جواب براش پیدا نکردم حتی تو سایتهای خارجی .فراگیری این متد میسر نیست جز همراهی استاد و گروه و اتاقهای معاملاتی وگرنه بدرد فرد نمیخوره وگیر میکنه .این اموزشهای این صفحه هم در واقع لینکی است به کلاسهای و پکیجهای نئو ویو .وجوریه که مفرد اینها کارگشا نیست واگر فضای گروهی و تعاملی و بازخوردی وجود داشته باشه میشه موفق شد

  24. 28
    j.a.v.a.d

    j.a.v.a.d

    سلام. یه انتقاد کوچیک داشتم!
    متاسفانه فاصله انتشار فایل ها با یه شیب ملایم داره میره بالا! اوایل هفته ای یکی بود بعد شد هر ۱۰ روز یکی و الانم بگمانم شده هر ۲۰ روز یکی! بعدم میشه هر ماه و بعدم ایشالا میریم برای یه موج ۵ پرشتاب که میره بالای ۶ ماه! این شیب ملایم ظاهرا همه جا کاربرد داره! روحانی مچکریم!

  25. 27
    bayern

    bayern

    مدیرت محترم فراچارت یا آقای محبی و یا کلیه دوستان عزیز
    لطفا یک نفر پاسخ بده و من رو قانع کنه
    آقای کامیابی در ویدیوهاشون یه حرف خیلی قشنگ میزنه.. می فرمایند، اگر کسی به درجه استادی در تحلیل بازار سرمایه رسیده باشه، میتونه میلیاردی از این بازار پول در بیاره.. پ دیگه نیازی به فروش پکیج و… نداره… نمونه اش حسین عظیمی که به قول خودش چندصد هزار فالوور داره اما تو گروهش فقط تبلیغ پکیج هاشو می کنه
    و نمونه دیگرش آقای محبی
    این که فیلم آموزشی رایگان گذاشتن اصلا هنر نیست، چون حداقل ۱۰۰ نفر دیگه فیلمهای آموزشی تکنیکال و الیوت و گذاشتن…
    ما طلبکار کسی نیستیم
    اما
    ایشون چطور مدعی استادی و تدریس هستن درحالیکه محتاج فروش نرم افزار کش دیتا هستند؟
    کسی که در الیوت مدعی پیغمبریه ، پول این نرم افزار در حد پول تو جیبی بچش هم نیست
    اگه هم مدعی نیستند، و واسه تفریح فیلم پر می کنند که بحثش جداست
    میدونم مدیریت فراچارت و… از ایشون دفاع می کنند و خواهند گفت این درستمزد وقت و … هست که گذاشته..
    من درسم رو حفظم
    مگه کریس وقت و انرژی واسه اندیکاتورهای اضافه در ایچیموکو نگذاشت؟ آیا گذاشت واسه فروش؟ نه عزیز من ایشون لایو معامله کرد و حتی ما دیدیم چقدر پول داره… استاد واقعی ایشونه
    آقای محبی چندتا فیلم ضبط کردی تا دیتاکش رو بفروشی؟ بلد نیستی از استادی خودت پول در بیاری؟
    خودتی استاد نمای محترم

    • 27.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: bayern

      خیلی علاقه مند بودم پیام شما را پاک کنم یا جواب ندم چون انتقاد بلد نیستید و این طرز صحبت کردن را میزارم پای خام بودن و کم سن بودن شما. هر کسی که مربی هست و درسی را تدریس می کنه دال بر ضعیف بودن اون نیست و این معنی را نمی ده که طرف نمی تونه سود کنه پس اومده مربی شده. الان شما بخوای نئو ویو را رایگان کار کنی به شدت فقر منابع داریم اونم بصورت ویدئویی و الان یه نفر پیدا شده که داره این امورش ها را رایگان در اختیار شما قرار میده و شما عوض قدر دانی دارید اینجور ناسپاسی می کنید.
      روزی که اقای محبی ویدئو ها را اماده کردند فراچارت را مختار گذاشتند که معرفی نرم افزار کش دیتا را داخل ویدئو ها قرار بدند یا نه، جوری که هیچ جای ویدئو این نرم افزار معرفی نشه. من با توجه به شناختی که از ایشان داشتم و می دونستم هدف ایشان بیشتر متمرکز روی آموزش هست تا فروش (که البته اگر هدفشان فروش هم باشه حق دارند چون برای تهیه اون هم زمان و تجربه گذاشتند هم هزینه). لذا گفتم بلامانع هست. و فقط در ویدئو اول اشاراتی به نرم افزار شد.
      امثال شما انسان های قدر ناشناسی هستید که حتی اگر این نرم افزار رایگان هم به دست شما برسه باز هم زبان تشکر ندارید و جز مایوس کردن و کم اجر کردن زحمات دیگران کاری بلد نیستید. در حال حاضر یکی از دوستان اندیکاتور کش دیتایی تولید کرده که با هماهنگی ها و تست شخص اقای محبی قرار هست به رایگان در سایت قرار بگیره اگر اقای محبی هدفشان فروش بود با این اندیکاتور موافقت نمی کردند.

      اگر اشخاصی چون اقای محبی نبودند الان اموزش های بازارهای مالی در انحصار و فروش مافیای این کار بود و شما کاربر عزیز باید میلیون ها تومان هزینه می کردید برای آموزش یا آستین همت بالا میزدید و در منابع انگلیسی دنبال نیاز های خود می گشتید (که بعید می دونم شخص شما هنر این کار را داشته باشد).

      در مورد کریس هم اون مجموعه اندیکاتور (جاپسین) توسط دوستداران ایشان نوشته شد و بصورت عام المنفعه منتشر گردید. (و قانونی وجود نداره که هر چیزی که منتشر میشه رایگان باشد. و هر چیز رایگانی هم بی ارزش نیست)

      ⛔️ کاربر bayern به هیچ عنوان دیگه اینجا کامنت ندید چون حذف میشه. فردی چون شما اجازه کامنت گذاشتن نداره چون جز مسموم کردن فضا کار دیگری از شما بر نمیاد.

    • 27.2
      j.a.v.a.d

      j.a.v.a.d

      در پاسخ به: bayern

      ببین دوست گرامی دندون اسب پیش کش رو نمیشمارند! این لحن صحبت کردن با هرکسی کار رو خراب میکنه! نتیجشم اینه که مردم از کرده خودشون پشیمون میشن! نمونش سعید خاکستر! شما برای چند ثانیه میای یه چیزی میگی ولی اثرش تا سالها میتونه بمونه!

    • 27.3
      AmirReza

      AmirReza

      در پاسخ به: bayern

      دوست عزیز

      کسی شما رو مجبور نکرده از این مجموعه استفاده کنین

      می تونین برین گرون ترین پکیج ها رو با بد ترین کیفیت خریداری کنین و فکر کنین که بهترین انتخاب رو داشتین

      استاد محبی عزیز با افتخاری که دادن و این پکیج رو رایگان تولید کردن، منت زیادی سر ما گذاشتن. پس بهتره که نمک میخوریم، لااقل نمکدون نشکنیم و قدر دان باشیم .ممنون از سایت فراچارت که یه بستر مناسب برای ارائه این کارای باکیفیت ایجاد کرده .

      در مورد نرم افزار کش دیتا، استاد محبی حق این رو دارن که بخوان رایگان عرضه کنن یا پولی. این موضوع به خودشون مربوطه و زحمات زیادی رو براش کشیدن.

      استاد عزیزم و مدیر محترم سایت فراچارت، لطفا به این افراد نمک نشناس توجهی نکنین و پر قدرت به کارتون ادامه بدید. بنده و جمعی از دوستان، همیشه قدر دان زحمات شما هستیم و براتون دعای خیر می کنیم. خدا قوت 🙂

    • 27.4
      محمد داود

      محمد داود

      در پاسخ به: bayern

      دوست عزیز اندیکاتور کش دیتا به کمک استاد محبی عزیز نوشته شد و به صورت رایگان در سایت فراچارت قرار گرفت.کاش یاد بگیریم دیگران را قضاوت نکنیم.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.