مطالب مرتبط

87 دیدگاه

  1. 26
    ramzi

    ramzi

    مثل همیشه عالی و مفید بود استاد

  2. 25
    هادی

    هادی

    با سلام خدمت همه عزیزان ، میخواستم تشکر کنم از جناب مهندس نورانی که زحمت کشیدن و آموزشهای بسیار مفیدی برای علاقه مندان منتشر کردن ، حقیقاتا از بهترین و مسلط ترین اساتید ایرانی هستن و با کلام نافذی که دارن حق مطلب رو به خوبی ادا میکنن و در عین حال بسیار متواضع و با اخلاق هستن ، پیشنهاد میکنم همه مطالب آموزشی ایشون رو بارها ببینید که هر جمله ای که میفرمایند نکته طلایی در معامله گری هست .
    از سایت وزین فراچارت هم تشکر میکنم که این حجم مطالب تخصصی را برای ما جمع آوری میکنه و باعث رشد علاقه مندان به این حوزه شده .

  3. 23
    R.A.S

    R.A.S

    بسیار عالی. با تشکر از استاد نورانی

  4. 22
    fallahi

    fallahi

    درود.سپاس فراوان از جناب مهندس علی نورانی .قدردان زحمات شما درگسترش دانش معامله گری میان ایرانیان عزیزم هستم . با آرزوی بهروزی شما وهمکارانتان در کارگزاری وینذور .
    وسپاس از مدیریت سایت وزرین ومحترم فراچارت .

  5. 21
    ARIAMARS

    ARIAMARS

    با عرض سلام و وقت بخیر مثل همیشه عالی و بی بدیل خسته نباشید استاد بزرگوار

  6. 20
    amiralifth

    amiralifth

    بسیار اموزنده ممنون از استاد نورانی

  7. 19
    Milad

    Milad

    عالییی بود
    با تشکر از مهندس نورانی

  8. 18
    hadi3300

    hadi3300

    استاد خیلی عالی بود.منتظر بقیعه آموزش ها هستیم

  9. 17
    basaeri

    basaeri

    جناب نورانی سلام و ممنون بابت ویدئو خوبتون .
    یه سئوال داشتم , در محاسبه همبستگی در تایم فریم های مختلف معمولا چه تعداد کندل در نظر گرفته می شود ؟
    باز هم ممنونم

  10. 16
    Hamid

    Hamid

    ممنون جناب نورانی عزیز، مثل همیشه فوق العاده بود

  11. 15
    EL

    EL

    ضمن سلام و سپاس فراوان از جناب مهندس نورانی و مدیر محترم بابت زحمات بی دریغشان ، خواهشمندم در صورت امکان وبینار آموزشی پیووت پوینت های محاسباتی جناب مهندس نورانی را در سایت قرار دهید تا از کلام نافذ و روانی بیان و تسلط علمی ایشان بهره بیشتری ببریم .

  12. 14
    Parham

    Parham

    سلام‌استاد خیلی ممنون برای فیلم‌های اموزشتینون واقعا عالی هستن
    استاد من به دوسایت مختلف برای همبستگی ها رفتم و جفت ارز های EUR/USD و USD/CAD ملاحظه کردم در یکی مقدار هبستگی در تایم فریم یک ساعته منفی ۷۸ بود و در یکی دیگه مثبت۲ درصد بود اگه میشه سایت معتبرش معرفی کنین

  13. 13
    علیرضا

    علیرضا

    با سلام خدمت جناب نورانی و مدیریت سایت فراچارت. مطلب بسیار کاربردی و واقعا عالی توضیح داده شد. منتظر آموزش های عالی دیگر جناب نورانی در آینده هستم. واقعا ممنون بابت توضیحات جامع و مثال های عالی. پاینده باشید

  14. 12
    Amir

    Amir

    سلام و خسته نباشی به استاد نورانی عزیز و مدیر محترم فراچارت.من از چه طریقی میتونم همبستگی هارو پیدا کنم؟؟؟تو هر سایتی زدم فقط توضیحاتشو داده بودن..اگ میشه لطف کنین سایت معتبر کنید ک بتونیم همبستگی های نیم ساعت و یکساعت جفت ارز هارو پیدا کنیم ممنون

  15. 11
    Amir

    Amir

    من به قانون کارما و کائنات بشدت باور و اعتقاد دارم…و مطمینم واسه ی مدیریت سایت فراچارت و اساتیدی ک اینقدر زحمت میکشن و تدریس رایگانی رو در اختیار مردم قرار میدن خیر و برکت و رحمت و نعمت بیشتری از سوی خدا وارد زندگیهاتون میشه و مطمینم تو کارتون موفق میشید ممنونم از مدیرت فراچارت(این مطلب خارج از بحث اموزشی بود)

  16. 10
    hamed

    hamed

    با سلام خدمت مهندس نورانی خاستم بپرسم سایتی که توی وبینار از اون استفاده کردین چه سایتی هست؟ توی فیلم سه سایت معرفی کردین ولی هیچکدوم شبیه سایتی نبودن که خودتون ازش استفاده کردین
    با تشکر

  17. 9
    kazem

    kazem

    با عرض سلام و خسته نباشی جناب نورانی آموزش ها بسیار عالی بود
    خیلی قابل فهم و جالب بود و یک سوال دارم خدمتتون
    اگر چنین مثالی باشه چگونه میشه تحلیلش کرد :
    Euro/Aud Signal buy
    Euro/USD ?
    Aud/Usd Signal sell
    با تشکر از شما و تمام تیم فراچارت

    • 9.1
      SEPEHR.TH

      SEPEHR.TH

      در پاسخ به: kazem

      سیگنال EURUSD از نوع Buy خواهد بود. بدین منظور باید در هر جفت ارز به وضعیت صعودی یا نزولی بودن ارز پایه (ارز اول یا Base) توجه کنید. برای مثال در جفت هایی که مطرح کردید داریم :
      EURAUD Buy Signal then EUR is Rising and AUD is Falling
      AUDUSD Sell Signal then AUD is Falling and USD is Rising
      EURUSD Neutral Signal Because EUR is Rising and USD is Rising
      در جفت ارزها همیشه یک ارز قوی و یک ارز ضعیف باعث ایجاد حرکت روندی قیمت می شود، زمانی که هر دو ارز قوی می شوند و یا هر دو باهم ضعیف، اگر میزان اختلاف محسوس باشد، روند قیمت به سمت ارز پایه (ارز اول) شکل خواهد گرفت و اگر میزان اختلاف جرئی باشد روندی عمل شکل نمی گیرد و شاهد بازاری خنثی و رنج خواهیم بود.
      جفت ارزها را به صورت یک کسر در نظر بگیرید که صورت کسر ارز اول یا پایه یا Base و مخرج کسر ارز دوم یا متقابل یا Quote که برای ما وضعیت ارز اول یا پایه ملاک خواهد بود.
      در کنار مقایسه کورلیشن باید به قدرت جفت ارزها نیز دقت کرد، کورلیشن فقط می گوید چند درصد این دو جفت ارز حرکتشان شبیه به هم هست و بیانگر بهترین جفت ارز از نظر اختلاف قدرت میان ارز پایه و متقابل نیست که هرچه این اختلاف بیشتر روند حرکتی پرشتاب تر و شکیل تر و هرچه قدرت ها برابر، روند رو به رنج و خنثی بودن میل پیدا می کند. به مفهوم گاوها و خرس ها توجه کنید. در کسر X/Y وقتی همزمان صورت و مخرج کسر به یک مقدار افزایش یا کاهش می یابد (هر دو صعودی هر دو نزولی) در مجموع کل کسر مقدار ثابتی خواهد داشت که این همان به مفهوم بازار رنج یا خنثی اشاره دارد. چرا که هیچ کدام از ارزها آنقدر قوی نیست که روند قیمت را به نفع خود به جریان بی اندازد و تمام توانش با ارز دوم (متقابل) خنثی می شود.

  18. 8
    Mehdi

    Mehdi

    بسیار عالی ، کاربردی ، با زبان ساده و روان

  19. 7
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با تشکر از جناب نورانی بابت وبینار مفید و کاربردی که در اختیار عموم قرار دادید و همچین مدیریت محترم وبسایت فراچارت. پایدار باشید.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.