مطالب مرتبط

206 دیدگاه

  1. 1
    محمدجواد

    محمدجواد

    سلام اقای فرزانه عزیز.دستت طلا بابت آموزش های بی نظیرتان.ایشالا همیشه سالم تندرست و در پناه خدا باشید.

  2. 0
    شهرام

    شهرام

    درود همایون جان. دارم دانلود می کنم. هنوز ندیدم اما مطمئنم مثل همیشه عالیه

  3. -1
    محمدامین

    محمدامین

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم
    می خواستم بدونم شما در این دوره با نرم افزار های ZET 9 و TIMING SOLUTION کار می کنید و طرز نصب کردن آنها گفته میشود؟
    و آیا آسترولوژی برای بازار فارکس هستش یا برای تمام بازار ها از جمله کریپتو و بورس هم جواب میدهد؟
    ممنون از زحمات بی دریغ تان
    یا علی

    • -1.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: محمدامین

      سلام تشکر
      برنامه zet گرافیک پایینی دارد و امکاناتش انچنان تفاوت خاصی با برنامه گن زیلا قسمت cosmogram ندارد و حتی بعضی اپشن های ان را هم ندارد بنابراین برای شروع استرولوژی گن زیلا بهترین اپشن است – برنامه تایمینگ سلوشن بدلیل دارا بودن اپشن های بسیار زیادش – و این که کمی کار کردن با ان برای یک فرد تازه کار سخت است برای الان پیشنهاد نمیشود اما در اینده احتمالا برای تایمینگ هم فیلم گرفته شود.
      استرولوژی برای تمامی بازار ها قابل استفاده است و مخصوص یک نماد یا یک بازار نمیباشد.

  4. -2
    سعید

    سعید

    سلام آقای فرزانه واقعا ممنونیم بابت آموزش رایگان و خوبتون. همانطور که بدون هیچ چشم داشتی ما رو تو این راه کمک میکنید خدا هم یار و یاورتون در هکه جای زندگیتون باشه و در تمام مراحل زندگیتون پیروز و پر از موفقیت و ترقی باشید.

  5. -3
    شهرام

    شهرام

    سپاس همایون گرامی. از یوتیوب کلیپ زیاد دیدم. اما کلیپ هایی که ساختی نسبتا مطالب جدید تری داشت.
    چند تا پرسش:
    درباره لوکیشن گفتید لوکیشن بروکر. بروکر ها لوکیشن های زیادی در کشورهای مختلف دارند لطفا بیشتر توضیح بدید. مثلا برای بروکرم نوشته اروپای شرقی. اروپای شرقی چندین کشور میشه. دقیقا کدوم کشور رو باید انتخاب کنم و دلیلش چیه؟
    در زیر شاخه کازموگرام دو تا گزینه هست. radix و transit
    لطفا تفاوت این دو و کاربرد هر کدام رو توضیح بدید.
    همچنین زیر شاخه planet:
    دو گزینه zodiac و market هست. تفاوت و کاربرد این دو تا چیه؟
    سپاس

    • -3.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: شهرام

      سلام تشکر.
      برای این موضوع لوکیشن میتونید از تریدینگ ویو استفاده بکنید و زمان هرجایی که میخواهید رو ست بکنید و تحلیلتون رو انجام بدید.
      در مورد دو تا سوال بعدی شما هم در اینده داخل ویدیو ها صحبت میکنم چون باید با فیلم نشون داده بشه حتما.

      • -3.1.1
        شهرام

        شهرام

        در پاسخ به: homayoon

        درود بر استاد فرزانه گرامی.
        گزینه لوکیشن دقیقا روی چه چیز هایی تاثیر میذاره؟
        تنها تاثیری که دیدم جابجایی سیارات هست.
        من دارم توی تهران تریدر می کنم. چرا باید تاثیر سیارات متاثر از لوکیشن بروکر باشه.
        بازم سپاس از بخشش بدون چشم داشت شما

  6. -4
    meysam

    meysam

    با سلام و خسته نباشید بر استاد فرزانه
    یه سوالی ذهنموخیلی درگیر کرده من دوستایی دارم که با استرولوژی باگنزیلا نقطه زنی میکنند من خودم سه ماهه روش کار میکنم ولی خطا زیاد داره
    ایا واقا نقطه زنی با استرولوژی ممکنه؟
    ممنون بابت ویدیو های باارزش تون

    • -4.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: meysam

      سلام دوست عزیز به دلیل گستردگی علم استرولوژی نمیتوان اینطور مقایسه کرد که چون فردی خطا ندارد در ورودش و فرد دیگری خطای زیاد دارد مشکلی وجود دارد در این بین.نوع روش و مدت زمانی که یک فرد بر روی ان کار کرده و عوامل متعدد دیگری وجود دارند که میزان دقت این سبک را مشخص میکند و در جواب شما هم میگویم که بله ، اگر فردی ترکیبات درستی را پیدا کند و بر روی‌نماد درست بکار بگیرد میزان خطا بسیار پایین‌میایید.

  7. -5
    محمدامین

    محمدامین

    سلام استاد وقت تان بخیر
    در فیلم دوم هنگامی که مرکوری رو می شمارید اشتباها از ۶۵ به ۶۱ میروید این اشتباه بوده یا خیر؟
    در چرخش سیارات به دور زمین شما گفتید خورشید حرکت برگشتی ندارد اما به نظرم علاوه بر خورشید ، ماه هم حرکت برگشتی نداشته باشد درست هستش؟

  8. -6
    behnamgtri

    behnamgtri

    در عجبم از فراچارت برای ترویج این گونه خرافات !!! افسوس

    • -6.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: behnamgtri

      آسترولوژی چیزی نیست که ما بهش پرداخته باشیم. علم نوظهوری هم نیست. یه سرچ ساده داخل گوگل انجام بدید می بینید که طرفداران خاص خودش را داره. اگر درمورد چیزی اطلاعات نداریم نباید سریع به اون برچسب بزنیم. میشه از کنارش راحت گذر کرد و بی تفاوت بود. تمام.

    • -6.2
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: behnamgtri

      استرولوژی و دقیق تر بگیم استرولوژی مالی علمی نیست که با ۴ کلمه حرف و جمله عامه پسند بشه ردش کرد و قدمتش هم خیلی بزرگ تر از این حرفاست،متاسفانه در ایران صحبت خاصی بر رویش انجام نشده و افراد به دلیل نداشتن اطلاعات یا تعصب برروی سبک های خود ، شروع به گفتن جملاتی مثل خرافات و … میکنند قبل از این که حتی بتوانند درک کنند و یا اصلا تحقیقی در این مورد بکنند.

    • -6.3
      travel

      travel

      در پاسخ به: behnamgtri

      دوست گرامی
      تجربه ۲۰ ساله من در بازارهای مالی داخلی و خارجی میگه شما وقتی تو سایت فراچارت داری میچرخی و میگردی یعنی تا حالا نتونستی روش درستی برای سود گرفتن منظم و دائمی پیدا کنی .پس وقتی هنوز خودت در حال آزمون و خطا هستی به روشی که هیچ اطلاعات درستی ازش نداری که البته اطلاعاتی به اون صورت هم به فارسی وجود نداره که بخوای دنبالش باشی , پس حق نداری که بگی خرافه
      فعلا همین آقا با همین روشی که شما اینطوری بهش میگی داره بی دریغ به هموطنانش آموزش رایگان میده که دمشم گرم خدا به جوانی اش برکت بده
      شما برو خود را باش

    • -6.4
      kamran

      kamran

      در پاسخ به: behnamgtri

      برای کسب و یادگیری خرافات باید پول خرج بکنی.خرافات معمولا در پکیجهای چند میلیونی یا چند صد میلیونی در بازار فروخته میشه. در عجبم از اینکه چرا مردم کشورم حاضرند پول بابت خرافات پرداخت کنند ولی واسه کسانی که زحمت میکشن و علمشون رو بی دریغ در اختیار عموم قرار میدن زبون به دهن نمیگیرن.با همین آسترولوژی یه بنده خدایی تویه کانال تلگرامش که فقط بورس ایران رو تحلیل می‌کرد قبل از انتخابات آمریکا نوشته بود امسال در آمریکا یه اتفاقی خواهد افتاد پرسیده بودند چه اتفاقی؟ گفت بنشینید و تماشا کنید و انتخابات آمریکا به درگیری کشیده شد. درسته شبیه جادو میمونه ولی یک علم هستش و چون من و شما ازش بی خبریم دلیل نمیشه اسم خرافه بذاریم روش.بارها شنیدم که گفته شده اولش فکر می‌کنید جادوگری هست ولی دوست عزیز اتفاقاتی که در دنیا میفته در هر چیزی در زندگی در مارکت و…. دوباره تکرار میشه. شما صبر داشته باش و از روی نتایج قضاوت کن.

  9. -7
    sh

    sh

    با سلام و ارادت خدمت استاد فرزانه
    ببخشید از اینکه اینجا این سوال رو میپرسم چون در قسمت قبلی پرسیدم جواب نگرفتم.گفتم اینجا شاید زودتر دیده بشه :
    اکسپرت چرخشی مربع ۹ تای را دانلود کرده و در پوشه اکسپرت گذاشتم ولی کار نمیکنه ایا تاریخش منقضی شده ؟ فایل risk_percentage هم همینطوره عمل نمیکنه ؟ لطفا راهنمای بفرمایید.

    • -7.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: sh

      سلام دوست عزیز اکسپرتی که در فراچارت قرار دارد بدون هیچ محدودیتی هست و مشکلی ندارد و اگر دچار مشکل شدید احتمالا بخاطر این است که باید اعداد را بالا تر بیاورید تا بر روی چارت بیوفتند-اکسپرت risk در فراچارت نیست و ربطی هم به دور هایی که قرار گرفته است ندارد و تایمش تمام شده است اما سعی میکنم دوباره ان را قرار دهم برای دوستان.

      • -7.1.1
        sh

        sh

        در پاسخ به: homayoon

        سلام و ممنون از پاسخگوی شما این مورد با راهنمای شما حل شد. فقط هنگام بدست اوردن حمایت و مقاومت ها با اینکه تمام زاویه ها بر روی گزینه true ست شده همه زوایای مقاومت ها رو نشون میده ولی زوایا ی حمایت رو تا ۳ زاویه نشون میده سایز فونت رو هم کم کردم ولی مشکل حل نشد؟

  10. -8
    majid

    majid

    با سلام و خسته نباشید در ویدیوی ۴ شما مثالهایی از بازارهای بورس و کالاها زدید می خواستم بدونم برای بازار فارکس چطوری باید استفاده بشه مثلا روی جفت ارز gbpusd؟
    چطوری باید نقطه ورود به معامله خرید یا فروش و همچنین جهت مارکت رو پیش بینی کرد و ضمنا نقاط tp و sl به چه صورت باید تعیین بشوند؟
    با تشکر فراوان

    • -8.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: majid

      سلام دوست عزیز – در ویدیو ها اعلام کردم که مثال های زیادی به مرور زده میشود بر روی چارت ها مختلف اما نیازمند زمان هست تا مطالب ابتدایی تکمیل شوند.
      در مورد s.l – t.p هرکس با توجه به نحو ورودش باید مشخص کند که میخواهد چه برنامه ریزی داشته باشد اما اگر میخواهید با شادو ها معامله بکنید در دور ابزار های گن که در همین سایت قرار دارد نحو استفاده از ان گفته شده.

  11. -9
    hami

    hami

    salam lotfan pdf ketab zaban asli ya har pdf dige ro gharar bedin ta betoonim bekhonim ghabl az filmha mamnoon

  12. -10
    Mehdi24

    Mehdi24

    سلام همایون عزیز وقت بخیر
    یک سوال
    از آسترولوژی در تایم های پایین هم میشه استفاده کرد مثل ۵ دقیقه یا ۱۵ دقیقه؟
    دقتش در چه حدی میتونه زیاد باشه (پایینترین تایم فریم قابل استفاده اش چیه؟)

    • -10.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: Mehdi24

      سلام دوست عزیز
      بهتر است برای علمی به بزرگی استرولوژی ما هم بزرگ تر از تایم های پایین و ترید های کوتاه مدت فکر بکنیم و دنبال اهداف بزرگی تری همچون پیشبینی روند های میان مدتی و بلند مدتی یا زمان های دقیق برگشت های بزرگ باشیم – برای معاملات در تایم های پایین سبک های بسیار بسیار زیادی وجود دارد که این امکان را به شما بدهد اما هیچ سبکی وحود ندارد که بتواند قدرت پیشبینی های استرولوژی را داشته باشد.

  13. -11
    محمدامین

    محمدامین

    سلام استاد
    ۲ فیلم جدید رو نگاه کردم خیلی عالی منتظر فیلم های بعدی تان هستم
    فقط یک سوال داشتم
    آسترو در بازاری مثل آتی که واقعا نمودار هاش مزخرف هست هم جوابگو هست؟؟

  14. -12
    kamran

    kamran

    سلام و خسته نباشید و تشکر فراوان از استاد فرزانه عزیز. خیلی ممنون به خاطر اطلاعات مهم و کاربردی که به رایگان در اختیار عموم قرار دادید. طی چند سال آینده نتیجه این لطف شما نسبت به جامعه تریدری ایران مشخص میشه و مزد زحمات بی دریغتون رو با استیتمنت مثبت دانشجویان خواهید گرفت. در آخر خواهشم از دوستان تریدر این هست که صبر داشته باشیم تا با روش‌های گن کاملا آشنا بشیم و زود تصمیم نگیریم و از این شاخه به اون شاخه نپریم تا کم کم به نتایج دلخواهمون برسیم. استاد فرزانه سه دسته آموزش تا الان ارائه کردند و واقعا قیمتی نمیشه روی این آموزش‌ها گذاشت. تویه ایران تعداد خیلی کمی هستند که مثل استاد فرزانه این علم رو با این کیفیت بلد هستند و به این فکر کنید که چه دل بزرگی میخواد که علمی رو که سالها واسه به دست آوردنش زحمت کشیدی به صورت رایگان در اختیار عموم قرار بدی.به امید روزهای خوب برای جامعه تریدری ایران و با آرزوی بهترینها برای استاد فرزانه عزیز

  15. -13
    parchami

    parchami

    سلام استاد عزیز از شما واقعا سپاسگزارم تمام دورهها رو با شما دارم اجرا میکنم عالی هستن .
    ببخشید روی سایتی که معرفی کردید solarsystemscope.com اگر اشتباه نکنم خورشید در مرکز هست چگونه میشه زمین رو در مرکزش گذاشت
    با اشتیاق منتظر بقیه آموزش های عالی شما هستم

  16. -14
    Ehsan

    Ehsan

    سلام.
    ممنونم از ویدیو هایی که میگیرید. من دوره های گن و استرو زیادی رو دیدم و همیشه ازشون استفاده میکنم و از نرم اقزار تایمینگ هم تقریبا برای تمام معاملات استفاده میکنم که همانطور که گفتید خیلی پیشرفته تره ولی گنزیلا برای یه سری چیزا خیلی سرعتی تره. منتها بعضی نقاط مبهم هست برام تو این نرم افزار.
    یکی اینکه اون زوایای قیمت با سیارات که نرم افزار نشون میده و در حالت دیفالت خاکستری هست چه کاربردی دارن؟ ازشون میشه استفاده کرد؟
    پیش بینی ای قیمتی که نرم افزار برای آینده میده برای جفت ارزها و کارنسی بر چه منطقی هست و چجوری میشه ازش استفاده کرد؟

    بعدا کلی سوال دارم که بازم میپرسم.

    سپاس از شما

    • -14.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: Ehsan

      سلام اسپکت هایی که خود قیمت با سیارات مختلف میسازند هم بر روی تغییر روند ها تاثییر گذار هست و بله ۱۰۰ درصد استفاده دارند.
      برنامه گن زیلا – اپشنی برای پیشبینی قیمتی ندارد و چیزی در قالب چارت – خط – گراف برای روند اینده قیمتی به شما نمیدهد و مانند تایمینگ سلوشن که چند ده استراتژی برای پیشبینی قیمت دارد – نیست.

    • -14.2
      شهرام

      شهرام

      در پاسخ به: Ehsan

      سلام آقا احسان. خوراک دیتای نرم افزار تایمینگ سولوشن رو با چه اسکریپت یا اکسپرت یا نرم افزاری می گیرید؟
      من با اکسپرت آقای افشاری می گیرم اما موقع ایمپورت دیتا، نمودار رو نشون نمیده، لطفا راهنمایی کنید تنظیمات نرم افزار رو چطور انجام بدم تا دیتا رو بشناسه؟
      سپاس

  17. -15
    alireza

    alireza

    با سلام ودرود فراوان وعرض تشکر وخداقوت به شما استاد عزیز امیدوارم همیشه تندرست باشید سئوالی از خدوتتون دارم اینه که در کشور ما ایران برای تنظیم زمان در تریدینگ ویو وگن زیلا کدوم زمان رو ست کنیم؟ و ایا فعال بودن مربع نه تایی در گن زیلا هنگام استفاده از استرالوژی کمکی به ما می کنه؟

  18. -16
    parchami

    parchami

    سلام
    چرا جایگاه برج ها در گن زیلا موافق عقربه های ساعت است ولی در کتابها نوشته شده خلاف عقربه های ساعت مثلا کتاب نظریه گن جلد ۲ صفحه ۹۴
    سپاسگزارم بابت آموزش عالی تون

    • -16.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: parchami

      سلام در دوره مربع ۹ تایی هم اعلام کردم که جهت زوایه ها تفاوتی برای شما ندارد – در این دوره هم تفاوتی ندارد چون تمامی سیارات از برج aries شروع به چرخش میکنند و به همان برج هم بر مگیردند.
      در ان کتاب کلا همه چیز را بر خلاف ساعت گرفته و خودش هم اعلام کرده تا زمانی که مربع ۹ تایی یا شکل هندسی که از ان برای چرخش اعداد استفاده میکنید ساعت گرد باشه – تفاوتی برای شما ندارد بحث ساعت گرد یا پاد ساعت.

  19. -17
    Mohammadnaseri

    Mohammadnaseri

    با سلام خدمت استاد عزیز. من ویدو های قبلی دوره گن زیلا رو دیدم عالی بود. و از لهجه و نحوه صحبت کردنتون هم خیلی خوشم اومد ساده و خودمانی. ازتون می خام این دوره ها رو ادامه بدین ممنون میشیم .. و از اینکه رایگان ارایه میدین در این شرایط افتضاح داخلی و این ضرر های هنگفت که مای تازه وارد تو بورس کردیم خیلی لطف کردین و اما بعد اگر امکانش باشه ویدوها خلاصه تر بشه ی کم ممنون میشم اگر امکانش باشه … یعنی سریع تر پیام رو انتقال بدین وقت کمتری صرف بشه … بازهم سپاس

    • -17.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: Mohammadnaseri

      سلام دوست عزیز خدارشکر که مفید بوده دوره ها🌹🌹
      نهاییت سعیم رو در خلاصه کردن مطالب و در عین حال کامل و از ابتدا بودن مطالب میکنم ولی باز هم ممکن هست بعضی جا ها مطالب طولانی و خسته کننده بشه البته چندین بار تکرار کردم که ابتدای کار این احتمال بالا هست اما به مرور بهتر میشه.

  20. -18
    Mohammadnaseri

    Mohammadnaseri

    و ی نکته دیگه اینکه ما اگر بخایم خرید و فروش طلای جهانی رو انجام بدیم تو چ سایت یا صرافی باید ثبت نام کنیم اگه لطف کنین ی ویدو یا راهنمایی هم برای این بکنین ممنون میشم بسیار سپاس

  21. -19
    Ak987600

    Ak987600

    سلام استاد
    خیلی سپاسگزاریم از آموزش های صادقانه و دلسوزانه شما
    استاد اگه ممکنه در مورد ساختن استراتژی هم فیلم بزراربد من تک تک ویدیوهای شما را می بینم و روی انها تمرین میکنم اما قادر به ساخت یک استراتژی ساده‌هم نیستم اگه ممکنه در این مورد هم اموزش بدید یا اگر امکان داشت در مورد استراتژی خودتان به عنوان نمونه توضیح دهید
    خیلی ممنون🙏🙏

    • -19.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: Ak987600

      سلام دوست عزیز خواهش میکنم🌹🌹
      حتما در برنامه قرارش میدم ولی یادتون باشه که بخش عمده ساختن یک استراتژی به خود فرد بر میگرده و این موضوع رو چندین بار تکرار کردم که افراد باید ببینند که با کدوم موضوعات راحت تر هستند تا به مرور زمان بتوانند برای خود سبک بسازند اما حتما یک سری صحبت های کلی بر روی ان انجام میدهم.

  22. -20
    mahdi

    mahdi

    سلام
    لطفا با قدرت بیشتر به آموزش های خود ادامه دهید.

  23. -21
    حسن خراسانی

    حسن خراسانی

    با سلام خدمت استاد همایون فرزانه یک خواهشی داشتم که چرخه ۲۴ تایی و ابزار vortex در گنزیلا را هم آموزش بدهید با تشکر از زحمات فراوان شما

  24. -22
    mehran901

    mehran901

    من خیلی کم ممکنه برای ثبت نظر در سایتی ثبت نام کنم ولی واقعا اینقدر کار شما ارزشمنده که فقط امیدوارم خدا هرچیزی میخواین بهتون بده کاش یک لینک بذارید هرکس دوست داره بتونه با پرداخت مبلغی از کار حمایت کنه به نشانه قدرشناسی

    • -22.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: mehran901

      سلام دوست عزیز خدارشکر که دوره ها براتون مفید بوده🌹🌹
      دوستان زیادی مثل شما لطف داشتند و این موضوع را بیان کردند برای همین اگر قصد کمک کردن مبلغی را دارید میتونید به سایت فراچارت این مبلغ را اهدا بکنید – تا قوی تر کارشون رو ادامه بدهند.

  25. -23
    sahand

    sahand

    سلام
    ممنون از زحمات آقای فرزانه و تیم فراچارت
    من علاقه به یادگیری آسترولوژی از ابتدا تا حرفه ای رو دارم و نمیدونم از کجا باید شروع کنم که در نهایت با صرف وقت یکی دوساله توی کار تحلیل و ترید با سبک آسترولوژی حرفه ای بشم و کسب سود کنم
    ممنون میشم ی سری منابع مفید و خوب معرفی کنین که از صفر شروع کرده باشه آموزش
    همه این آموزش ها رو گذاشتم توی لیست دانلود که شروع کنم به دیدنشون ولی مایلم منابع بیشتری دم دستم باشه

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.