مطالب مرتبط

9 دیدگاه

  1. 1
    amir.da

    amir.da

    درود
    آیا این مطلب منبعی داره ؟
    یا کاملاً اثری از آقای خیری است ؟

  2. 0
    مجيد حاجي

    مجيد حاجي

    با عرض سلام
    . چند ماهی است از مطالب متنوع و بسیار سودمند سایت شما بهره میبرم . قبلا در حد صفر بودم ولی اکنون به مدد آموزشهای فراچارت درحد بسیار خوبی رشد کرده ام . امروز من بعنوان یک کار آموز در سایت فراچارت مشغول آموزش هستم و شما بعنوان یک استاد برای من همیشه دارای حرمت و احترام زیاد خواهید بود . در طول این مدت بصورت مستقیم بجز یکبار در اوایل از شما تشکر و قدر دانی نکرده بودم که به این وسیله نهایت تشکر و سپاسگذاری خود را از شما اعلام میکنم . البته در سایتهای دیگری که فعالیت میکنم بارها از شما نام برده و به آنها مراجعه به این سایت و مطالعه مطالب ناب این سایت را توصیه کرده و خواهم کرد . در این فضای بی اطلاعی و گرانفروشی اطلاعات این کار شما بسیار با ارزش و مقدس است . برای شما و همکاران آرزوی موفقیت سلامتی و شادی روزافزون دارم . درود بر شما و کار پسندیده شما . اگر روزی به حدی برسم که توانایی خدمت به دیگران را در این ضمینه داشته باشم حتما اینکار را با همکاری خالصانه با شما و با کمال میل و با افتخار انجام خواهم داد . با تشکر و قدر دانی از زحمات شما مجید حاجی یک کار آموز (دانش آموز ) در سایت فراچارت

  3. -1
    غلامرضا

    غلامرضا

    با سلام و خدا قوت خدمت شما مدیران محترم سایت فراچارت
    مطالبتون همیشه عالی و خوب هستند و بخصوص که بعضی از مطالبتون واقعا عالی و خیلی خیلی خوب هستند
    یک سوالی داشتم از خدمتتون
    این پول هوشمند هم تو بورس خیلی کاربرد داره آیا اندیکاتوری هست که بتونه پول هوشمند رو نشون بده؟فرمولی هست برای آمی بروکر که بشه فهمید پول هوشمند کی وارد سهم میشه؟

    • -1.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: غلامرضا

      ممنون از لطف شما. شناسای پول هوشمند کار ساده ای نیست که اگر ساده بوده همه دنیال پول هوشمند راه می افتاند. لذا همانطور که در مقاله اشاره شده باید ساختار بازار را به خوبی بشناسید. یک سری اندیکاتور حجم هست ولی باید در کنار تحلیل بازار استفاده کنید.

  4. -2
    مهدی شایسته فر

    مهدی شایسته فر

    در واقع نوشته این بزرگوار خلاصه روش معروف تحلیل بازه حجم یا VSA می باشد که امروزه جایگاه بسیار مهمی در معاملات بازارهای سهام و فارکس و موارد مشابه دارد. این روش در اوایل دهه هشتاد میلادی توسط تام ویلیامز و بر اساس نظریه ریچارد وایکاف معرفی گردید.
    برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ذیل مراجعه نمایید۰

    http://www.volumespreadanalysis.com/index.asp

  5. -3
    حمید خواجه زاده

    حمید خواجه زاده

    با سلام

    در مورد روش های آنالیز اسپرد حجم (شناسایی پول هوشمند) ، منبع معرفی میفرمائید لطفا

  6. -4
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با تشکر از جناب خیری بابت تشریح شفافِ فرآیند پول هوشمند (Smart Money) و مدیریت محترم فراچارت.
    اخیرا سبکی تحت عنوان “volume trading” و “order flow” رواج چشمگیری یافته است که از اهداف آن : آنالیز حجم معاملات و جریان سفارشات در مارکت که به بررسی پارامتر حجم در مقیاس زمان، جریان عرضه و تقاضا، لاتیج معاملات، تمرکز سفارشات، اوردر بوک و … بررسی هایی انجام داده و متناسب با سنتیمنت بازار در خصوص مسیر محتمل پیشروی قیمت سیگنال دهی می کند.
    برای بورس ایران نیز برخی از شرکت های داده کاوی، جداولی را تحت عنوان خرید یا فروش های عمده و هشدار پول درشت، حجم مشکوک و . . . به منظور بررسی حجم معاملات در اختیار معامله گران قرار می دهند.
    – پیوست : تصویری از جریان سفارشات و ولوم پروفایل روی چارت قیمت.

    Screenshot_14

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.