مطالب مرتبط

17 دیدگاه

  1. 1
    pour

    pour

    انصافا اموزشهای استاد اسلامی حرف ندارن.ساده و شیوا و قابل فهم.ممنون از فراچارت عزیز

  2. -1
    AS

    AS

    سلام و عرض احترام
    سال نو را به شما مدیر محترم و همکاران و استادان گرامی تبریک عرض میکنم و امیدوارم شما گروه فراچارت و ما و مردم عزیز ایران و مردم دنیا در سلامت کامل به دوران بهتری برسیم.
    با تشکر فراوان از زحمات شما جلالی

  3. -2
    aryan

    aryan

    عالی بود .من هرچی یاد گرفتم مدیون فراچارت هستم و همه جا هم میگم اینو خسته نباشین

  4. -3
    mhmd

    mhmd

    سلام خسته نباشید ممنون بابات اموزشای عالی و مفیدتون
    ی سوال داشتم استاد
    میدونم به این موضوغ مربوط نیست ولی نمیدونستم چطوری باهاتون در ارتباط باشم
    میخواستم بینم شما ویدیویی مبنی بر اموزش پرایس اکشن اپلود نکردید و اینکه در کل نظرتونو در خصوص پرایس اکشن بدونم

  5. -4
    Habib

    Habib

    سلام و خسته نباشید کلا تو هر سطحی هم که باشی آموزش های استاد اسلامی دلنشینه

  6. -5
    kagan

    kagan

    سلام وقت بخیر.ممنون از استاد عزیز برای اموزشهای خیلی خوب و مفیدشون و سایت محبوب فراچارت.یه سوالی داشتم در رابطه با الگوهای هارمونیک که هرچی سرچ زدم جوابش تو نت نبود.ایا نسبت های فیبو باید دقیقا برابر با نقاط تغیر روند در الگو باشه تا نوع الگو یا پایان روند اگو مشخص بشه یا کمی بالا یا پایین مشکلی نداره

    • -5.1
      SEPEHR.TH

      SEPEHR.TH

      در پاسخ به: kagan

      محدوده هایی فیبوناچی و کلاسترهای قیمتی که از روی هم افتادن و مجاور نزدیک چند تراز فیبوناچی ایجاد می شوند به صورت زون و ناحیه هستند، نه یک قیمت و عدد خاص. به عبارتی این نواحی در طرفین خود دارای سایه یا هاله ای از پتانسیل برگشتی می باشند که قیمت می تواند از هر نقطه ای از این زون برگشت کند، نکته ای که بسیار حائز اهمیت هست و عمدتا نادیده گرفته میشود، نحوه صحیح ترسیم فیبوناچی بر روی کندل هاست. بعضا افراد گویی به صورت دلبخواهی فیبوناچی رو جوری روی سوئینگ ها ترسیم میکنند که با تراز های فیبو را به قیمت بخورانند! این صحیح نیست. سایه ها (شدوها) مهم هستند، چرا که در تایم های پایین همان سایه ها خود چندین کندل قیمتی هستند و در آنها معامله صورت گرفته که آنجا حضور دارند و نباید از آنها چشم پوشی کرد. بعضا دیده می شود فیبو را جوری ترسیم می کنند که الگوی هارمونیک از کلاس A می شود، ولی اگر به ترسیم صحیح و نگاه دقیق تر به قیمت نگاه شود الگو از کلاس B هست. به این موارد توجه ویژه کنید که متاسفانه کمتر به موارد کلیدی توجه میشود و از هر جای کندل که دلمان خواست نباید فیبو ترسیم کنیم.

  7. -6
    sasookey

    sasookey

    این آموزشهای فقط آشنایی اولیه با الگوهای هارمونیک برای مبتدیان هست ، لطفا بعد از دیدن فقط این ویدیو ها به هیچ عنوان در استراتژی معاملاتی ازشون استفاده نکنید ، این آموزش ها برای کسانی مناسب هست که میخوان الگوی هارمونیک رو شروع کنن و به عنوان یه آشنایی اولیه این آموزشها رو نگاه کنن که فراگیری اون براشون آسون تر باشه و گیج نشن ، و بعد از دیدن این آموزشها سراغ آموزشهای تخصصی تر برن تا براشون بیشتر قابل هضم باشه .

    تشکر از آقای اسلامی عزیز و سایت فرا چارت.

  8. -7
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با تشکر از آموزش به زبان ساده ی جناب اسلامی و مجموعه فراچارت.
    پایدار باشید.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.