مطالب مرتبط

29 دیدگاه

  1. 1
    Javad

    Javad

    دوستان کسی اینجا سبک گلن نیلی رو کار کرده و نتیجه گرفته؟

  2. 0
    TNT

    TNT

    با تشکر از آقای اسلامی بابت آموزش هاشون فقط یک انتقاد کوچیک از آقای اسلامی دارم و اونم اینه که در مبحث های آموزشیشون سعی کنن کمی از جزئیات بپرهیزن چون حجم بالا کلیپ و تعداد زیاد کلیپ ادمو خسته میکنه
    با تشکر از جناب اسلامی استاد عزیز ما

  3. -1
    Javad

    Javad

    من که گیج شدم! اقای ژند در کلیپ موج شماریشون گفتند طبق گفته اقای گلن نلی موج ۴ میتونه وارد محدوه موج ۱ بشه و روند هارمونیکی میشه و خودشون تو شمارش امواجی که انجام دادند دیدم با اینکه موج ۴ وارد محدوه موج ۱ شد شمارش رو انجام دادند. حالا شما و خیلی های دیگه میگید نباید موج ۴ وارد محدوه موج ۱ بشه و اگه شد موج شماری رو غلط انجام دادیم! الان یکی بگه کی به کیه؟!

    • -1.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: Javad

      در بحث موج شماری الیوت تعدد آرا خیلی زیاده. به خاطر همین هست که معمولا دو الیوت کاری را نمی تونید پیدا کنید که یک موج را دقیقا مثل هم شمرده باشند. در ضمن اقای اسلامی الیوت کلاسیک را تدریس کردند. الیوت به سبک گلن نیلی چیز متفاوتی هست.

      • -1.1.1
        Chista

        Chista

        در پاسخ به: مدیریت

        سلام
        خدا قوت
        اول اینکه تشکر میکنم از اینکه آموزش های بسیار خوبی را به صورت رایگان در اختیار همه افراد قرار میدهید.
        سوالم این هست که جناب آقای اسلامی در اوایل فیلم دومشون میفرمایند که هیچ گاه موج ۴ نباید داخل موج یک بشود و به قول شما الیوت کلاسیک هست ولی در همان فیلم دقیقه ۶:۳۰ مثالی را اوردند که دقیقا وارد موج یک شده و جناب اسلامی روی آن تحلیل کرده اند یعنی دو دقیقه بعد حرف ایشان نقض شده.اگر لطف کنید یکم بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنید و راه نمایی ممنون میشم
        چونکه من به عنوان یک مبتدی واقعا گیج شدم
        ممنون از شما

        • -1.1.1.1
          SEPEHR.TH

          SEPEHR.TH

          در پاسخ به: Chista

          بعضی مواقع که موج ۱ یا A از نوع Leading Diagonal و همچنین امواج ۵ یا C از نوع Ending Diagonal هستند. در حرکات impulse (حرکتی، جنبشی) که شامل ۵ موج می باشد در پترن های اندینگ موج ۴ با موج ۱ همپوشانی و اورلپ دارد، مثال ارائه شده در این مجموعه هم محتمل همان پترن اندینگ هست. در پترن های اندینگ به طور استثناء نفوذ موج ۴ به حریم موج ۱ بلامانع هست ولی در حرکات impulse تیپیکال ۵ موجی قانونِ عدم همپوشانی موج ۴ و ۱ همچنان برقرار هست.
          – البته در بازار کامودیتی ها گفته میشود بعضا موج ۴ اندکی هم به حریم موج ۱ نفوذ می کند و این مقدار قابل چشم پوشی بوده و منجر به ابطال موج شماری نمی شود.

  4. -2
    مصطفی

    مصطفی

    با تشکر از آقای اسلامی و سایت فراچارت .اگه امکان داره بقیه ویدوها را هم بزارید و در مورد الگوهای اصلاحی هم اگه میشه بیشتر توضیح بدید.

  5. -3
    احسان

    احسان

    با سلام
    با تشکر از ویدوهای خوتون. به نظرم مطالب خیلی ساده و روان بیان کردید

  6. -4
    علی .ض

    علی .ض

    ویدیو های آقای محسن اسلامی بسیار خوب و عالی است. دکتر ژند هم بسیار خوب موج شماری را تدریس کرده اند. اما ما کتاب آقای مهدی میرزایی عزیز را هم داریم که اتفاقا این نکته موج چهار را توضیح داده اند که در شرایط خاصی می تواند همپوشانی داشته باشد.
    از سایت شریف فراچارت سپاسگذارم.

  7. -5
    ایمان شجاع

    ایمان شجاع

    موج چهار هیچگاه در امواج پیشرو موج یک رو نقص نمی کنه …
    اونوقت در دقیقه پنج و سی بخش اول سیکل پیشرو موج چار در یک روند نزولی وارد موج یک شده و داره به عنوان موج پیشرو معرفی میشه !!!!

    در انتخاب آموزش دهندگان دقت کنید .

  8. -6
    Mohamad

    Mohamad

    سلام خدمت همه دوستان و مدیر سایت بسیار خوب فراچارت
    ببخشید بنده میخوام تحلیل تکنیکال رو یاد بگیرم ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم اگر امکان داره سرفصل های یادگیری تحلیل تکنیکال از اول تا اخر رو ذکر کنید ممنون میشم

  9. -7
    Alias

    Alias

    با سلام و سپاس فراوان از تمامی اساتید و دست اندر کاران سایت خوب فراچارت
    خواستم یه تشکر ویژه از جناب محسن اسلامی بکنم که آموزش هاشون واقعا عالیه با تسلط کاملی که هم به مطالب مورد تدریس دارن و هم به کاربرد بجای کلمات و جمله بندی خوب، ویدیو هاشون سه تا ویژگی اساسی داره پربار، روان و خلاصه. متاسفانه بعضی اساتید با وجود این که به مطلب تسلط دارن نحوه توضیح دادنشون خیلی خسته کننده هست.

  10. -8
    mehrasby

    mehrasby

    سلام امروز کلا مثل اینکه سایتتون مشکل داره هیچی دانلود نمیشه از ویدیوها

  11. -9
    TAKIN

    TAKIN

    با سلام
    ممنونم بابت آموزشهای روان و خوبتون

  12. -10
    ayoob

    ayoob

    سلام /چرا دانلود نمیشه و از کامپیوتر و نرم افزار دانلود منیجر هم استفاده می کنم و خطا می زنه و ارور هم به این شکل است لطفا راهنمایی بفرمایید
    Attention!!

    The file “01_ElliottWave_MohsenEslami.mp4” has been blocked. The file is larger than the configured file size limit.

    URL: http://dl.farachart.com/movie/ElliottWave_MohsenEslami/01_ElliottWave_MohsenEslami.mp4

  13. -11
    hamidreza9683

    hamidreza9683

    با سلام و عرض تشکر بابت سایت استثنایی تون
    بده یک انتقاد و یک پوینت منفی دارم از عملکرد اقای اسلامی در تدریس امواج الوت. کاملا مشخص هست ک ایشون خودشون به الیوت مسلط نیستند چون تعداد اشتباهات بسیار بسیار زیادی دارند ک از یک مدرس بعید هست…ورود موج ۴ به محدوده ی موج یک_ شکستن خط روند در موج شماری توسط موج ۴ _ تشخیص اشتباه زیگ زاگ به جای مسطح منظم و… از اشتباهات ایشان در حین تدریس بوده ک دقیقا قوانین و نکاتی ک خودشان در طول تدریس فرموده اند را نقض میکند. همچنین تعداد بسیار زیادی اشتباهات ریز و البته قابل چشم پوشی مانند نام گذاری یا بیان جا به جا ک بنظر بخاطر حواس پرتی می باشد نه نقص اطلاعاتی در تدریس ایشان مشاهده میشود.
    البته درخصوص علم و دانش جناب اقای اسلامی با کمال صداقت باید عرض شود ک در سایر دوره هایی ک بنده از ایشان دیده ام ب عنولن مثال تابلوخوانی .بسیار بالا بوده و همچنین قدرت تدریس مثال زدنی دارند.
    اما دوره ی اموزش امواج الیوت ایشان انچنان ک باید سطح بالایی ندارد و بنظر بنده سایت فراچارت با این همه اموزش های خوبی ک دارد باید یک فیلتر برای قراردادن دوره های اموزشی در این سایت بگذارد زیر از نظر پوشش دادن مباحث تحلیلی و غیر تحلیلی بسیار عالی عمل کرده و نباید در نظارت بر اپلود محتوا هایش طوری عمل کند ک بخاطر تعدد فایل های اموزشی فرضا تابلوخوانی مخاطب خود را دچار سردرگمی کند و کمیت فایل های اموزشی به کیفیت انها ترجیح داده شود.باتشکر

  14. -12
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با سپاس از آموزه های جناب اسلامی و نکات ظریف اشاره شده در این کورس آموزشی. از مجموعه فراچارت و مدیریت محترم بابت تمامی زحماتشان نهایت تشکر و قدردانی را دارم. پایدار باشید.
    – در پیوست تصویری از مجموعه تیپس های کاربردی در امواج الیوت گردآوری شده که برای علاقمندان می تواند مفید باشد.

    Elliott Waves

  15. -13
    javad

    javad

    ضمن عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت واستادگرامی .ازانجایی که اکثر مدرسین موج شماری را براساس نرم افزار دینامیک تریدر انجام می دهند لطفا آموزش این نرم افزاررادرسایت قراردهید باتشکر

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.