مطالب مرتبط

155 دیدگاه

  1. 76
    Ruquel

    Ruquel

    از این آموزش میتونم برای تحلیل ارز دیجیتال تکنیکال استفاده کنم؟

    • 76.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: Ruquel

      در تحلیل تکنیکال نوع بازاری که در آن تحلیل می کنید مهم نیست یعنی می تواند بورس تهران باشد یا بازار جهانی (ارزهای دیجیتال ، باینری آپشن ، فـــارکـس و ….) یا هر بازاری که در آن خرید و فروش وجود دارد. ولی هر چه لیکودیتی بازار (liquidity) یعنی نقد شوندگی آن بالا و طرف های عرضه و تقاضا قوی باشند (بازار عمیق باشد) بهتر و موثر تر جواب می دهد. همچنین در بازاهای دستوری و شاخص هایی که معامله ای در آن صورت نمی گیرد معمولا تحلیل تکنیکال به خوبی جواب نمی دهد. (بازار یا اقتصاد دستوری یعنی قیمت بر اساس قدرتی که حاکمیت یا مافیای آن کالا دارد تعیین می شود نه بر اساس جریان طبیعی عرضه و تقاضا)

  2. 75
    قهرمانی

    قهرمانی

    از دست اندرکاران سایت بسیار خوب فراچارت و استاد عزیز و بزرگوار آقای محسن قاسمی بی نهایت سپاسگذارم، انشاالله خدا اموات شما رو بیامرزد و به همه شما و خانواده تان سلامتی و موفقیت روز افزون عنایت فرمایید.

  3. 74
    saeidskh

    saeidskh

    یکی از بهترین آموزش های سایت فراچارت این آموزش هست

    • 74.1
      مهرشاد

      مهرشاد

      در پاسخ به: saeidskh

      سلام، بنده هم با این موضوع کاملا موافقم.
      قبل از هر چیزی لازم میدانم به نوبه خودم تشکر ویژه داشته باشم از تمامی عزیزان که زحمت کشیدند تا این ویدیو تهیه بشه و به دست ما برسد و بسیار سپاسگزارم از جناب قاسمی عزیز.
      واقعیت بعد از سالها حضور در بازار سرمایه تازه با مفهوم خیلی از مطالب به صورت عمقی با تدریس حرفه ای آقای قاسمی اشنا شدم و بدون اغراق یک کار کم نظیر به حساب میاد. مشتاقانه منتظر ادامه کار هستم به شخصه.

  4. 73
    ali

    ali

    با تشکر از سایت فراچارت و همچنین استاد بزرگوار اقای قاسمی. اموزش های ایشون خیلی خوب و فوق العادس فقط تنها مشکل اینه که خیلی دیر به دیر قسمت بعدی منتشر میشه اگر این مشکل هم برطرف بشه عالی میشه.ممنون از تهیه این دوره اموزشی.

  5. 72
    morteza8000

    morteza8000

    سلام
    باتشکر از سایت فوق العاده فراچارت و هچنین تدریس فوق العاده استاد قاسمی.
    تدریس استاد خیلی کامل است و به نکات ریز و کاربردی توجه کردن و اونها رو توضیح میدهند. واقعا ممنون

  6. 71
    MahsaKasraei

    MahsaKasraei

    سلام. خدا قوت به استاد محترم. واقعا مجموعه‌ی خوبی هست. من دیشب تازه شروع کردم، انقدر جذاب بود ک ۱۱ قسمت رو پشت هم دیدم 😅😅 (البته کسانی ک تازه شروع کردن توصیه نمیکنم پشت هم ببینن. حتما بعد هر جلسه حسابی تمرین کنید) هم برای کسانی که تازه شروع کردن مفید هست، هم کسانی ک از قبل اموزش دیدن نکات خیلی خوبی گفته شده. واقعا عالی هست.
    امیدوارم به زودی قسمتهای جدید ضبط و انتشار بشه🙏🏻

  7. 70
    محمد غریب

    محمد غریب

    سلام عرض می کنم.
    ببخشید یک ویدیو در کانال تلگرام از استاد قاسمی در خصوص مدیریت سرمایه و نوسان گیری بارگذاری کردید امکان دارد که استاد یک مجموعه کامل در این خصوص بگذارند چون واقعا کارشون متفاوت هست. ممنونم

  8. 69
    zm.babaei

    zm.babaei

    با سلام و تشکر بابت اموزش بسیار عالی جناب قاسمی. آموزش ایشان به اتمام رسیده یا ادامه دارد؟ اخرین ویدئو بخش بیست و هشتم هست ؟

  9. 68
    sina_

    sina_

    سلام به همه..من چند تا از دوره های تحلیل تکنیکال سایت رو دیدم. این دوره خوبه خدایی ولی بدون اینکه قصد تخریب داشته باشم صرفا یه نظر برای کسایی که بدنبال بهترین دوره هستن که یکبار وقت بگذارن عرض میکنم که دوره های بهتری هم نسبت به این دوره توی سایت هست. خواهشا دوستان به عرضم دقت کنن..گفتن این دوره هم خوبه ولی دوره های دیگه بهتر هستن. من هیچکدوم از این اساتید رو نمیشناسم و اصلا بحث جانبداری از یکی نیست چون هیچ منفعتی برای من نداره. .ولی برای عزیزانی که دنبال یک دوره جامع هستن پیشنهاد میکنم حتما دوره جامع آقای شمسی رو ببینن که توی سایت هست. واقعا به صورت مفهومی توضیح میدن توی دورشون.البته مثال های چارتشون کمه ولی با تمرین حل میشه. من دوره آقای شمسی رو دیدم واقعا برای یک مبتدی خیلی کاملتر از این دوره هست.

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.