مطالب مرتبط

255 دیدگاه

  1. 76
    Mr victim

    Mr victim

    سلام خیلی ممنون وتشکر بابت تدریس خوبتون جناب فرزانه
    میخواستم بدونم تو روش گن شما بعد ازبه دست اوردن حمایت ومقاومت های مهم گن رو حذف میکنیدو با(شدو)وارد میشین و حدسود رو هم حمایت مقاومت بعدی قرار میدین یا اینکه کلا از گن خالی استفاده میکنین وسطوح رو برای خودتون مشخص نمیکنید وحد سود وضررتون خطوط گن هست یا اینکه از سطوح استاتیک به عنوان حد ضرروحد سودتون خطوط گن هست؟ممنون میشم بیشتر تو بحث وارد شدن به ستاپ های معاملاتی خودتون تو گن توضیح بدین

  2. 75
    mehdisbf

    mehdisbf

    تشکر بابت اموزش خوب و کاربردیتون،جسارتا کی فایل اموزشی گن زیلا ، چرخش مربع رو تو‌پیج قرار میدین ،اماده یادگیری اون هستیم 😁🙏

  3. 74
    x7yp

    x7yp

    سلام وقت بخیر ممنون بابت بیان زیبا شما
    فقط یک سوال در تریدینگ ویو چگونه فیکس کنم چارت
    البته میدانم بعد انداختن گن بهم نمیخوره برام سوال روش فیکس کردن چارت چجوری عدد فیکس ۱/۲ چی

  4. 73
    morteza08

    morteza08

    سلام مجدد خدمت جناب فرزانه عزیز
    راستش من هیچ جا از ویدئوها ندیدم که شما یه ستاپ معاملاتی معرفی کنید و بگین اینجا می تونین وارد معامله بشین . چقدر تی پی و چقدر استاپ بذارین. فقط فن یا باکس رو می کشین و میگین اینجا برخورد داشته و تمام. در حالی که خیلی از جاها برخورد نداشته با همون شرایط.
    شما اگه تصادفی هم یه خط بندازی رو چارت بالاخره یه جایی پیدا میشه که قیمت بهش واکنش نشون بده.
    بین این همه تعریف از این آموزش قصد بدی ندارم که این سیستم رو زیر سوال ببرم.
    لطفا یه آموزش کلی در مورد اینکه دقیقا کجا باید وارد شد و کجا خارج شد و کجا استاپ لاس گذاشت بذارین.
    میگین چهار کندل قبل از خط عمودی واکنش نشون میده
    خب من از کجا باید بدونم که الان چهار کندل قبلشه و قراره واکنش نشون میده.
    به نظرم این آموزش فقط در مورد رسم گن فن و گن باکس بود و در مورد نحوه و ورد و خروج چیز خاصی گفته نشده.
    ممنون میشم رهنمایی کنید.

    • 73.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: morteza08

      سلام تشکر بابت نظر شما
      متاسفانه شما دوره را کامل و با دقت مشاهده نکردید در فیلم ۵ در همین سایت به نام(تمرین)نحو کامل ورود و خروج و پوزیشن فروش و خرید گرفتن و استاپ لاس و تیک پروفیت گذاشتن ذکر شده است.
      نظر بنده این هست با توجه به صحبت های شما این دوره مناسب شما نیست چون من به هیچ عنوان الگو های ورود متفاوت – شکست های متفاوت-کندل های متفاوت-اندیکاتور های کمکی و غیر استفاده نمیکنم و ورود به پوزیشن های من بسیار بسیار ابتدایی و ساده و قابل فهم همه هست و تمامی معاملات لایو من در کانال هم کامل توضیح داده شده اند که با شادو ورود شده اند.و خدارشکر با توجه به بازخورد عزیزانی که دوره را مشاهده کرده اند و معامله زده اند متوجه شدم که مشکلی برای کسی وجود ندارد.و مورد اخر در مورد شادو گرفتن هم باز هم عرض میکنم که شما دوره را هم دقیق مشاهده نکرده اید حالا چه انتظاری دارید که تجربه هم در گرفتن شادو ها و ورود های دقیق داشته باشید؟برای معامله زدن تجربه زیادی نیازمند هست 🙏🙏

  5. 72
    حسین

    حسین

    سلام استاد وقتتون بخیر. استاد میشه اون اسیلاتوری atr که باهاش کار میکردید رو در کانال بزارید. چون خیلی ها زبان mql بلد نیست اند ونمیتوانند از این اسیلاتور خیلی مهم استفاده کنند. ممنون

  6. 71
    ali

    ali

    سلام خسته نباشید . منم همین مشکلو با آموزشی که دادید دارم . منم با اون دوستمون موافقم میشه با انواع و اقسام اوسیلاتور و اندیکاتور هزاران هزار خط حمایت مقاومت رسم کرد در گذشته قیمت و هزاران برخورد و دید. به نظرم بهتر این بود که شما مثلا در قسمت آینده بازار یا همون لایو بازار میومدید دقیقا نظرتون رو در فلان جای بازار میدادید که مثلا به این دلیل خاص قیمت به فلان نقطه میخوره احتمال خیلی زیاد میریزه یا صعود میکنه تا فلان نقطه . من قصدم خورده گیری اصلا نیست صرفا برای یادگیری میگم آقای فرزانه عزیز . مخلص شما .

    • 71.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: ali

      سلام‌تشکر بابت نظر محترمانه شما.
      نظر من بر روی این هست که شما هم فیلم دوره رو با دقت مشاهده نکرده اید.چون من در برخی از رسم ها که قیمت نزدیک به خطوط بود نظر خودم رو میدادم راجع به قیمت.ولی چون در ابزار های مورد استفاده ما فاصله با خطوط زیاد میشوند به خصوص در گن فن و من هم بین خطوط هیچ گونه ورود و خروجی نمیکنم و فقط در نزدیکی خطوط معامله میزنم و خیلی اوقات قیمت در بین خطوط بود و با توجه به استراتژی من نظری وجود نداشت.با این حال من در تمامی فیلم ها تاکیید داشتم که تریگر ورود به خود تریدر بستگی دارد و شاید کسی بخواهد بین خطوط هم معامله بزند و میتواند از ابزار های گن استفاده کند و حمایت و مقاومت بگیرد و اگر هم علاقه ای به گن نیست اجباری هم به یادگیری ان نیست استراتژی یک بحث کاملا شخصی هست و هزاران هزار استراتژی مختلف وجود دارد.و مورد اخر هم من برای فهم بیشتر دوستان از نحو معامله و ترید های لایو خودم هم قرار دادم.

  7. 70
    علی کامل

    علی کامل

    سلام جناب آقای همایون فرزانه

    بسیار بابت این دور آموزشی ممنون هستم، من دورها مختلفی گذروندم و میتونم بگم پکیج شما ،مفیدتر از باقی دورهایی که من گذروندم هست، از عمق مطالب در زمان کوتاه و مفید کلاسها مشخص هست زحمت زیادی برای تهیه این دوره کشیده شده، و قرار دادن رایگان این کلاسها نشانی از شخصیت گرامی شما هست، برای ادامه آموزشهاتون لحظه شمار میکنم…

    (سعی کردم هرجا که میتونم دوره و کانال تلگرامتون معرفی کنم)

  8. 69
    hosein99

    hosein99

    استاد خسته نباشید
    ایشالا دوره ی بعدی رو کی شروع میکنین؟
    ما بی صبرانه منتظریم

  9. 68
    محمد بها

    محمد بها

    سلام جناب فرزانه عزیز
    تشکر بابت به اشتراک گذاشتن تحقیقات و دانسته ها و یافته های زیبایتان در مورد گن.
    در کانال مربوط به شما هیچ روشی برای ارتباط با شما ذکر نشده و در همان کانال فرموده اید که موارد به اشتراک گذاری آدرس کانال را برایتان ارسال کنیم ولی نگفته اید به چه آدرسی برایتان ارسال کنیم.
    در ضمن چنانچه مطالبی برای به اشتراک گذاشتن با شما و درخواست مشورت داشته باشیم متاسفانه آدرس صفحه شخصی شما در تلگرام و یا شماره موبایلی که با آن از طریق تلگرام یا واتساپ با شما در ارتباط باشیم نداریم.
    لطفا لینک پیج تلگرام شخصی تان و یا شماره موبایل تلگرامی را جهت ارتباط دوستان و مشتاقان در کانال تلگرام تان به آدرس gann_fz_trading قرار دهید.
    سپاسگزارم

  10. 67
    mo

    mo

    عرض ادب و احترام جناب فرزانه. چون در کانال تلگرام امکان ارسال پیام ندارم. اینجا از زحمات شما و وقتی که صرف می کنید, سپاسگزاری می کنم . پاینده باشید و سرافراز . در پناه حق.

  11. 66
    mehr

    mehr

    سلام جناب فرزانه
    تشکر میکنم از بیان شیوا و رساتون و آموزش های مختصر ومفید و کاملا کاربردی
    برای من که تحلیل و ترید بعد از یادگرفتن گن واقعا لذت بخش هست
    سپاس فراوان

  12. 65
    رضا

    رضا

    سلام آقای فرزانه
    وقت بخیر
    از بین روش های رسم گن داخل بازار ایران گفتید با هر روش که راحت ترید رسم کنید.
    ولی من داخل کانال تلگرام دیدم بیشتر رسم گن های شما متفاوت هست.
    مثلا برای پترول که همین دیروز گذاشتید و خود شاخص میشه یک توضیح بدید که آیا این روش رو ما باید پیاده کنید؟ اسم این روش چیه؟برای همه بازار ایران ؟
    تشکر

  13. 64
    Lord

    Lord

    سلام آقای فرزانه
    خدا قوت
    ممنون بابت ویدِیوهای خوبتون
    من فایل اسکریپت رسم گن فن رو نمی تونم دانلود کنم یعنی دانلود نمی شه.
    لطفا راهنمایی کنید.
    با تشکر

  14. 63
    صادقی

    صادقی

    سلام جناب فرزانه
    سپاس گذارم از آموزش های عالیتون
    اسکیل ها رو ما چطوری میتونیم تو بورس ایران فیکس کنیم تو نرم افزار ترییدینگ ویو
    روزها ی معاملاتیشون فرق داره با بازارهای جهانی این ۵ روز در هفته این ۶ روز هفته بعد اون پیپ داره این درصد داره چجورین اینها ممنون میشم راهنمایی کنید نمیخواستم مزاحم بشم هرجا گشتم پیدا نکردم

  15. 62
    صادقی

    صادقی

    https://www.tradingview.com/blog/en/scale-ratio-now-available-tradingview-5998/
    این لینک رو من پیدا کردم نمیدونم صحیح است یاخیر توضیحاتی داده شده

  16. 61
    sh

    sh

    با سلام اقای فرزانه خسته نباشید .ببخشید من یه مشگلی دارم در نصب اندیکاتور گن فن نمیدونم از کجا دانلود کنم و نمیدونم چطور روی مفید تریدر و متاتریدر۵ یا ۴ نصب کنم .از خود سایت mql5 یک فایل با فرمت mq4 دانلود کردم و هر چی توی فولدر اسکریپت یا اندیکاتور چه متاتریدر و چه مفید تریدر کپی میکنم و نرم افزارارو دوباره میبندم و بازمیکنم بازم توی قسمت مربوطه نمیاد میشه یه کمکی بکنید ؟سپاس

  17. 60
    یاسر

    یاسر

    با سلام و عرض تشکر از زحمات جناب فرزانه
    محتوای ارائه شده با کیفیت بسیار مناسبی است که جای تقدیر فراوان دارد.
    در فیلم ها به کاربرد گن زمانی در صورت شکست آخرین خط فن اشاره نموده اید. در صورت امکان یک فیلم نیز در این خصوص ارائه فرمایید.
    تشکر مجدد از زحمات شما

  18. 59
    ehsan khani

    ehsan khani

    سلام و عرض ادب خدمت استاد قلب ها-استاد فرزانه عزیز کل اموزش گن شما یک طرف نکات روانشناسی که گفتین یک طرف واقعا یک سری نکات رو گفتین که فکر نکنم اساتیدی هم که با زحمت زیاد به سود دهی رسیدند به دانشجویانشون بگن! چون خود من تا الان ۳ تا استاد داشتم و فقط دست شمارو میبوسم بابت صحب هاتون که هیچ کدوم از اساتید من بهم نگفتن.استاد من قلبا ارزو دارم که یک کلاسی برای ما شاگردانتون ترتیب بدید هیچ چیز هم اموزش ندید بهمون فقط بشینیم صحبت بکنیم هم کافیه.استاد به هر حال موفق باشین و خدا همراهتون.

    • 59.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: ehsan khani

      سلام خیلی خوشحال شدم که برای شما اینقدر مفید بود صحبت ها،چون واقعا افراد زیادی اهمیت به مهم ترین مبحث بازار یعنی روانشناسی نمیدن،و خدمت شما راجع به کلاس هم،قبلا همین جا گفتم بازم میگم،من کلاس و دوره و … برگزار نمیکنم شرمندتم ایشالا که اساتید بهتری پیدا کنید🙏🌹

  19. 58
    افشین

    افشین

    سلام خسته نباشید استاد فرزانه صحبت امروزتون در مورد شاخص عالی بود من یک تحلیل زمانی کردم روی شاخص کل در تایم هفتگی و یک نکته جالب در مورد تحلیلم فاصله زمانی بین سقف تا کف سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۲ (۲۵۰) کندل هفتگی زمان برد سقف تا کف از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ (۲۵۱) کندل هفتگی تاریخ انگار دوباره تکرار شد. خیلی خیلی عجیبه.

    دوره های ریاست جمهوری

  20. 57
    Darshan

    Darshan

    سلام خدمت استاد عزیز، استاد در ابتدا بسیار بسیار تشکر میکنم بابت این محتوای بی نظیر و مفید و آرزوی شادی و سعادت روز افزون براتون دارم.
    استاد ببخشید سوالی داشتم خدمتتون، من تصویری رو براتون پیوست کردم. امکان داره لطف بفرمایید راهنمایی کنید که چطوری میشه این رو رسم کرد و اینکه اصلا مبناش چی هست؟
    خیلی ممنون

    gann-square-of-144-screen-1829

  21. 56
    faramarz

    faramarz

    با سلام
    آموزش بسیار مفید و کاربردی بود.
    برای دانلود اسکریپت رسم گن فن (متای ۵) من موفق نشدم بنظر مشکل وجود داره اگه برسی بشه خیلی ممنون میشم .
    تشکر از بابت زحمات شما .

  22. 55
    شهرام

    شهرام

    جناب فرزانه، از فایل های پر بارتون با لهجه شیرین شیرازی با بیان روان و ساده لذت بردم. خوش سرانجام باشید.

    متاتریدر ۴ و ۵ توی آپدیت جدید ابزار گن شون رو ویرایش کردن و خیلی بهتر شده، البته یه تفاوت هایی با فایل های پیوست شما داره. سپاسگزار خواهم شد اگه مقایسه ای بکنید ببینید ابزار گن متاتریدر رفع عیب شده یا نه.
    خیلی لطف می کنید اگه کار با نرم افزار های آسترولوژی مثل زت و … رو هم با بیان روان و شیوا تون توضیح بدید. البته من خودم با این نرم افزار ها کار کردم و به نظرم فقط بحث آسترولوژی این نرم افزار ها شاید برتری داشته باشید وگرنه مربع کن اونقدر داده میده که آدم سر در گم میشه. استفاده از ۲ تا گن فن به نظرم از مربع خیلی بهتره. یه توضیحی هم راجع به لوکیشین که توی گن زیلا خواسته بدید، مثلا من توی بروکر آلپاری حساب دارم، و ساعتش ۱/۵ ساعت از ساعت تهران عقبه. با این تفاسیر لوکیشن رو کجا وارد کنیم یا طول و عرض جغرافیایی کجا رو وارد کنیم؟ شاد و برقرار باشید.

    • 55.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: شهرام

      سلام خواهش میکنم،ایشالا اون اموزش ها هم تهییه بشن،هر ابزار و تکنیک و رسم اقای گن چندین و چند نکته و راز داره و اگر کسی واقعا علاقه داشته باشه تسلط به تمامی مبحث ها زمان زیادی رو باید قرار بده و تلاش بکنه تا متوجه بشه چه زمان از مربع ۹ تایی،چه زمانی از استرولوژی،چه زمانی از رسوم هندسی و … استفاده بکند و چارت هم شلوغ نشود.
      زمان رو لندن قرار میدیم و تحلیل هارو در تریدینگ ویو میزنیم و در بروکر معامله میزنیم.

  23. 54
    الیاس سخاوتی نیا

    الیاس سخاوتی نیا

    سلام
    واقعا آموزش فوق العاده ای بود
    ساده، کوتاه و کاربردی
    خیلی ممنونم از جناب فرزانه عزیز بابت تهیه این آموزش
    منتظر آموزش های بیشتری هستیم.
    همچنین با تشکر از فراچارت برای نشر این آموزش

  24. 53
    hadi

    hadi

    سلام و عرض ادب
    تشکر میکنم بابت سایت خوب و بی نظیرتون
    پیوست اسکریپت دانلود نمی شود
    ممنون

  25. 52
    Rizo

    Rizo

    سوال بعدی که داشتم اینه که خودتون دقیقا روی کدوم جفت ارزها کار میکنید و در چه ساعت از روز یا شب ترید میکنید…تایم لندن یا نیویورک یا توکیو

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.