مطالب مرتبط

255 دیدگاه

  1. 101
    محمد رضا

    محمد رضا

    سلام وقت بخیر
    با تشکر از مهندس فرزانه که خیلی آموزشهای ایشان کاربردی و راه گشاس
    در متاتریدر بدلیل بهم ریختگی فیکس میکنیم
    در تریدینگ ویو یا استفاده از گن مهندس فرزانه هم نیاز به فیکس کردن هست؟
    فیلم فیکس کردن هم دیدم متاسفانه متوجه نشدم
    ممنون اگه راهنمایی بفرمائید

  2. 100
    kiarash

    kiarash

    سلا خسته نباشید . لینک دانلود پیوست ۱ کار نمیکنه .

  3. 99
    مهدی

    مهدی

    سلام
    ضمن تشکر از زحمات شما، فایل: “پیوست ۳ : جزوه ها” به آدرس زیر:
    http://farachart.com/dl/movie/Gann_HomayoonFarzaneh/Attach.zip

    رو زمانی که روش کلیک میکنم، دانلود نمی شود.

  4. 98
    مصطفی

    مصطفی

    سلام استاد
    وقتی گن فن را روی چارت می کشم، بعدش می خواهم گن بعدی را رسم کنم، گن اولی کاملا غیر فعال میشه. چی کار باید بکنم؟
    نه می تونم تنظیمش کنم نه حذف.
    باید برم از فهرست ابزارهای رسم حذفش کنم که خیلی دردسر داره.
    متا ۵

  5. 97
    mahdi

    mahdi

    سلام
    استاد، آیا شما دوره گن زیلا و آسترولوژی را در فراچارت قرار می دهید؟؟؟؟

  6. 96
    رضا

    رضا

    از اقداماتی که زمینه ساز رشد دانش و تجربه ی دیگران است را انجام میدهید تشکر میکنم

  7. 95
    RMN

    RMN

    با سلام جناب فرزانه
    ببخشید من فیلم تمرین را دیدم بنظرم با آنچه در فیلم نقاط پراهمیت تقاطع گفتین تضاد دارد یعنی رسم تان تضاد دارد
    مثلا در عکسی که برایتان فرستادم خط اول افقی از بالا حاصل تقاطع خط یک صعودی با ۸ نزولی است
    یا خط دوم افقی از بالا حاصل تقاطع خط ۳ با ۸ است

    در حالیکه قبلا در تقاطع پراهمیت رسم به روش مربعی
    گفتین فقط مضارب را میگیریم

    ممنون از وقتی که میگذارین

    • 95.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: RMN

      سلام دوست عزیز من هیچ وقت بر روی این که همیشه از فلان روش استفاده بکنید تاکید نداشتم و همیشه تکرار کردم که بهتر است بر روی نماد خودتون چند وقتی زمان بذارید و رسم ها را چک بکنید تا بتوانید بهترین ان را برای نماد خودتان پیدا بکنید و در فیلم تقاطع های پر اهمیت نیز یک از روش ها که گرفتن مضارب هست حمایت و مقاومت های دقیق و خوبی را میدهد که بر روی چند نماد چک شده است.

  8. 94
    matinartin

    matinartin

    سلام استاد فرزانه یه سوال داشتم در بخش گن گرید تقسیم چارت رو میشه توضیح بدید هر چارتی رو چطور تقسیم کنیم ؟

    • 94.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: matinartin

      سلام در روشی که برای رسم گن گرید گفته شد برای تقسیم کردن چارت شما میتوانید از atr کمک بگیرید اما انچنان نیازی به ان نیست و میتوانید خودتان دستی از ۵۰ پیپ شروع به امتحان کردن فواصل بکنید که زمان زیادی هم نمیبرد برای پیدا کردن فاصله مناسب.

  9. 93
    ali fouladi

    ali fouladi

    سلام خدمت مهندس فرزانه میخواستم ببینم به غیر از نرم افزار tick story ایا نرم افزاری مشابه ای مثل این هست که بتونم تاریخ های چندین سال قبل را به صورت یکساعته چارتشو مشاهده کنم

  10. 92
    Prometheus

    Prometheus

    ۱. در وهله اول از جناب فرزانه و سایر عزیزانی که برای افزایش سطح دانش تریدرها تلاش می‌کنند و چشم داشت مالی ندارند واقعا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

    ۲. باید خدمت تمامی عزیزانی که به سیستم معاملاتی گن علاقمند هستند، عرض کنم که اگر کتاب “The Tunnel Thru the Air” رو مطالعه کردید و توانستید کشف رمز کنید، متوجه می‌شوید که قسمت هندسه کم اهمیت‌ترین بخش کار هست.

    ۳. توصیه می‌کنم که از منابع درست در مورد astronomy و astrology مطالعه حسابی مطالعه کنید تا متوجه شوید که گن بر چه اساسی پیش‌بینی‌های خودش را انجام می‌داده است.

    ۴. اگر در مورد استرولوژی و چرخه‌های زمانی چیزی بلد نیستید، ابدا وقتتون را با هندسه گن تلف نکنید و مطمئن باشید که بدون داشتن چرخه‌های زمانی مطمئنا تمامی سرمایه خودتون رو از دست خواهید داد. همانطور که من از دست دادم…

    شاد و موفق و پیروز باشید

    • 92.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: Prometheus

      سلام تشکر از رشما و راهنمایی های شما.
      البته یک موضوع مهم را مد نظر قرار ندادید و ان هم این هست که به دنبال چه چیزی در بازار هستید ! اگر دنبال پیش بینی های بلند مدتی با دقت بالا ان زمان میتوان گفت که هندسه و ابزار و یا فرمول های ریاضی انچنان کاربردی نیستند اما اگر فردی به دنبال ترید میباشد تمامی این ها در صورت اجرای درست و ارتباط گرفتن فرد با روش انتخابی قابل استفاده میباشد و از تمامی این روش ها میتوان نتایج خوبی را انتظار داشت ولی اگر فردی دنبال پیش بینی میباشد خیر ابزار و … مناسب نیست.
      و نکته بعدی نیز این است که افراد در معامله گری بسیار تفاوت دارند یک فرد با درک گن فن ساده میتواند به راحتی معاملات روزانه(day trade) بزند و فرد دیگری خیر !بنابراین نمیتوان در بازار به خصوص در معامله کردن(نه تحلیل) به راحتی نسبت داد سبک ها را به افراد.

  11. 91
    shahram1063

    shahram1063

    بسیار عالی و کاربردی سپاس فراوان

  12. 90
    amin72

    amin72

    Star, [12/19/2021 11:17 ق.ظ]
    خسته نباشید عمیق به استاد بزرگ آقای فرزانه که حمایت و مقاومت رو نشون میده حتی بهتر از آقای گن بلده ایشون .

    فقط فرقش با ویلیام گن اینه که ویلیام جان عزیز دوره ۱ سال بعد رو دقیق با اختلاف ۱۰ الی ۵ درصد پیش بینی میکرد ولی استاد برای ما حمایت و مقاومت میکشه اونم چیز مهمی نیست.
    درکل خیلی شبیه گن هستی ، چی زدی فک میکنی روش گن رو یاد داری؟!

  13. 89
    amin72

    amin72

    خسته نباشید عمیق به استاد بزرگ آقای فرزانه که حمایت و مقاومت رو نشون میده حتی بهتر از آقای گن بلده ایشون .

    فقط فرقش با ویلیام گن اینه که ویلیام جان عزیز دوره ۱ سال بعد رو دقیق با اختلاف ۱۰ الی ۵ درصد پیش بینی میکرد ولی استاد برای ما حمایت و مقاومت میکشه اونم چیز مهمی نیست.
    درکل خیلی شبیه گن هستی ، چی زدی فک میکنی روش گن رو یاد داری؟!

    • 89.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: amin72

      سلام دوست عزیز پیام های بعدی شما به دلیل احترام نذاشتن و نداشتن شعور عمومی برای مکاتبه و ارتباط گرفتن با افراد دیگر پاسخ داده نمیشود و این پیام هم تنها به دلیل این که افراد علاقه مند به سبک های اقای گن گمراه نشوند پاسخ داده میشود.
      کاملا مشخص است که فردی که میگوید **روش گن** نه به طور دقیق اقای گن را میشناسد نه اطلاعات دقیقی در مورد **سبک های ایشان دارد**این فرد(اقای ویلیام دلبرت گن ) مانند افراد دیگر در بازار های معاملاتی که دارای یک سبک و روش معاملاتی هستند نمیباشد و سبک های مختلفی دارند که عموما در ۴ نوع خلاصه میشوند که در ابتدای معرفی دوره مربع ۹ تایی( گن زیلا) این ۴ سبک را معرفی کردم.
      پس چیزی به نام سبک گن یا روش گن وجود ندارد بلکه سبک های گن وجود دارد که این دوره مربوط به ابزار های این اقا میشود که استفاده اصلی ان ها برای حمایت و مقاومت بدست اوردن بر اساس زمان و قیمت میباشد.
      روش و سبکی که با ان میتوان دوره های زمانی بلند مدت را پیشبینی کرد عموما روش های استرولوژی پیشرفته ( البته با استفاده از اشکال هندسی عددی مثل مربع ۹ تایی یا ۵ ضلعی اعداد به تنهایی نیز میتوان دوره های زمانی متوالی را پیش بینی کرد اما اصلی ترین روش استرولوژی میباشد ) هست درواقع بخشی که امضای این اقا میباشد ترکیب استرولوژی پیشرفته با مربع ۹ تایی و یا ۵ ضلعی اعداد و یا .. میباشد که دوره های بلند مدت دقیقی را پیش بینی میکرد که دوره استرولوژی نیز در همین سایت در حال تکمیل شدن میباشد که نمونه تحلیل ان نیز تقریبا پارسال در کانال بنده قرار گرفت که بر روی شاخص کل زده شده بود و هنوز نیز قرار دارد که تقریبا یک دوره ۱ ساله برای ان پیش بینی شده بود و افراد میتوانند دقت عمل ان را با حرکت یک سال اخیر شاخص چک کنند.

  14. 88
    هادی ستاری

    هادی ستاری

    سلام آقای فرزانه دستتون درد نکنه که تجربیاتو دانشتون به رایگان در اختیار عموم قرار میدید ، چند نکته براتون داشتم که برای تهیه ساده تر آموزش ها و به نوعی ناکار آمد بودن پلتفورم متا تریدر برای آموزش و مشکلاتی که باهاش دارید عرض کنم بعضی از دوستان برای آموزش از نرم افزار (ال ویو ) و موتیویو استفاده می کنند که موتیویو بهتر هست و پلتفرم بهتری برای رسم اشکال خیلی بهتر عمل میکنه و اینکه برای دوستانی که نقاط کف و سقف یا به قول شما حفره و فله را (های لایت) می کنید میتونید از نرم افزار های اسکرین شات استفاده کنید تا تایم ویدیئو ها گرفته نشود .
    چند نکته هم برای دوستان داشتم که من مبتدی به آن رسیدم اول این که کسی که سراغ اموزش زوایه و زمان آمده قاعدتا باید آشنایی کاملی به کندلشناسی ، الگوهای کلاسیک و خطوط استاتیک و داینامیک ، اندیکاتور ها داشته باشه در غیر این صورت این آموزش زیاد براش کارایی نداره ، دوم این که من یک کتاب درمورده زوایا خواندم که حقیقتا چیزی نفهمیدم که با دیدن مجموعه آموزشی آقای فرزانه دارم تازه مطالب کتابو کمی درک می کنم که دوسان توجه کنید که هر کسی در این بازار به شما چیزی یاد بده حالا اگر اون مطلب غلط باشه شما با تمرین کردن یاد میگیرید و انجامش نمیدید ولی اگر مطلب خوبی باشه میتونید شخصی سازی کنید و برای خودتون استفاده کنید و در آخر هم بگم که من یک سالو نیم هست که روزانه ۵ الی ۶ ساعت هست که تمرین می کنم و افراد بنامی را می شناسم که بار ها شده پکیج هاشونو خریدم ازشون سوال آموزش پرسیدم تا رفع اشکال بشه که تاحالا نشده که جوابی دریافت کنم اما آقایانی هستند مثل ایشان و همکاران مثل آقایان قمبر پور ، ایران فارگس تریدر ، اسکنری و … که هم فیلم رایگان میزارند و هم پاسخگو هستند .

  15. 87
    h

    h

    سلام خدمت جناب آقای فرزانه
    سوال اول استفاده از ابزارهای گن در متا تریدر و تریدینگ ویو تفاوتهایی هم با هم دارند؟اگر دارند چه تفاوتهایی؟
    سوال دوم متاتریدر ۴ یا ۵ کدام پلتفرم برای استفاده از ابزارهای گن بهتر هست؟

    • 87.1
      homayoon

      homayoon

      در پاسخ به: h

      سلام دوست عزیز
      اگر از اسکریپت گن فن که در این سایت قرار داره استفاده میکنید
      خیر تفاوتی بین متا تریدر ۴ و گن فن تریدینگ ویو وجود ندارد اما اگر از خود گن فن در متا تریدر استفاده میکنید کلا اشتباه در میاد رسم های شما.
      متا تریدر ۴ بهتر است.

  16. 86
    علی

    علی

    سلام. مرسی از آموزشا. سه نکته:
    ۱- تو فایل word مربوط به تقاتع های مهم گفتین ک خط ۱*۲ و ۲*۱ خیلی مهم اند و معمولا با همه خطوط واکنش میدن. این مربوط به روش رسم مربعی هم میشه؟
    ۲- گفتین بعضی وقتا shadow خیلی بلنده و حد ضرر ما زیاد میشه. ی راهی می گم ک حد ضررتون رو کمتر کنین ولی فک کنم یادتون رفت
    ۳- خطوط زمانی رو هم مثل قیمتی از حاصل از تقاطع های پر اهمیت بگیریم یا همشونو بگیریم؟ (در هر دو روش رسم)
    مرسی

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.