مطالب مرتبط

103 دیدگاه

  1. 26
    hamed338

    hamed338

    سلام خدمت عوامل محترم و زحمت کش سایت پر بار و قدیمی فراچارت که از وقتی که هنوز زیاد فاز ترید و تحلیل گری باب نشده بود و آنچنان مطالب مربوط به مسائل ترید و تحلیل گری رو نمیتونستی ب خوبی گیر بیاری و اکثر مطالب رو باید ب زبان اصلی و تویه سایت های خارجی پیدا میکردی.مشغول ب گردآوری و ارائه مطالب مربوط به این وادی با زبان فارسی و جزوات با زبان فارسی بودن و بنده به شخصه خیلی از چیزهایی رو که یاد گرفتم مدیون این سایت ارزشمند و همینطور استادی هستم که هریک به نوبه خودشون بدون هیچ چشم داشتی خیلی از دانشی رو که داشتن با ما به اشتراک گذاشتن قبل از هرچیزی جا داره از این اساتید تشکر ویژه ای کنم و انشالا که این بیمعرفتی مارو ببخشن که با اینکه ما داریم بی هیچ هزینه ای و کاملا رایگان از آموزش هاشون استفاده میکنیم و هر از گاهی گلایه هم میکنیم که خیلی هاشم منصفانه نیست.ببخشید که پیامم زیادی طولانی شد ولی لازم دونستم برای اولین نظری که تویه این سایت میدم حتما این تشکرات رو داشته باشم.حالا میرم سراغ سوالم راجب این مطلب من ویدئو هایه این آموزش رو دیدم و نکات بسیار خوبی رو هم ازش برداشت کردم و از عوامل ترجمه کننده این مطلب هم تشکر ویژه ای دارم بابت زحمتی که کشیدن،میخواستم بدونم با تویجه به ماهیت بازار این آموزش هایی که الان بیشترشون از تایم هفتگی و روزانه برای تحلیل و از تایم چهار ساعته برای ورود استفاده میشد رو میتونیم به تایم هایه پایین تر هم انتقال بدیم مثلا روزانه،چهار ساعته و ورود هم در تایم یک ساعته یا پانزده دقیقه ای یا خیر؟پیشاپیش ممنون از پاسخگویتون.

  2. 25
    reza

    reza

    فراچارت عزیز و مدیریت محترم
    خیلی خیلی از گردآوری این مطالب و آموزش هایی که به صورت رایگان در اختیار قرار می دین سپاسگزارم
    با توجه به این که من تازه وارد به این بازار هستم سئوال داشت از خدمت شما
    با بودن تعداد زیادی آموزش و استادهای مختلف
    ۱ – آموزش جناب تستا بخوام وقت بزارم آیا میشه از اون استفاده کرد ؟
    ممنون میشم پاسخ من بدین

    • 25.1
      مدیریت

      مدیریت

      در پاسخ به: reza

      سلام ممنون از شما. اگر نو اموز هستید می تونید از اموزش های ساده تر شروع کنید و بعد بیایید سراغ این

      • 25.1.1
        reza

        reza

        در پاسخ به: مدیریت

        ممنون بابت پاسخ گوییتون
        چند ماهی هست دارم مطالعه می کنم
        فقط می خواستم ببینم سیستم این آقای تستا اجرایی هست ؟
        می خواستم نظر کارشناسی شمارو بدونم

        • 25.1.1.1
          مدیریت

          مدیریت

          در پاسخ به: reza

          خواهش می کنم. اینکه نظر قطعی داده بشه که یک سیستم اجرایی هست یا نه باید در یک دوره ۱ ساله و در شرایط مختلف تست و بررسی بشه و با توجه به بک تست گیری های این مجموعه به نظر میرسه اجرایی باشه. برای اطلاعات بیشتر می تونید به صفحات اجتماعی اقای تستا مراجعه کنید و نظرات و کامنت های استفاده کنندگان را پیگیری کنید. برای دسترسی به صفحات اجتماعی ایشان هم در گوگل سرچ بفرمایید

    • 25.2
      Alireza

      Alireza

      در پاسخ به: reza

      سلام
      تماشای ویدیوها بدون رفع اشکال توسط مدرس زیاد موثر نیست

    • 25.3
      i

      i

      در پاسخ به: reza

      دوست عزیز من این دوره ی آموزشی رو دیدم . به نظرم اگر تازه وارد هستید اول از دوره های اساتید دیگر که جامع و کامل هستند شروع کنید . یا به بیان دیگه به جای یادگیری یک استراتژی خاص ابتدا دوره های تکنیکال و پرایس اکشن و … رو ببینید.
      این دوره ( یا هر استراتژی دیگه ای ) استراتژی شخصی و سلیقه ای آقای تستا ( یا هر تریدر دیگری ) هست که از دل مفاهیم تکنیکال و پرایس اکشن بیرون اومده . اگر شما دید کامل و درستی از مفاهیم و بازار نداشته باشید یاد گیری استراتژی شخص دیگه ای نمیتونه در طولانی مدت واستون سود آور و موفق باشه .
      امید وارم تونسته باشم منظورم رو برسونم .
      و البته بنده در حدی نیستم که راهنماییتون کنم و فقط تجربه شخصیم رو گفتم .

      موفق باشد .

  3. 24
    cristianooo

    cristianooo

    مدیر جان سلام خیلی اموزش عالی هست .ممنون. فقط من تنوستم صفحه اقای تستا رو توی فضای مجازی پیدا کنم .امکانش هست معرفی کنین. خودشون هم توی اموزش ها به صفحه شون اشاره کردن سپاس

  4. 23
    احمد

    احمد

    سلام
    با چه نرم افزاری ایشون دارن کار می کنن . ممکنه راهنمایی بفرمایید.
    ممنون از اموزش های بسیار پر بار و عالی سایت خوب فراچارت

  5. 22
    SEPEHR.TH

    SEPEHR.TH

    با سپاس و قدردانی فراوان از آکادمی Transparent Forex جهت ترجمه و آماده سازی مجموعه حاضر و همچنین مجموعه فراچارت جهت بازنشر و در اختیار گذاشتن آن جهت استفاده عموم.
    در این مجموعه سه استراتژی معاملاتی مبتنی بر پترن تریدینگ و خطوط روند و ترکیب آن با پرایس اکشن مطرح گردید که به نظر با ویدیو های حاضر بتوان سیستم معاملاتی سود دهی مبتنی بر آن را تهیه و استفاده کرد و همچنین در تک فیلم مربوط به گزارش های COT اطلاعات ارزشمندی بیان گردید که توجه به آنها خالی از لطف نیست ولی متاسفانه ادامه فیلم نحوه ادغام گزارش های COT و تحلیل تکنیکال که در اواخر فیلم مذکور به آن اشاره شد بارگزاری نشده و در اختیار قرار نگرفته است. از عوامل فراچارت خواهشمندم نسبت به پیگیری قسمت باقی مانده این بخش اقدامات لازم را مبذول بفرمایند چرا که استفاده کاربردی از این گزارشات در تحلیل های تکنیکال بیشتر مورد توجه خواهد بود و واقعا حیف است که رها شود.
    با تشکر از وبسایت و مجموعه فراچارت و مدیریت محترم.

  6. 21
    cristianooo

    cristianooo

    سلام بچه ها .اگر کسی جواب سوالمو میدونه ممنون میشم جواب سوالمو بده من فرق شورت پوزیشن و لانگ پوزشن رو نمیفهمم چند بار هم اموزش ها رو دیدم
    ممنون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. 20
    نظرپور

    نظرپور

    سلام
    من چندین بار دوره ایشون رو دیدم و بعدش برا cot data وقت گذاشتم تا بیشتر یاد بگیرم
    بعد این آموزش تحلیل تکنیکالم قوی تر شده …
    دو ماهه هم خودم دیتاهای cot رو مثل خود تستا در میارم و از دو ماه پیش تو چارت های هفتگی رفتار قیمتی رو زیر نظر دارم تازه دارم میفهمم چی میگه

  8. 19
    محمد

    محمد

    مگه تو دوره ش چیز جدیدتر از این مطالب میگه ؟
    من چون با این سیستم کار میکنم دوست دارم بیشتر یاد بگیرم.

  9. 18
    نظرپور

    نظرپور

    از نظر من همه چیزو گفته به جز نحوه استفاده از cot dat
    اونم اینه: به تغییرات net position توجه کن، مهم نیست که نت پوزیشن بای رو نشون میده
    مهم اینه که آیا به اون اعداد اضافه میشه یا نه
    تو همین سایت قسمت تجارب یک کتاب ادمین معرفی کرده از احسان حاجی اونو دانلود کن قسمت cot data رو از قسمت کارشناسی اون کتاب بخون
    قشنگ با cot data آشنا میشی

  10. 17
    kiumars

    kiumars

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم این سایت بینظیر
    من تا قسمت ۱۰ این اموزش رو دیدم.
    من یک ساله فارکس کار میکنم با استراتژی شخصی و تقریبا سودی خوبی هم گرفتم در شش ماه اخیر و خواستم اندکی به معلوماتم اضافه کنم که این اموزش رو اتفاقی دانلود کردم و متوجه شدم این همون استراتژی هست که این مدت استفاده میکردم و توصیه میکنم اونهایی که آماتور نیستن حتما ببینن و این روش ها صد در صد جواب میده من هر روزه استفاده میکنم بعد دیدن این آموزش ارادم قویتر شد به ادامه کار
    واس کسایی که تازه کارن هم میتونن یه اموزش مقدماتی ببینن تمرین کنن و بعد اینو ببینن

  11. 16
    محمد

    محمد

    این دوره بسیار عالیه
    ولی من با موسسه اقای تستا صحبت کردم در مرود دوره شون. گفتن در دوره اصلیشون که حدود ۶۰۰ یورو هزینه شه ایشون چند تا استراتژی برای ورئ سریعتر اموزش میدن و بازار رو لایو برای دانشجوهای دوره بررسی میکنن.
    من مشکل اصلیم با این استراتژی اینه که میشه زودتر وارد پوزیشن شد ولی پیدا کردن محل مومنتوم خیلی دیر انجام میشه. از دوستان کسی راه حلی داره؟

  12. 15
    amir hossein

    amir hossein

    سلام به ادمین و تیم زحمت کش فراچارت.من فیلم استفاده از گزارشات cot رو توسط اقای تستا زیر نویس کردم.اگه خواستین بگین تا براتون بفرستم تا به این اموزش ارزشمند اضاف کنید.با تشکر

  13. 14
    محمد

    محمد

    سلام خدمت عزیزان و با تشکر فراوان از سایت پر محتوای فراچارت
    توی کامنتها خوندم جناب علی اقا فرموده بودند که این دوره رو ۱۳ تومن خریدن… من این مجموعه رو چندین بار دیدم و تقریبا باهاش دارم تمرین میکنم. چند تا سوال داشتم که اگر علی اقا و سایر دوستانی که اطلاع دارند کمک کنند و راهنماییم کنند خیلی ممنون میشم.
    من با تیم پشتیبانی نیکولو تستا ارتباط گرفتم و این دوستان گفتن در قبال واریز مبلغ ۶۸۰ یورو برای این دوره ۱۲ گیگ آموزش برای دانشجو ارسال میشه و بدنبال اون جلسات پرسش و پاسخ روزانه و واچ لیست روزانه استاد در اختیارمون قرار میگیره.
    الان میخواستم سوال کنم ایا استراتژی هایی که تو این دوره پولی اموزش داده میشه همین استراتژی هایی هست که تو این دوره رایگان آموزش داده شده؟
    البتخ به نظرم خودم میرسه با توجه به تحلیل هایی که تو یوتیوب روزانه و هفتگی از این تریدر گذاشته میشه و با همین شرایط تحلیل میکنه باید چیزی غیر از این دوره نباشه
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    ضمنا اگر امکانش باشه که دوستانی که با این روش کار میکنند به صورت یه گروه جمع بشیم و تبادل اطلاعات و تجربه کنیم عالی میشه.
    متشکرم

    • 14.1
      cristianooo

      cristianooo

      در پاسخ به: محمد

      دوست عزیزمن فکر میکنم چون که جفت ارز زیاده اگر که یه گروه بزنیم و تحلیل هامون رو به اشتراک بزاریم خیلی راحت تر باشه برامون و میتونیم سوال ها مون رو هم مطرح کنیم
      یه سوالم ازت داشتم اگه جوابم رو بدی ممنون میشم ازت توی این سیستم همیشه مقدار ریسک یک درصده ؟؟توی قسمت ۴ میگه که ۱ درصد سرمایه رو ریسک کنید که اینجوری خیلی کم میشه یعنی اگه یه حساب ۱۰/۰۰۰دلاری هم داشته باشی بستگی به جفت ارز داره ولی تقریبا فوقش با ۰/۴ ترید میکنی این درسته ؟؟

      • 14.1.1
        محمد

        محمد

        در پاسخ به: cristianooo

        سلام دوست عزیز
        بله من قبلا هم پیشنهاد ایجاد گروه رو دادم .
        الانم اگر دوستان راغب باشن براساس این استراتژؤی یه گروه بزنیم عالیه.
        در مورد ریسک سرمایه هم من دقیقا خودم با ۱ درصد دارم کار میکنم و به نظرم تا زمانی که کاملا به استراتژی مسلط بشیم باید همین کار رو بکنیم.
        به نظرم برای حساب ۱۰۰۰۰ دلار با لات ۰٫۱ خوبه اولش .

  14. 13
    mohamad

    mohamad

    سلام کسی میتونه کمک کنه درخصوص اضافه کردن لول های فیبوناتچی درمتاتریدر که در ویدیو شماره دو گفته شد؟ترتیب اضافه کردنش به چه صورته؟ایا فایل ضمیمه که فرستادم درست میباشد؟؟

    fibo

  15. 12
    alireza

    alireza

    سلام و عرض ادب خدمت شما مدیر محترم مجموعه فراچارت
    بنده به شخصه همیشه مدیون اموزش های این سایت ارزش مند هستم و کمال تشکر رو دارم ازتون.
    اما میخواستم ازتون بپرسم این اموزشی که از تستا گذاشتید در حالی که این اموزشا توی سایت خودشون بفروش میرسه با رضایت خودشون هست یا خیر چون من اصلا دوست ندارم بدون رضایت صاحب اثر فیلمی رو ببینم اگه میشه جوابمو بدید.

  16. 11
    sezar

    sezar

    سلام از جلسات ۱۵ به بعد برای من زیر نویس نمایش داده نمیشود مشکل از کجاست دوستان ممنون

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.