مطالب مرتبط

459 دیدگاه

  1. 151
    night

    night

    با سلام خدمت استاد بزرگوار جناب آقای خاکستر عزیز
    من در حدود سه سال است که در بازارهای مالی در حال فعالیت هستم و با آموزش شروع کردم . با بسیاری از سبک های تحلیل آشنا شدم و یاد گرفتم و هنوزهم در حال یادگیری هستم .مطالب بسیاری از اساتید خارجی از جمله فولر-
    آلفانسو – بروکس و …. خیلی های دیگرو مطالعه کردم و سعی کردم یاد بگیرم و یک سالی هست که افتخار شاگردی
    شما رو دارم و به این موضوع افتخار میکنم . و تا آخر عمر خودم رو در بحث آموزش این مقوله مدیون شما میدونم .
    امیدوارم در تمامی مراحل زندگی بدرخشید و ارزوی سلامتی براتون دارم.
    این جا روی سخنم به عزیزانی است که نمیدونن این دوره و مطالب براشون مفید است یا نه ؟ باید خدمتتون عرض کنم من پس از چندین سال فعالیت و مطالعات زیاد (حدودا روزی ۱۰ ساعت مطالعه و ترجمه متون اصلی در بحث تحلیل تکنیکال پرایس اکشن ) خدمتتون عرض میکنم به نظر من حقیر بهترین و علمی ترین و بروزترین آموزش پرایس اکشن متعلق به استاد خاکستر میباشد . ایشون صاحب سبک و منحصر به فرد هستند.سبک و متد تحلیل ایشان در دنیا نظیر و مشابه ندارد و مکمل روش های دیگر اساتید بنام جهان است.

    شک نکیند که با وقت گذاشتن و صرف زمان و تلاش و یادگیری سبک استاد خاکستر به یکی از موفق ترین تریدرها تبدیل خواهید شد .
    البته این روش برای افراد مبتدی اصلا قابل درک و استفاده نیست .حتما قبل از دیدن دوره آمورشی استاد خاکستر
    از دوره های دیگر آقایان استفاده کنید .و بعد اقدام به دیدن فیلم های ایشان کنید.
    قدر دوره آموزشی استاد رو بدونید ..

  2. 149
    afshin

    afshin

    با سلام و تشکر از سایت خوب و ارزشمند فراچارت. و درودها به استاد خاکستر بزرگ. یک سوال داشتم. چگونه میتوانم از اندیکاتور ATR در سایت تریدینگ ویو استفاده کنم؟ چون در اون سایت اندیکاتور ATR هست اما اطلاعات لازم برای سبک استاد خاکستر را ارایه نمیکند. پیشاپیش از توجه شما متشکرم.

  3. 148
    ru.h

    ru.h

    با سلام و عرض ادب .
    سوالی که دارم درباره سطوح اینکه وقتی یک پیوت از یک پیوت قوی تر پشتیبانی میشه . منظور اینکه پیوت قبلی یک پیوت با تایم فریم بالاست ؟ یا پیوتی که هم عرض با اونه؟

  4. 147
    ایمان

    ایمان

    با سلام و عرض ادب خدمت شما
    من چند روش رو مطالعه کردم مثل پرایس اکشن فولر و الیوت ماینر و پرکتر و البته ایچیموکو و الگوی شمعی ژاپنی استیو نیسون ولی هر کاری میکنم نمیتونم یه استراتژی منسجمی بدست بیارم و تحلیلام دچار مشکل میشه یا موقعیت نمیبینم یا وارد پوزیشن میشن اکثر معاملاتم با ضرر همراه میشه و به اصطلاح وین ریتم پایینه نمیدونم چیکار کنم آیا این آموزش برای من میتونه مناسب باشه؟ کتاب آل بروکس هم گرفتم ولی شروع نکردم واقعا کلافه شدم

    • 147.1
      meysam

      meysam

      در پاسخ به: ایمان

      سلام. توی تایم فریم ۴ ساعته یا نهایتا ۱ ساعته خط روندت رو رسم کن و دنبال کندل همپوشانی یا چکش معتبر باش.(تایم فریم ۴ ساعته به نظرم مناسب تره) بهتره که بین ساعات ۸ تا ۲۳ فارکس دنبالش باشی که نوسانات بیشتر هست و سیگنال ها معتبر تر. تعداد معامله کمتر،درصد موفقیت بیشتر. آموزش پرایس اکشن با سعید خاکستر و آموزش کندل شناسی مجید آریا رو حتما ببین.هچنین کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک هونهیسا هوما رو هم بخون.
      البته به این سادگی که من گفتم هم نیست.گذشته بازار رو روی جفت ارزهای مختلف با دقت کار کن. البته تو بازار روند دار کار کن. آموزش های آقای سعید خاکستر رو حتما حتما ببین چون همه مطالبی که برای شناخت موقعیت های مناسب در بازار روند دار و رنج هست رو با مهارت کامل توضیح میدن. واقعا دستشون درد نکنه. و خیلی ممنون از سایت فراچارت.

  5. 146
    azin.n

    azin.n

    سلام .تشکر از بابت مطالب عالی سایت . آقای سعید خاکستر در فایل های آموزشی از چه پلتفرم معاملاتی استفاده میکنند متاتریدر هست یا پلت فرم دیگه ای .و چطور اطلاعات تکمیلی که روی صفحه معاملاتی ایشون هست رو میتونم اضافه کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  6. 145
    Ramin YP

    Ramin YP

    آقای خاکستر سلام.عرض ارادت و تشکر بخاطر این مجموعه بینظیر و ناب که واقعا کمک بسیار زیادی به من کرده.باید بگم که یه دوره ای در یکی از شهرها رفتم تحت عنوان پرایس اکشن که سرفصل مطالب دقیقا همین سرفصل دوره شما بود ولی به اندازه یک چهارم این ویدیو ها هم مطلب و مثال گفته نشد.ده ملیون تومن هم هزینه کردیم.اما بعد از اون دوره پولی و به توصیه یکی از دوستانم دوره شما را چندین بار دیدم و دیدگاهم به بازار کاملا عوض شده و در مسیر درست قرار گرفتم .خواستم با این کامنت تشکر کنم و خداقوت بگم به شما .ضمنا اینقدر هم نگید این دوره آشغال هست و بدرد نمیخوره.به درد ما که خوب خورده جناب تریگر عزیز.موفق و موید و شاد و پیروز و سربلند باشید.

  7. 144
    sam

    sam

    سلام ایا این اموزش برای کسی که توی پرایس اکشن صفر کیلومتر است به کار میاد؟من ابتدای راه تحلیل تکنیکال هستم میشه راهنمایی کنید از کجا شروع کنم؟و بعد از مقدمه تحلیل برای شروع پرایس از کجا شروع کنم؟

  8. 143
    شمس 400

    شمس 400

    من دوره ۹۸ استاد رو تا وسطاش فعلا دیدم.
    خیلی ممنون از اموزش رایگان استاد. سبک خوبی هم دارند.
    ولی نمیدونم چرا نحوه تدریس ایشون رو سخت میفهمم.
    ۵-۶ سال فعالیت در بورس دارم. وفارکس هم چندماهی هست ریل کار میکنم. انواع و اقسام دوره های انلاین رو دیدم و حضوری و پولی هم شرکت کردم. این اولین دوره ای هست که واقعا طرز تدریسشون رو به سختی میفهمم. حوصله ادم سر میره. زیاد مثال کاربردی نمیزنند. و خیلی تئوری توضیح میدن و فقط خط میکشند.
    هنوز تا جلسه ۱۴ سال ۹۸ شون رو دیدم. ولی اصلا مطالب برام منظم و منسجم توی ذهنم جا نمیفته. برخی مطالب ساده که قبلا میدونستم رو خیلی پیچیده میکنن یا مطالب جدید رو اگر هم میفهمم , نیمتونم هیچگونه استفاده کاربردی در معاملاتم ازش بکنم. چون توی ذهنم فقط یه ری مطالب پراکنده بدون نظم جا گرفته و کاربردی نیست.

    نمیدونم فقط احساس منه یا بقیه هم چنین نظری دارند؟!!! شاید برای قضاوت زوده و باید تا اخر ببینم.
    از یک طرف سبکشون رو دوست دارم و میخوام واقعا یاد بگیرم.

    • 143.1
      Peyman

      Peyman

      در پاسخ به: شمس 400

      سبک استاد سعید خاکستر که البته کلمه استاد برای ایشون بسیار کم هست بهترین سبک ورود هست و و خیلی از این پیج ها فقط یک سر فصل رو کپی میکنند و به قیمت های میلیونی میفروشند واقعا این ویدیو ها میلیاردها تومان ارزش دارند و واقعا وقتی میبینم استاد اینطوری خالصانه این مطالب رو رایگان ارائه داده اند فقط به سخاوت ایشون پی میبرم،امیدوارم بتونید از مطالب استاد استفاده کنید وگرنه سودهای زیاری رو از دست میدهید موفق باشید،این دوره طلاست،فقط همین

    • 143.2
      غفاری

      غفاری

      در پاسخ به: شمس 400

      سلام دوست عزیز.
      سبک جناب خاکستر ترکیبی از سطوح کلاسیک پرایس اکشنی و سطوح عرضه و تقاضا (آلفونسو) و سطوح پرایسی جناب ایف هست که ایشان موارد بیشتری هم به آن اضافه کردند.
      برای اولین بار رفتارهای حرکتی قیمت با تناسب با میزان رنج حرکتی ATR را جناب استاد خاکستر عزیز پایه گذاری کردند. (البته تکمیل شده این حرکت قیمتی با نگاهی جدید توسط استاد آریانژاد در دوره فرضیه فرکتالی بیان شده و به نوعی حرکت ATR ی که عالیجناب خاکستر بیان می کنند را آقای آریانژاد میفرمایند که این یک حالت مرزی و خاص از بازار است و مبتنی بر فرمول حرکت براونی انیشتن هست و البته توضیحات کاملتر در دورشون هست…)

      افراد پرایس اکشن کار، سخت ترین روش را همان روش جناب ایف می دانند. خب خیلی واضح هست که اومدید سراغ سخت ترین روش (حتی فراتر از جناب ایف).

      اما نگران نباشید. اگر دوره ایشون را دیدید میتونید به مرور چارت را بررسی کنید و بعد برید سراغ کانال سوالات ایشون و هزاران سوالی که مطرح شده به همراه پاسخهاش را ببینید.

      قبل از اون توصیه میکنم دو دوره استاد آریانژاد (کندل شناسی و فرضیه فرکتالی ) را که توی فراچارت هست را هم ببینید. (یک دوره عرضه و تقاضا هم دارند ولی در دسترس متاسفانه نیست اما تعریفش را زیاد شنیدم…)

      کلام آخر از جناب آلفونسو،
      “تمرین مادر تمامی علوم هست”
      Practice is the mother of sciences!

      • 143.2.1
        شمس 400

        شمس 400

        در پاسخ به: غفاری

        متشکرم جناب غفاری از پاسخ و راهنمایی جامعتون. و اینکه سرنخ هایی دادید تا بتونم دنبال مطالب بیشتر و دوره های دیگری که فهم این دوره رو اسانتر میکنه باشم.
        واقعیت عرض کردم خودم هم خیلی علاقه دارم دوره استاد رو حتما یاد بگیرم.

        فقط مشکلی که دارم در برقراری ارتباط با تدریسشون هست. البته اخیرا یک جزوه ای هم از ایشون در یکی از سایتها پیدا کردم که تونستم بهتر بفهمم مطالب رو.
        من فقط تا جلسه ام های حرکتی پیش رفتم و با توجه به ستاپیهایی که دیدم هنوز انگار ۷۰ درصد ستاپ ها و روش ها رو من هنوز ندیدم. و بیشتر مطالبی که باعث میشه بتونیم باهاشون ترید کنیم توی ۱۰ جلسه اخر گنجانده شده.
        باز هم ممنون از شما.

      • 143.2.2
        pourya

        pourya

        در پاسخ به: غفاری

        سلام وقتتون بخیر
        من یکی دو دوره تحلیل تکنیکال دیدم و کتاب رو هم مطالعه کردم ولی خب هنوز وارد بازار نشدم(میخوام ارز دیجیتال کار کنم).
        الان با روش پرایس اکشن آشنا شدم و احساس میکنم ارزش اینکه وقتم رو صرف این روش کنم بیشتره کتاب لنس بگز رو هم خریداری کردم ولی از لحاظ دوره های آموزشی نمیدونم باید از کجا شروع کنم مثلا همین دوره های استاد خاکستر دو تا هست کدومو اول ببینم یا اینکه اصلا اول از اونا شروع کنم یا جای دیگه….اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

        • 143.2.2.1
          شمس 400

          شمس 400

          در پاسخ به: pourya

          سلام.
          تکنیکال کلاسیک پایه ای برای پرایس اکشن هست. پرایش اکشن هم سبکها و به قول معروف مراتب مختلفی داره. با تکنیکال کلاسیک یا هر روشی خواستید وارد بازار بشید حتما اول چند ماه دمو کار کنید. باید در عمل تمام اموزشهاتون رو چند ماه با رعایت تمام اصول مدیریت ریسک و سرمایه تست کنید. یکی از سبک های پرایس اکشن سبک بگز هست. افزاد زیادی توی این حوزه کار کردند و سبکهای پرایسی مختلفی هست مثل البروکس و آلفونسو و فولر و ایف و… سبک لنس بگز رو آقای کامیابی توی کانال مبین سرمایه اپارات درس دادند وتوی پیج اینستاشون تا حدی. ولی سبک آقای خاکستر سطح پیشرفته ای هست. و من خودم هنوز باهاش درگیرم و . دور ه های استاد خاکستر همون ۹۸ رو ببینید که جدیدتره. و شاید نیاز باشه چندین بار ببنید. ولی بعدش خیلی خیلی نیاز به تمرین داره.
          ارز دیجیتال هم فعلا توصیه میکنم سمت معامله اش نرید به شدت ریسک بالای داره. و فقط کوین ها و توکن های بنیادی رو بخرید و حداقل میان مدت هولدر باشید و توی ولت ها نگهداری کنید. ولی معامله نه…

    • 143.3
      reza

      reza

      در پاسخ به: شمس 400

      متاسفانه تدریسشون بسیار ضعیف

  9. 142
    amirteh

    amirteh

    سلام وقتتون بخیر
    فایل های با پسوند EX4 را چطوری باید در تمپلیت باز کنم؟
    چون ابزارها موجود در تمپلیت بروز نمیشوند و همان اطلاعات قدیمی را نشان میدهد
    خیلی ممنون

  10. 141
    reza

    reza

    مطالب خوبی گفته شد.
    منتها چههههه قددددرررر سطحی و چه قدر مثال کم استفاده کردن از بازار
    و چه قدر همه چیز کتابی و تیوریک گفته شد.

    ۱۰۰درصد مطالب مفید بود. ولی ای کاش جلسات عملی هم قرار میدادن که بشه فهمید تمام این مطالب تیوریک در عمل چه طور از آب در میاد؟!

  11. 140
    ramin1823

    ramin1823

    با عرض سلام وخسته نباشید به تمامی عوامل سایت فراچارت و استاد خاکستر عزیز،مدیر محترم سایت فراچارت بفرمایید چطوری من عضو کانال های بازگشت پدر خوانده و تیرکس ها بشم؟پرسش و پاسخ هایی که در سایت تیرکس نام برده شده در کدوم کانال پیدا کنیم؟ با تشکر

    • 140.1
      Parsaei

      Parsaei

      در پاسخ به: ramin1823

      سلام خدمت رامین_رضا_شمس۰۰۴
      و تمام کسایی که دارند دوره رو میبینند یا
      میخوان ببینند، یا دیدند و متوجه نشدند

      دوره بسیار عالی و بدون شک بهترین دوره پرایس اکشن داخل ایران هست
      ولی متاسفانه آقای خاکستر استاد زیاد خوبی برای رسوندن منظور نیستند(مثل نابغه ریاضی که بلد نیست درسش بده)

      به همین خاطر اگر میخواید
      از دوره استفاده ببرید
      حتما تکنیکال رو به صورت کلاسیک
      (روند،کانال،سطوح،کندل استیک پترن، چارت پترن، واگرایی ها، اندیکاتور ها و اسیلاتور هاو…)
      از قبل بلد باشید و بعدش بیاید دوره رو ببینید.
      بعد از هر جلسه
      جزوه کامل بنویسید
      و بعد سوالات پاسخ داده شده مربوط به جلسه رو
      داخل کانال
      @Trexbackup
      رو بخونید(این قسمت سوالات خیلی مهمه)
      بعدش تا میتونید تمرینش کنید و بعد برید جلسه بعد.

      اینو نوشتم چون خیلی از دوستان نوشتن با دوره ارتباط برقرار نکردند
      امیدوارم به درد بخوره.

  12. 139
    javad

    javad

    ضمن عرض سلام وتشکرخدمت پرسنل سایت فراچارت وهمچنین استاد خاکستر سوالی داشتم آیا استادکلاسهای حضوری هم برگذار می کنند. اگر برگذارمی کنند چگونه مطلع شویم؟

  13. 138
    Mohsen.s

    Mohsen.s

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید جناب استاد دوسال پیگیربازارهای مالی ام تا فقط رسیدم به آموزشهای مفید شما
    تنها سوالم این هست که عددها ی ATRکه در صحبت های شما در جلسه اول و دوم هست بغیرازاندیکاتور ای تی آر منظورم هست که سبزرنگ هست و بقیه گوشه متاتریدرهست چگونه پیدا کنیم آیا فایل دانلود دارد و کجاست؟ممنون

  14. 137
    abed safavi

    abed safavi

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت عوامل سایت خوب فراچارت
    میخواستم بدونم آیا دلیل خاصی داشت که آموزش پرایس اکشن داوود استقامت را از سایت حذف کردید؟
    ممنونم میشم جواب بدید.

  15. 136
    deathpool

    deathpool

    سلام
    با تشکر از جناب خاکستر و مجموعه گرانبهاو بینظیرشون
    من یک سوال داشتم ، اینکه منطق میانگین گیری حاکم به اعداد ارائه شده در اندیکاتور ATR که ذیل صفحه تدریس ایشون هست چیه؟ میدونم که اندیکاتور و تمپلیت در اختیارمون قرار داده شده ولی برام مهمه که بدونم از ATR با چه بازه زمانی در هر تایم فریم استفاده میشه و چطور میانگین گیری بین بازه های مختلف انجام میشه تا بتونم از منطقش در TRADINGVIEW هم استفاده کنم.

  16. 135
    Mehd@20169

    Mehd@20169

    سلام
    کسی می دونه این اندیکاتور ATR استاد رو داخل تریدینگ ویو میشه اجراش کرد یا نه؟ داخل تریدینگ یه ATR هست ولی مثل اونی که استاد توضیح میده نیست.

  17. 134
    His92

    His92

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت فراچارت و تشکر فراوان از جناب استاد خاکستر عزیز
    ابتدا من بگم اصول خواندن در هر مبحثی به این صورت هست
    پیشخوانی
    طرح سوال از خود
    خواندن عمیق
    خلاصه نویسی
    تمرین
    مرور
    خیلی طبیعی هست که وقتی وارد بازار مالی میشیم دوست داریم با یک روش ساده به درآمد برسیم
    مهمترین اصل صبوری هستش و پشتکار بنظر من با اون اصول خواندن خیلی زود به این دروس مسلط میشیم
    باتشکر فراوان از اسناد خاکستر عزیز
    به امید دیدار

  18. 133
    رضا

    رضا

    با سلام خدمت آقای خاکستر و عزیزان سایت فراچارت و خسته نباشید به تمام مدرسان عزیز که تجارب خود را رایگان در اختیار دیگران قرار می‌دهند متاسفانه نحوه تدریس آقای خاکستر چه در سال ۹۶ و چه در سال ۹۸ بسیار گنگ و غیر قابل فهم هست ایشان بدون اینکه متوجه بشوند کسی که در حال آموزش است یک فرد دانش پذیر بدون اطلاعات قبلی در این مورد آموزشی میباشد مطالب را غیر قابل فهم و اشاره زیاد به موارد حاشیه ای که موجب بر هم زدن تمرکز می‌شود انجام می‌دهند از آقای خاکستر خواهش میکنم که ایشان مطالب را به صورت شفاف و شمرده بیان کنند تا قابل فهم شود

  19. 132
    sadra24

    sadra24

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد خاکستر و سایت فراچارت.

    تنظیمات average ATR رو میشه که توضیح بدید؟ چون من دسترسی به متا ندارم که بتونم از داخل کد ها پیدا کنم و برای تریدینگ ویوو هم نیاز به این تنظیمات دارم، ممنون.

  20. 131
    kamyar71

    kamyar71

    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر فراچارت و دوستان.میخواستم بدونم ۱ تا آموزش از استاد خاکستر هست یکی سال ۹۶ و دیگری ۹۸ میخواستم بدونم باهم تفاوت دارند؟یا کدوم کامل تر هست و بهتر؟و کدوم را ببینم مناسب تر هست؟ممنون میشم از مدیر سایت یا دوستانی که اطلاع دارند راهنمایی کنند

  21. 130
    baran9119

    baran9119

    سلام و وقت بخیر
    اندیکاتورها در متاتریدر ۵ هم قابل اجرا هستند؟
    متشکرم

  22. 129
    alireza53

    alireza53

    سلام
    حیف از این استاد با این اطلاعات بالا که بجای تدریس با مطالب حاشیه ای غیر مرتبط با درس حوصله شاگردها را سر میبرن و آدم را خسته میکنند بچای مطالب متفرقه از بازار مثال بزنید و دراین زمینه ها حرف بزنید شما آخوند که نیستید که از کجا به کجا میرید تاجایی که حتی اصل مطلب درس یادتون میره.ببخشید لازم دیدم این انتقاد را بکنم اگه انتقادپذیر هستید.

    • 129.1
      Shaahin

      Shaahin

      در پاسخ به: alireza53

      بفرما برو جایی دگر ..دعوت نامه برات نفرستاده خاکستر بزرگ

    • 129.2
      روژهلات

      روژهلات

      در پاسخ به: alireza53

      سلام عضو نبودم اومدم عضو شدم جواب شما وامسال شما رو بدم
      شما دیر اومدی میخوای زود بری !!!!!!
      برو تکنیکالو کامل یاد بگیر بعد بیا سراغ پرایس اکشن
      روش یادگیریم بارها توضیح داده شده چجوری پیش بری تا برات قابل فهم بشه در ضمن بنظر من شمایی که حوصلت سر میره اصلا برای اینکار ساخته نشدی
      متاسفانه هر چیزی که مفت باشه همین میشه
      قدر شناس باشیم

    • 129.3
      Mehd@20169

      Mehd@20169

      در پاسخ به: alireza53

      آقای محترم انتقاد کن ولی با لحن محترمانه به خاطر افرادی مثل شما استاد کل مطالب ارزشمند سبک خودشون رو از همه صفحات مجازی پاک کردند حالا باید بریم سه سال آموزش زبان انگلیسی ببینیم بعدش هم حداقل هزار دلار پول بدیم آقای ایف همین مطالب رایگان استاد رو شاید یاد بگیریم.
      نگارا مردگان از جان چه دانند** کلاغان قدر تابستان چه دانند// بر بیگانگان تا چند باشی** بیا جان قدر تو ایشان چه دانند// بپوشان قد خوبت را از ایشان** که کوران سرو در بستان چه دانند…

  23. 128
    Peyman

    Peyman

    با سلام و تشکر ویژه از مدیریت محترم سایت و تمامی اساتید به خصوص آقا سعید استاد بی نظیر و بی ادعا که این مطالب ارزشمند رو رایگان و خالصانه در اختیار دیگران گذاشتند نظرم رو دوباره مینوسیم چون میدونم خیلی از افراد با دیدن نظرات تصمیم خودشون رو میگیرند اول از همه جواب منتقدین اینه که بفرما برو استاد دیگه ای رو دنبال کن استادانی که با پکیج فروشی به شماها پورشه میخرن دوم مگه پول دادید که طلب کارید سوم هیچ کدام از اساتید در این سایت قابل انتقاد نیستند باید پیشنهاد داد و در آخر بنده همین مطالب رو دیدم و کاملا به موفقیت رسیدم اگر حوصله کمی حاشیه رو نداری که تازه تمام اون حواشی که شما بهش میگید درس زندگی هستند وارد این بازار نشید چون شرط اول این بازار داشتن صبر هست و اینکه حالا حالاها باید بدویی تا بفهمی استاد خاکستر چی گفته اونهایی که فهمیدن الان روی چاه نفت هستند یکیش من و تا آخر عمر مدییون این استاد و این سایت و تمامی کسانی هستم که برای این سایت زحمت کشیدن امروز شنبه روز تعطیلی منه که اومدم این مطالب رو نوشتم بشین سختی بکش بعد یک عمر حال کن این مسخره بازی ها چیه

  24. 127
    farshad fotoohi

    farshad fotoohi

    با سلام و عرض ادب و ارادت فراوان خدمت استاد خاکستر عزیز و مجموعه فراچارت
    واقعا استاد خاکستر بی نظیر هستند. باورم نمیشه این مجموعه با این سطح بالا که بسیاری از موارد ترید و معامله در سطح حرفه ای رو آموزش میده به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته.
    فقط تو سایت فراچارت من آموزشی اختصاصی از سبک ایف یا (RTM) پیدا نکردم. اگر امکانش هست از یکی از اساتید درخواست کنید یک دوره آموزش RTM داخل سایت فراچارت قرار بدن.
    اگر استاد خاکستر آموزش بدن که عالی میشه
    با تشکر فراوان

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.