مطالب مرتبط

459 دیدگاه

  1. 201
    mahmood1987

    mahmood1987

    با سلام
    ممنون از سایت فراچارت بابت تمامی مطالب و زحمات
    لینک کانال تلگرام استاد خاکستر
    TRexBackUp@

  2. 200
    Mahdi

    Mahdi

    سلام دوستان
    آیا تمپلیت تریگر از کار افتاده و دیگه آپدیت نمیشه؟
    کسی در جریان هستش؟
    ممنون

  3. 199
    Mrmahdi052

    Mrmahdi052

    سلام خسته نباشید من تازه با ساییتتون اشنا شدم.واقعا عالی و سایت بینظیری هست بنظرم.یه سوال برام پیش اومده یکی از دوستان اموزش پرایس اکشن رو به من معرفی کردن.و بعد از خوندن کامنتا متوجه شدم که ایشون یه پکیج اموزشی بینظیر رو گذاشتن‌.از اونجایی که این پکیج و اموزش ها ماله چند سال قبل هست و در بازار فارکس فکر میکنم بوده.من توی بازار فیوچرز فعالم‌.میخوام بدونم توی این تاریخ و نوع ترید من به کارم میاد یا نه؟ممنون میشم اگه جواب بدین و راهنماییم کنین.

  4. 198
    Suffered

    Suffered

    استاد عزیزم سلام امیدوارم که هرکجا که هستی سالم و سلامت باشی اومدم که هم ازت تشکر کنم و هم معذرت خواهی.
    ممنونم ازت که انقدر بی چشم داشت و از سر نیّت پاک این مطالب رو در اختیار ما قرار دادی.من و خیلیایه دیگه تا قبل از آشنایی با شما توی این بازار سرگردون بودیم و دنبال آموزش های غلط و ناقص میرفتیم و هرکش به یه روشی سرمون کلاه میگذاشت.ولی وقتی با شما آشنا شدیم تازه فهمیدیم تحلیل و معامله کردن یعنی چی تازه فهمیدیم بسیاری از آموزشای پرایس اکشنی که توی ایران تدریس میشه کپی برداری از مطالب شما بوده و بی نهایت بابت اینهمه تلاش و سختی ای که برای ما متحمل شدید سپاسگزار هستم و آرزو دارم یه بار ببینمتون و از بودن در کنار انسان وارسته ای مثل شما لذت ببرم.
    و از طرف تمام کسانی که قدر شما رو ندونستند یا به هر طریقی شمارو آزار دادند ازتون عذرخواهی میکنم باید گوهر شناس باشی تا بفهمی آقا سعید کی بود و چه چیزی از خودش به جا گذاشت.من شاگردتم استاد و خودم رو در حدی نمیدونم که از شما درخواستی بکنم ولی به عنوان شاگرد کوچیکتون ازتون میخوام که دوباره برگردید و توفیق حضورتون رو به ما برگردونید بخدا حیفه انسان های بزرگی مثل شما رو ما نداشته باشیم.
    به امید دیدار استاد عزیزم…
    محمدرضا محسن آبادی

  5. 197
    mostafa12

    mostafa12

    سلام وقت شما بخیر , ببخشید من مباحث تحلیل تکنیکال کلاسیک را در حد مباحث کتاب جان مورفی بلدم و با الگو های کندل استیک آشنایی دارم می خواستم ببینم من می تونم این آموزش جناب آقای خاکستر ببینم ؟ یا پیش نیاز دیگه ای هست که قبلش باید اون را یاد بگیرم؟

  6. 196
    mmbaghery

    mmbaghery

    اقا من قسمت پایین اندیکاتور اقای خاکستری که در متاتریدر در ویدیوش هست تواندیکاتور که گذاشتین ندارم وپیدا نمی کنم میشه راهنماییم کنید توروخدا لطفا عکسش گذاشتم

    Untitled

  7. 195
    محمد

    محمد

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت..این مجموعه دوره ی ۹۸ یا ۹۶ یا ترکیبی از هر دو؟

  8. 194
    mohammad

    mohammad

    سلام .
    واژه استاد در زمینه تحلیل تکنیکال در ایران مناسب تعداد انگشت شماری از عزیزان هست که استاد سعید خاکستر بزرگ جزو آنهاست کسی که حدود ۱۵ سال قبل روی سطوح عرضه و تقاضا و بطور کلی روی پرایس اکشن تسلط عجیبی داشتن . ایشان یک گوهر کمیاب برای ما ایرانی ها هستن که بوسیله علم این بزرگوار بتونیم دانش خودمون رو ارتقا بدیم.

    سوالم از مدیر محترم سایت اینه که ایشون حدود دو سال پیش فرمودند سال بعد با آموزشهایی میام که خیلی جامع تر هست بطوری که با آموزشهای قبلی قابل مقایسه نیستن . الان حدود دوسال گذشته و بنده همچنان منتظرم. آیا شما خبری از زمان شروع آموزشها دارید؟؟؟ ممنونم

  9. 193
    alireza1372

    alireza1372

    بنده خدا به زوم چارت میگه زون :)) بعد میخواد ترید یاد ملت بده
    این چه آموزشی بود آخه همش چرت و پرت و غیر مرتبط به چارت و معامله گری.

  10. 192
    alireza golestan

    alireza golestan

    سلام ودرووود فراوان بر استاد ارجمند از تمام لحظه لحظه وقتی که گذاشتید
    سپاسگذارم مرد بزرگ استاد عزیز

  11. 190
    Mohsenjj

    Mohsenjj

    سلام و خسته نباشید
    میشه آی دی چنل استاد لطف کنید

  12. 189
    abbas.p

    abbas.p

    سلام و وقت بخیر خدمت اعضا بالاخص استاد سعید خاکستر صاحب سبک تیرکس
    دوستان به نظرات انتقادی توجه نکنید اکثراً از طرف شیادین پکیج فروش و رفقاشونه که یه سرچ کوچیک تو اینستا و تلگرام کنید میبینید بالای چند هزار نفر هستن و باید به کسی که بساطشون رو جمع کرده فحاشی و توهین کنن ولی خب دریا با پوزه سگ نجس نمیشه دوست عزیزی که میخوای اموزش هارو شروع کنی تحلیل تکنیکال کلاسیک رو فول باشید آموزش های استاد رضا گلشاهیان داخل یوتیوب رایگان در اختیار همه هستش با دیدن فیلم های اقای گلشاهیان مثل اینه که شما دیپلم و لیسانس رو گرفتید و بعد در سطوح بالاتر سبک تیرکس آقای خاکستر هستش این فیلم های آموزشی سریال نیست که همینطوری با دیدن بعدش بری بازارو بترکونی در ضمن فیلم ها پنجاه درصد مطالب هستن برای یادگیری کامل تیرکس رو تو اینستا و تلگرام سرچ کنید و کانال شاگرد های استاد رو پیدا کنید تا برای یادگیری و دیدن باقی مطالب کمکتون کنند لطفاً مثل من گیر شیادین پکیج فروش نیوفتید که عمر و پولتون رو هدر میدن
    خیلی ممنون از سایت فراچارت

  13. 188
    Pani

    Pani

    سلام کسی سایتی یا کانالی از اقای خاکستر نداره هرجا میگردم هیچ چی از ایشون پیدا نمیکنم

  14. 187
    MOHAMMADREZA

    MOHAMMADREZA

    با سلام به همه علاقه مندان به فارکس و پرایس اکشن
    من ۲ ساله سبک تیرکس استاد خاکستر رو دنبال میکنم که خیلی چیزا یاد گرفتم و با حساب رییل شروع کردم این فیلمها برای سال ۹۶ هستش که دوره کامل تر ۹۸ هست و این دوره مکمل دوره ۹۸ هستش مخصوصا بخاطر بحث سشنها.استاد خاکستر عزیز خیلی زحمت کشیدن تا به این نتایج رسیدن و به صورت رایگان ارائه دادند.ایشون هیچ سایتی یا کانالی در هیچ برنامه اجتماعی ندارند اما به ۲۰۰۰ سوال جواب دادند که یکی از عزیزان بصورت بسیار حرفه ایی دسته بندی کردن و در یک سایت قرار دادن که امکان سرچ کلمه به کلمه هستش.که از ایشان سپاسگزارم.اما استاد خاکستر سبکی رو بنا گذاشت که شاگردان ایشان در حال گسترش آن هستند البته به همان اسم تیرکس.به نوبه خودم به استاد مدیون هستم و طبق عمل خداپسندانه ایشان که همانا کمک به طبقه محروم جامعه و کمک به آزادی زندانیان مالی هست.بنده هم درصدی از سودم رو به دیگران کمک میکنم.انشاالله هر جایی هستند سالم و تندرست و در پناه پروردگار باشند.اگه کسی در ارتباط با آشنایی سبک تیرکس کمک خواست در خدمتتون هستم.TREX STUDENT

  15. 186
    رضا داورزنی

    رضا داورزنی

    سلام به بزرگ مرد عزیز و استاد گرانقدر جناب آقای سعید خاکستر

    امیدوارم هر جا که هستید سالم و موفق باشید. شاید هیچ وقت این پیام تشکر و قدردانی بنده را نبینید اما بر خودم واجب میدانم که از زحمات شما صمیمانه تشکر کنم.

    حقیقتا شما در جهت ارتقاء دانش معامله گری در بازارهای مالی حرکت بزرگی انجام دادید و مجموعه آموزشی بسیار گرانبهایی را رایگان و بدون هیچ منفعت مالی در اختیار هموطنانتان قرار دادید.
    از خدا پاداش و ثواب معنوی بابت این اقدام خیرخواهانه برای جنابعالی آرزومندم.

  16. 185
    nik

    nik

    سلام دوستان این اندیکاتور های مورد استفاده در اموزش از کجا بدست بیاریم
    وسوال پس زمینه متاتریدر که مربع مربع است کاربردش چیه و چگونه ما فعال کنیم

  17. 184
    Aliemt

    Aliemt

    هر چی بگم نمیتونم ارادتم به استاد را نشون بدم و واژه استاد برای ایشون کمه و لایق اسم خداوندگار خاکستر هستن.

  18. 183
    Amirhosein137431

    Amirhosein137431

    فقط میتونم بگم ممممنووووووونم ازت مرد بزرگ امیدوارم روزی برسه که تموم این بچها که دارن زحمت میکشن تا از بازار پول دربیار یکبار آموزش شمارو ببینن

  19. 182
    alikhani

    alikhani

    درود و ارادت خدمت همه دوستان عزیز و عزیزان سایت فراچارت و درود ویژه خدمت استاد خاکستر عزیز
    واقعا جای تاسف داره که شرایط به شکلی پیش رفت که این استاد گرانقدر از فضای آموزش کنار رفتند و افسوس به حال ما که از بودن در کنار چنین استاد بی نظیری محروم هستیم.مطالبی که ایشون در دوره های خودشون بیان می کنند در کمتر دوره ای دیده شده است و مطمئنا با یادگیری و تمرین اونها میشه به مهارت بالایی در بازارهای مالی رسید . این مطالب رو بعد از چند سال دیدن دوره های مختلف خدمتتون عرض می کنم و به نظر من به همین دلیل بود که به قول استاد گلشاهیان رویا فروشان تمام تلاش خودشون رو کردن تا ایشون رو دلسر کنن.
    مطالب ایشون متفاوته و بعد از چند سال سرگردونی در بازار و دیدن دوره های متفاوت من به این نتیجه رسیدم که ابتدا دوره استاد گلشاهیان و تسلط کامل به پرایس اکشن کلاسیک و بعد دوره ۹۸ استاد خاکستر و تسلط و تمرین زیاد و یادگیری عمیق مطالب گفته شده ایشون بهترین روش برای سود بردن در بازارهای مالی هست.
    از عزیزان سایت فراچارت برای کمک بی دریغشون به همه هموطنان و خود بنده تشکر فراوان دارم و به احترام استاد سعید خاکستر تمام قد می ایستم و برای همه زحماتشون از ایشون تشکر می کنم.
    از خداوند منان می خواهم : هر کجا هست خدایا به سلامت دارش.
    عزیزان اگه کسی از شاگردان ایشون که هنوز فعالیت می کنن و دنباله رو ایشون هستن ،اطلاعی داره ممنون میشم راهنمایی کنه.
    یا حق

  20. 181
    S

    S

    سلام خدمت استاد عزیز
    استاد فقط خواستم بگم تا عمر دارم مدیونتونم
    شما لطف خیلی بزرگی کردید اونقدر بزرگ که ناتوانیم از جبرانش
    ممنون بابت تمام زحمتایی که کشیدید
    امیدوارم هرجا که هستید پایدار و سلامت باشید.

  21. 180
    s.farivar

    s.farivar

    من آموزش های آقای سعید خاکستر را دانلود کردم اما واقعیتش چیز به درد بخوری دستگیرم نشد بعدا متوجه شدم که ایشان یک سبک بخصوصی ابداع کردند و براساس آن آموزش میدهند یعنی در حین دیدن آموزش ایشان با ضمیر ناخودآگاه خود حس میکردم که روش ایشان انطباق
    درستی از روشهای مرسوم پرایس اکشن ندارد یعنی ایشان پرایس اکشن را عمدتا ازمنظر گام حرکتی و ای تی آر بررسی میکنند در صورتیکه این روش توسط پرایس اکشن عرضه و تقاضا و اسمارت مانی و آی سی تی کاملا نقض میشود به این صورت که ایشان معتقد به حرکت قیمت در یک محدوده خاص و در معیار ای تی آر هست در حالی که در پرایس اکشن عرضه و تقاضا و مخصوصا آی سی تی بانکها و موسسات بزرگ و نهنگ های بازار می توانند روی قیمت هر مانوری را بدهند.بنابراین از دوستانی که بدون مطالعه سبکهای دیگر که سبکهای نوین هستند کورکورانه از ایشان تعریف و تمجید میکنند تقاضا دارم سبکهای دیگر و درواقع سبکهای اصیل و شناخته شده پرایس اکشن را مطالعه کنند بعد نظر داده و الکی ایشان را تبلیغ کنند

    • 180.1
      S

      S

      در پاسخ به: s.farivar

      شما که سبکهای اصیل و شناخته شده پرایس اکشن رو مطالعه کردی یه دوره بزار یک چهارم دوره ایشون مام بیایم استفاده کنیم ببینیم شما چی ابداع کردی؟! ببینیم از شما چقدر کورکورانه تعریف و تمجید میشه !

  22. 179
    mrenigmatic

    mrenigmatic

    الان که سوالات در دسترس نیست کسی اگه دارتشون بیزحمت برام در تلگرام ارسال کنه ممنون میشم. @ENIGMAON

ارسال یک نظر

استفاده یا فروش محتوای آموزشی فراچارت در رسانه های دیگر نقض قوانین کپی رایت است و پیگرد حقوقی دارد.